SHenmue 3!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door RizlaPlus, 6 mei 2003.

1. RizlaPlus

RizlaPlus Hometown: Ass-en

Leuk Bevonden:
    0
    :D Cool!!!!!! Ik hoop echt wel dat die komt alleen wat meer vrijheid kwa het verhaal en maby echte zelf kunnen kiezen wat je ze gt dat het meer effect heeft ook zijn hebben veel mensen shenmue 2 gespeeld ik ben nog steeds bezig er mee

2. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    ja het is wel goed nieuws dat er een nieuwe shenmeu komt. ik was eerst van plan deel 2 te gaan kopen, maar ik heb het nooit meer gedaan. zonde misschien maarja.

3. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ik wacht vol spanning op Shenmue 3 :D

Heb afgelopen zaterdag het 2e deel gekocht (overigens 1e keer dat ik Shenmue speelde) En ben meteen verkocht ! *)

4. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 2 nog niet eens ! ik heb wel 1 op de DC uitgespeeld!! :D :D

5. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Deel 2 op de Xbox was voor mij ook de eerste Shenmue game die ik speelde, maar wat een geweldig spel is het!
    Ik kijk ook zeker uit naar deel 3.

6. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit nog steeds in het verhaal, nadat ik een paar jaar terug 1 heb gespeeld en afgelopen maand deel 2. Zo jammer dat het ineens afgelopen was... Deel 3 moet zo snel mogelijk komen!!!

7. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat moet niet, de makers moeten zo veel mogelijk tijd in het 3e deel steken. Dat alles nog diepgaander is dan de vorige delen. Weet je dat niet hoe sexy game dit gaat worden?? :9

8. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind deze game nog steeds charmant. dat vond ik al toen ik over deel 1 las toen hij op de dreamcast kwam. en eigenlijk zou ik hem wel willen hebben maar om nou 60 euro neer te leggen voor deze game, daar heb ik niet echt zin in.
    maar nogsteeds een hele goeie game, denk ik dan

9. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Shenmue is echt een masterlijke game. Heb deel 2 al een tijdje geleden uitgespeeld. Ik zou in deel 3 wel wat meer vrijheid willen zien.

10. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Shenmue 2 is trouwens zeker wel een aankoop van €60,- waard King of XBOX, het is echt een hele goede game.
    Als je die €60,- dan persee niet wil uitgeven dan kun hem toch altijd nog voor minder op de x-bazar hier kopen?
    Shenmue 3 op de E3, ja dat zou cool zijn.

11. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    MORE freedom het moet eigelijk gewoon zelda de sirieuse versie worden

12. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Wat meer vrijheid in deel 3, ja daar ben ik het ook wel mee eens, dat je bijvoorbeeld zelf een gevecht kan aangaan. Ik vind ook wel dat de dialogen ook anders mogen, want al zoek je naar iets in de game dan kan je ook alleen maar datgene vragen en niks verder echt doen in de winkeltjes etc. en ze mogen de japanse stemmen er wel extra bij doen. Besturing kan ook iets soepeler en een verhoging van de grafische kwaliteit en een hogere framerate zou ook niet gek zijn. Meer van die geweldige muziek en een aanpassing van de ingame-gevechten. Zo dat was het zo ongeveer wel weer.

13. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Shenmue2 kost overigens bij Replay 29,- euro :)

En ze mogen van mij in deel 3 ook wel wat meer vrijheid stoppen, de bewegingsvrijheid is iets te linear. Maar dat mag de pret niet bederven, 't blijft een zeer goeie game *)

14. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga even offtopic (ik ben ook nog niet ontoppic geweest maar toch). Waarom Dioga hebben jij en die eend nu een teddybeertje als avatar (niet dat ik zo niet mooi vind). Maar dat is toch meer iets voor in de winter de zomer komt eraan. Of zijn dat de nieuwe avatars voor de crew haha?

15. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Offtopic: Ja, sorry, het klinkt misschien stom, maar ik ben het er ook wel mee eens ( Niet dat ik iemand hiermee depressief wil maken hoor maar...;) )
    Ik moet wel zeggen dat ik die beertjes ergens van ken?¿?
    :D

Pablow was me trouwens net iets voor met deze opmerking ik had precies dezelfde gedachte bij het zien van de avatars, ik dacht eerst van nouja als ze maar gelukkig zijn, maar nu het toch gemeld wordt moet ik dit toch effe kwijt. :9

16. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    een shenmue met goede graphix zou wel vet zijn
    /off-topic: tis een troetelbeertje!_O_

Laatst bewerkt: 7 mei 2003
  17. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt zo heten die beertjes ja! Ik kon er zelf effe niet op komen.

Ontopic: De gehele Shenmue reeks bestaat toch nog uit veel meer delen, als deel drie op de Xbox verscheind zal de rest dan ook nog only on Xbox komen?

18. RizlaPlus

Leuk Bevonden:
    0
    60 euro is de game echt wel waard!!!! maar ja met die gesprekken vind ik dus ook de gesprekken hoeven niet allemaal bij per c bij het plot te horen vind ik wat side quests mogen ook wel en wat ze bij project ego doen beetje uiterlijk veranderen naar de kapper van die kleine geinige dingetjes makenhet spel juist echter tattoo's enzo nieuwe kleren kopen en ik denk het wle er kwamen wel 12 delen ofzo las ik een tijd trug in pu

19. mdemos

mdemos Active Member

Leuk Bevonden:
    0

shenmue bestaat wel uit 12 delen maar ik geloof dat shenmeu 1 en 2 al deel 1 tm 6 was

20. RizlaPlus

Leuk Bevonden:
    0
    Dat waren dan kortespelletjes voor 6 ???

Deel Deze Pagina