Ik speel elke dag lang COD:mw2 en elke keer als ik de pc beneden aan heb, krijg ik lag. de lag beschrijving: ik loop naar voren, dan schiet ik weer terug en loop ik weer naar voren, als ik schiet gaan de kogels op, dan komen ze er weer bij dan schiet ik nogges en gaan ze eraf. mijn pc en xbox zijn allebei bedraad aangesloten op de router etc. help plz.
Ik heb te weinig info om je te helpen (welke provider) heb je open nat .. kijk even in het live en networking forum gedeelte
Als je dik aant uploaden of downloaden bent dan krijg je lag ja dat is logisch. Als je de PC alleen maar aanzet dan kan ik geen reden bedenken.
Ik zet hem alleen aan, maar mn zusje zit erop, maar ze zit alleen op internet. mn nat type is open provider:ziggo dusz EDIT: elke week vrijdag kan de sxbox sávonds ook geen discs meer lezen
Ik denk eerlijk gezegd niet dat het aan je internet ligt. Al geruim een week klagen veel mensen over lag,inc. ik met m'n 100mb up en down en het maakt niet uit in welk wereld deel je zit.
Denk dat je zusje het probleem is. Youtube filmpjes kijken is ook downloaden. Foto's en filmpjes doorsturen over man vreet ook veel van je data.
maar ook als ik de pc gewoon aan zet en verder nix doe. gebeurt precies hetzelfde. en waar kan ik mijn up-download snelheid checken
Er is iets goed mis. Je router al gereset? Ik heb het idee dat er veel data-loss is door conflicten op de router.
lijkt mij wel je zegt het net zelf : wanneer je de pc aanzet heb je lag, dus je pc doet iets wat het internet vertraagd, als jij zeker weet dat er niks word gedownload /upload dan is het waarschijnlijk dus wel een virusje of iets dergelijks als je echt ongeluk hebt zit je pc in een botnet. offffffff.. je zusje zit gewoon hevig te youtuben
ik heb me viruscanner er over heen gegooid.. een aantal treats gevonden en niks niet geremoved... oftewel, ik gooi hem er nog een keer overheen en dan kijk ik of ie nog meer vind..