1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Medal of Honor [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 15 okt 2010.

  1. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Absoluut niet waar, het lijkt erop, maar het is net een tikje sneller allemaal.

    Ik heb vandaag +- 4 uur de Pc versie van deze game gespeeld (MP natuurlijk), in een paar woorden is dit wat ik van de game vind:

    Ongebalanceerd (maps wat teams betreft)
    Veel Campers
    Snipers/Shotguns overpowered (dat lijk dan wel weer op BF2)
    Vermakelijk

    Ik vind hem wel geinig dus, maar er zijn teveel dingen waar ik me aan erger. CoD speel ik niet meer omdat er gigantisch gecamped wordt, dit spel lijkt er helaas ook een handje van te hebben :mad:.
     
  2. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol:

    Doet mij eerder denken aan MW2, jammer dat dat nu de populairste vorm van gameplay is. In een hoekje wachten tot iemand langs komt en de kill pakken.

    UT99 _O_, je ziet iemand, en vervolgens begint het gevecht :). Kwestie van snel aimen, dodgen, de map kennen, je wapens goed kennen. Altijd al rennende door het hele level....
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2010
  3. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit nu de black ops killer waar ea zo'n grote mond over heeft.
    Snipers slaat echt nergens op en die zijn veels te krachtig in dit spel.Sp
    scripted oké dat snap ik nog maar dit is wel heel erg. Als je niet op een bepaal punt staat dan gebeurd er gewoon niks en je zoekt je rot wat je niet goed doet.
    Nee multiplayer is veels te chaotisch en niet gebalanceerd. Je schiet met een shotgun net zo snel iemand neer van afstand als een sniper. Jammer had er zin in maar deze game gaat snel vergeten worden.
     
  4. The_xbox

    The_xbox Bulykin! наш герой

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0

    Deze gaat niet snel vergeten worden, COD is goed dat is waar maar kwa graphics redt COD het niet van deze game 8)
     
  5. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Uuhh deze game ziet er niet uit. Cod vond ik opzich er wel goed uitzien.
    Maar ik ben bf2 verslaafd en dat ziet er ongeveer hetzelfde uit.
     
  6. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus jij bent er ook een? :mad:
     
  7. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Ik zit hier nu al 3 dagen op te klooien, maar kom geen steek verder, ik krijg dat icoontje maar niet boven die turret van die Taliban-fuckers.
    Wat doe ik verkeerd?

    [yt]SdE6YolBkvo[/yt]
     
  8. timmit

    timmit Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het een leuke game, maar het is niet wat ik van had verwacht/gehoopt.

    De Singleplayer is leuk.
    Wel erg kort maar niet slecht, maar zeker niet dat hele vette waarop ik had gehoopt.

    De sniper missie met de barret vond ik wel heel erg leuk om te doen,had ook wel wat vaker terug mogen komen in de game.

    En airstrikes gooien op tanks etc die er aan komen is ook leuk om te doen.
    Het word alleen nergens echt speciaal. En dat is jammer want moh heeft zeker potentie.

    Multiplayer, nog niet heel lang gespeeld, ik werd wel gek van de spawn kills, voordeel is wel dat je niet lang hoeft te zoeken naar tegenstanders.

    Ik hoop dat MoH een beetje overeind blijft tegen CoD al vrees ik van niet.
     
  9. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik ben meteen naar links gelopen en heb daar een paar gasten afgeschoten en toen 1 muur opgerukt naar voren.
    Dan gewoon met je machinegun knallen op die turret.

    Niet aan 1 stuk maar met bursts , je team schakelt hem dan uit.
     
  10. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik geef toe, ik ben er zo eentje die niet stil kan zitten, ik moet gewoon door het level heenrennen. En ik ben het met je eens, slimme mensen doen dat niet, maar daar ben ik te ongeduldig voor. Maar je gaat mij niet vertellen dat mensen die, 9 van de 10 keer dat je ze ziet, op de zelfde spot zitten, 'slimme' campers zijn.

    Het lijkt er vergeleken met BF2 inderdaad op dat je hier gewoon je knopje ingedrukt kan houden, de tegenstander gaat toch wel dood :+
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Easy as hell. Gewoon een kwestie van die turret onder schot houden en klaar. Je krijgt hem echt wel. ;)
     
  12. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd je team regelt de rest.

    Maar zeker vet die singleplayer!
    Vermaak me er 1000 keer beter mee dan met die gare mw2 singleplayer.
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2010
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Eindelijk iemand die het met me eens is. :thumbs:
     
  14. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Die overgang van chapters zijn echt strak gedaan.

    Bij mw2 lijken het allemaal losse verhaaltjes.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    En bovendien echt te Amerikaans, iets wat EA dit keer veel minder heeft gedaan. Zij lieten veel meer menselijkere dingen zien. Zie MOH maar als een dag of twee op stap met de GI's. Moet je geen helden shit aan toe voegen, houden ze toch niet van. ;)
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    volgens mij is er wel degelijk een beetje spread. Bullet drop is er zeker niet, je kunt met de sniper op grote afstanden gewoon headshots maken door op het hoofd te mikken ipv erboven (wat ik wel jammer vind want dat was in BFBC2 wel erg leuk gedaan) maar vol doorraggen op grote afstand met een AK kost je echt wel wat accuracy.

    persoonlijk vind ik de m4 het lekkerste wapen tot nu toe, juist omdat die minder spread en recoil heeft dan zn grotere broer
     
  17. GODZILLA

    GODZILLA Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de MP wel vet gedaan alleen hoop ik er eigenlijk ook op dat Free-for-all er bij de volgende update bij zit want dat vind ik altijd wel een leuke online mode
     
  18. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Na dit dus 3 uur te hebben gedaan, maar het chapter opnieuw gedaan. Toen kreeg ik wel het icoontje na enkele schoten te hebben afgevuurd. Was dus een dikke glitch in de game.
     
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb van het weekend de singleplayer uitgespeeld. Niet de langste game, maar man wat is de SP tof! Heb echt de hele SP op het puntje van m´n stoel gezeten. Vind de SP zoveel toffer dan die van MW2. Vond het in MW2 maar een rommeltje. Bij MW2 moet alles over de top zijn, zoals een Hollywood blockbuster. En daar ben ik een beetje klaar mee, want zo is oorlog niet. MoH is wat dat betreft een stuk realistischer, want het geeft een correcter en realistischer beeld van de oorlog. De game ziet er grafisch mooi uit, de geluiden zijn top en het speelt heerlijk.

    Heb inmiddels ook een aantal uurtjes in de MP zitten. Ik ben echt geen MP speler, maar MoH is het gelukt om mij weer online te krijgen. De maps zijn tof, het speelt heerlijk en is gewoon echt verslavend.

    Voor mij persoonlijk staat MoH boven CoD. Weet nog niet wat Blackops gaat doen, maar daar zijn mijn verwachtingen toch wat minder van.
     
  20. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    hahaha naar gamekings gekeken jongeu :+
     

Deel Deze Pagina