AAAAAArgh t kriebelt wel weer om 2k11 te halen, goddikkie. Tis dak weinig tijd heb, anders had ik m grijsgespeeld . Haal m tegen december wel ergens. Zijn er nog bugs aanwezig, zoals 2k elk jaar de neiging heeft? En is my player veel verbeterd tov 2k10?
Ja My Player mode is zeker een stuk verbeterd, nu we ook Draft Combine erbij hebben.. En het speltempo ligt wat hoger vind ik, minder extreem slome en saaie stukken (hoewel die soms nog wel aanwezig zijn)
Toenet toch weer ff aan die eerste Jordan Challenge begonnen en gehaald op Pro. 87 punten, 9 assists en 75% FG..... Wel héél erg makkelijk dus zo Ik had al genoeg punten in het 3de kwart met nog 5 minuten.... Wel vet, ben blij dat ik het gehaald heb!
Gisteren de game eindelijk in m'n Xbox kunnen douwen. Meteen de eerste wedstrijd verloren met Jordan (tegen de Lakers). Merk wel echt een groot verschil met 2K10 en de demo. Speltempo ligt inderdaad een stuk hoger en de ambiance is weer top. Leuk om met Jordan te spelen, zeker met en tegen al die andere legendes. Hopelijk van de week tijd om me te verdiepen in de gamesettings en de sliders voor een optimale beleving.
dit spel verdient een 12, legendarisch... dan kijk je maanden uit naar de nieuwe Fifa en speel je alleen maar 2k11 kan alleen online nog steeds niet checken, ff geen internet ivm verhuizing!
Ik ook nog niet, heb geen geld voor Live op dit moment Maar de game is echt dik ja, ik heb btw een Trade aangevraagd bij de Miami Heat. NYK lijkt me ook een leuk team voor My Player.
Ik vind de game nog niet echt realistisch. Hopelijk valt hier met een goede sliderset nog wat verschil in aan te bregen. Ik heb nog nooit zoveel interceptions en blocks gemaakt en tegen gekregen in een NBA 2K game. Wat voor settings en/of slidersets gebruiken jullie zo'n beetje?
Sliders voor steal naar beneden gedaan, maar niet overdreven. Blocks zijn realistisch bij mij, absoluut geen last van. Voor de rest is de game zon beetje perfect vind ik.
Wil deze nog steeds halen maar heb echt al te lang geen basketbalspel meer gespeeld! Als je sliders naar beneden haalt, maak je het toch 'makkelijker' voor je zelf of zie ik dit nu verkeerd? Zit eigenlijk nog te wachten tot ik hem ergens voor een redelijke prijs op de kop kan tikken!
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/nba 2k11_Xbox360.html vanaf 43,90. Dat valt toch wel mee voor een topgame? Denk niet dat iemand hem snel weg doet 2e hands want er is teveel om te doen!! My player mode, jordan challenge nba blacktop enz..
Heb nu een lekkere slider set en ben ook begonnen aan de My Player mode. gedraft door de Bucks, 2e ronde, 7e pick. Ik vind de game echt een step up van deel 10. Defense is echt een stuk lastiger in de my player mode. Ik vind de challenges ook echt echt een stuk zwaarder.
Hoe kan ik mijn performance hoger krijgen in my player mode? Ik eindig vaak met een B+ of hoger, maar mijn performance blijft vaak steken op poor. Hoe verbeter je de performance?
Wat is een beetje een goede instelling qua tijd om aan NBA achtige gemiddelde stats te komen? Daarmee bedoel ik uitslagen tussen 90-120 ofzo ik heb hem nu op 5 minuten staan
Ey boys, Ik wil dit jaar maar 2 spellen maximaal kopen en heb Fifa al gehaald. Nu zit ik erg te twijfelen of ik NBA zal kopen aangezien ik geen basketbal volg. Ik heb wel NBA 2k8 en die was tof! Daarom: Is het de moeite waard om deze game te gaan spelen? Of is de instapdrempel te hoog, of is het alleen tof als je al die spelers kent? Ik ken Jordan natuurlijk wel (Space Jam FTW), maar zijn famous moments niet echt goed. Heb wel eens een docu gezien, maar ben allees weer vergeten Dusss.. Please help me someone? Is het iets waar je als ubernoob aan moet beginnen? Of kan ik beter NHL kopen? Het wordt iig een sportgame Langste plezier aan toch!
Voor totale newbies is dit spel op het begin heel lastig denk ik. Maar aangezien jij NBA 2k8 al met veel plezier gespeelt hebt, moet het te doen zijn. Het zou natuurlijk mooier zijn als je veel spelers kent en ook de jordan momenten, maar het als je puur naar de gameplay kijkt is dit ook wel echt dé sportsgame. NHL heb ik geen verstand van, dus ik kan het niet vergelijken met NBA 2K. Feit is wel dat NBA 2K11 de beste NBA game ooit gemaakt is en misschien zelfs wel de beste sportsgame van dit jaar. Maarja, uiteindelijk moet je zelf kiezen voor wat jou het beste lijkt ofcourse.