1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

xbox spellen op xbox 360

Discussie in 'Algemeen' gestart door marijke, 18 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marijke

    marijke Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo allemaal

    Ik heb gister het spel oddworld munch oddyssee gekocht en die zou moeten werken op de xbox 360.
    Nu zou het moeten zijn dat als je een xbox spelin je 360 doet dat je een update krijgt en dat het spel die in de lijst van ms staat het zou moeten doen. Nu is bij mij het probleem ik heb geen update gehad terwijl ik wel op xbox live stond aan gemeld vervolgens doet het spel het wel ook heb ik gewoon beeld en geluid maar die mannetjes in het spel hoor je niet praten wat dus wel zou moeten. Weet iemand wat er aan de hand zou kunnen zijn?
    Groetjes marijke
     
  2. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kan de update ook gewoon op een disc branden.

    Klik hier om de update voor ondersteuning van originele Xbox games te downloaden.

    Als je deze update downloadt, accepteer je de softwarelicentie en andere hiermee samenhangende bepalingen in de gebruiksvoorwaarden voor Xbox Live, die je hier kunt nalezen. Sla de update op als default.zip (ongeveer 2,5 MB).

    Je moet het zipbestand uitpakken, waarna je het bestand default.xex kunt opslaan op je computer. Als je Windows XP gebruikt, kun je het zipbestand gewoon openen zoals een map. Als je een eerdere versie van Windows gebruikt, heb je een apart programma nodig om het zipbestand te openen, zoals WinZip. Controleer of de update de naam default.xex heeft.

    De update wordt alleen uitgevoerd als dit bestand default.xex heet en het enige bestand op de disc is (dus niet is opgeslagen in een map of directory).

    Een dvd of cd branden
    Voor het maken van een updatedisc heb je het volgende nodig:

    Een dvd- of cd-brander.
    Een lege dvd of cd waarop je kunt opnemen.
    De update van Xbox.com
    In deze stappen wordt uitgelegd hoe je een dvd of cd brandt in Windows en hoe de Windows-software voor het branden van cd's werkt. Dvd's werken beter dan cd-r's en deze werken weer beter dan cd-rw's.

    (Ter illustratie gebruiken we een cd in een cd-brander, maar dezelfde stappen gelden voor een dvd in een dvd-brander.)

    Stap 1: plaats een lege disc in de brander. Selecteer Map van beschrijfbare cd openen of klik op het pictogram van het cd-station in Windows Verkenner. Als je software van derden voor het schrijven van cd's van dvd's gebruikt, volg dan de instructies voor die software om een datadisc te maken die alleen de update bevat.

    Stap 2: sleep default.xex naar de cd-map. Als het venster voor het schrijven van cd's niet automatisch wordt geopend, sleep dan het bestand default.xex naar het cd/dvd-rw-station.

    Stap 3: klik op Deze bestanden op cd zetten in het menu met schrijftaken van Windows Verkenner of klik met de rechtermuisknop op het cd/dvd-rw-station en kies Deze bestanden op cd zetten.

    Stap 4: doorloop de stappen van de cd-wizard. Als eerste stap moet je een label aan de cd toevoegen. Je kunt gewoon het standaardlabel met de datum gebruiken.

    Stap 5: de cd wordt gemaakt. Wacht totdat de cd wordt uitgeworpen.

    Stap 6: haal de cd uit het station. Je hebt nu de cd gemaakt.

    De console bijwerken
    Werk het programma voor achterwaartse compatibiliteit en het besturingssysteem van de Xbox 360 console bij.

    Stap 1: plaats de cd in de Xbox 360 console.

    Stap 2: het updateprogramma wordt automatisch gestart. Selecteer Continue om de update toe te passen.

    Stap 3: wacht totdat de update is voltooid.

    Stap 4: nu moet het besturingssysteem worden bijgewerkt. Selecteer 'Yes, update now' en druk op de A-knop.

    Stap 5: de console wordt opnieuw opgestart. Je kunt nu de oorspronkelijke Xbox games spelen.
     
  3. marijke

    marijke Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    dus het kan zo zijn dat omdat hij niet geupdate heeft dat het spel wel werkt maar niet optimaal dus dat je die poppetjes niet hoord praten?

    mvg marijke
     
  4. marieke

    marieke Brrrrrrrrrrrrr

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij draaide dit spel bij ons ook niet lekker (ondanks updates). Traag en vertragingen in het geluid. Helaas........... dit spel werkt beter op de "oude" xbox :+
     
  5. MaasMaas

    MaasMaas Active Member

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je dan ook online spelen als je z'n xbox spel hebt?
     
  6. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat Microsoft een tijdje geleden de servers van alle originele Xbox Spellen stop heeft gezet. Multiplayer op originele Xbox spellen is dus niet meer mogelijk.
     
  7. Trajanus

    Trajanus Active Member

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog even een vraagje over dit:
    Hebben die oude xbox-spellen die backward compatible zijn ook achievements?
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nee dat hebben ze niet
     
  9. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik baal er nog steeds van dat niet simpelweg ALLE games gewoon afspeelbaar zijn...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina