[XOne] [Multiplayer] Halo Reach

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Hehe, zielig ja.

    Kijk dit dan ook nog eens. Zeker van een richel afgeflikkerd toen hij opweg was naar zijn zoveelste stilstaande slachtoffer. Deaths 1. :emo:
     
  2. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, als je op zijn naam klikt zie je met welke wapens hij kills maakt maar ook door wat hij gekilled is. Die ene death is veroorzaakt door ''collision damage" wat volgens mij inhoud dat er een object keihard tegen je aangeknald is. Aangezien hij kills maakt met de ghost heb ik een vermoeden dat hij een keer te hard tegen een muur is gebotst xD.
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2010
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Je snapt er dus geen kloot van. De kerel heeft gewoon een leuke truc ontdekt hoe ie z'n stats kan boosten. Het gaat er juist om dat ie slim genoeg is om zoiets te bedenken. Denk nou niet dat ie rank heel belangrijk vind.
     
  4. FuckMeister

    FuckMeister Fuckmeister

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk man, 156 potjes lang als een zombie elke keer 10 minuten rondlopen en dummy's killen. Sterker nog, hij heeft nog helemaal niets anders gedaan aangezien al zijn 156 potjes van die boost potjes zijn. En deze truuc werd al in halo 3 ook toegepast.
     
  6. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol:

    Maarja, trieste gast. Whatever. /care
     
  7. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ga jij die gast nog verdedigen ook? Je speelt een game toch voor de fun, niet alleen maar voor de stats? Als je letterlijk uren lang alleen maar bezig bent om op deze manier te boosten, dan doe je dat dus wel alleen maar omdat je de rank en k/d ratio heel erg belangrijk vindt. Je kunt me echt niet vertellen dat hij dit leuk vindt.
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dit gebeurd in bijna elke shooter, om dan te zeggen dat hij het heeft ontdekt gaat wel erg ver. En hoezo is het slim? Als het echt slim was dan deelde Bungie er geen credit bans voor uit.
     
  9. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ging ook tegen zo gast 4 controllers en wij(ik en 3 andere vrienden) tegen die kerel stuurt hij me een bericht "kill the dummys"

    en zat hij steeds die "dummys" te assasinaten :confused:
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.481
    Leuk Bevonden:
    5.077
    Leuke truuk man! Beetje levenloos te cheaten, niks geen handige manier maar gewoon zielig. Hopelijk (en waarschijnlijk) wordt die gast gebanned.

    Ik had vandaag met One Flag CTF een killstreak van +57 :9, leuk die Wraiths haha
     
  11. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    WTF :eek:
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.481
    Leuk Bevonden:
    5.077
    Oeps, killstreak moet K/D zijn, my bad.
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Hij doet het iig wel dus hij zal er vast wel plezier uit halen. M´n punt is dat je ook zielig bent als je je eigen hier aan ergert. Mij kan het me geen reet schelen dat ie op een oneerlijke manier aan z´n rank is gekomen.
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
  16. The Messiah

    The Messiah Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    1
    Aah vandaag eindelijk voor het eerst Reach gespeeld!
    Nog geen aanmerkingen eigenlijk, zullen miss nog wel komen ;)
    Campaign ook nog mee begonnen, ook vet.

    K was bang dat het miss niet zo heel goed zou gaan, maar dat viel wel mee ;)
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2010
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Haha, nadat ik hem solo heb uitgespeeld op legendary dacht ik dat ik wel redelijk was qua skills. Gister eerste potjes online gedaan en ik bungelde steeds onderin 8)

    Even oefenen nog voor mij :+
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    eerste weken kwam ik redelijk mee, ook in de arena. De n00bs zullen wel weer gestopt zijn oid, want ik word ALLE dagen compleet afgedroogd. Potjes van -9 ed.

    Opvallend vind ik de ranking van de arena overigens. Mijn broertje speelt zeer redelijk en eigelijk altijd behoorlijk in de plus. Echter hij zit in Iron en ik ook.
     
  19. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Halo Is zeker wennen.

    Heb vaak genoeg dat ik iemand wil melee'en en dat ik dan INZOOM. Zo rete irritant. Vind het ook verschrikkelijk dat de LT - granaten gooien is.

    Vind de preset loadouts van de controller 3x niks. Heb nog geen customization gevonden voor de controller layout, is die er wel ?

    Wat is de beste wapen in het spel ? van uitgaande van het run & gun principe.
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    run en gun is denk ik de needler.....


    dmr is mijn favo wapen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina