1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Football Manager 2010

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 7 sep 2009.

  1. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Wat voor speler zoek je? Voor welke linie?
    Als rechtsbuiten is Salvia een goede optie, eventueel kan ie ook in de spits spelen. Hij is goedkoop maar hij heeft veel potentie en is bij mij nu basisspeler bij Ajax. Helaas is ie op dit moment langdurig geblesseerd:mad:

    Daar ligt een beetje mijn probleem op dit moment. Ik heb 4 spelers die in de spits kunnen spelen en alle 4 zijn ze voor minimaal 2 weken geblesseerd!! Terwijl ik 2 wedstrijden tegen Ac Milan op het programma heb staan.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Mini tips die ik kan geven: Doe alles zelf. Ga nooit op vakantie, controleer dingen dubbel als je niet zeker bent. Dat soort dingen, want deze game is heel precies. ;)
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Heb zin in 11, vorige maand patch gedownload zodat alles geupdate is qua transfers, clubs en dergelijke maar toch snel mee gestopt. Lekker in 11 beginnen met Spurs denk ik, niet veel druk om prijzen te pakken maar toch meedraaien in de subtop.
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Talenten die ik altijd koop zijn Eriksen, Lacina Traoré van Cluj, Thiago van Barcelona, Marquinhos van Palmeiras, Otamendi (verdediger uit Argentinië) en Cristaldo. Neymar is ook een goede speler, wordt een grote. Alleen vragen ze er achterlijk veel geld voor.
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Vrijdag demo FM11. :cool:

    The leagues that will be playable in the demo are England, Scotland, France, Spain, Portugal, Italy, Norway, Denmark, Sweden, Brazil, Argentina and Chile, but you can only play one countries league at a time. So it’s really 12 half seasons!
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2010
  6. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool. Alleen jammer dat je niet met een NL'se club kan spelen in de demo.
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Demo speel ik nooit. Vind dat zo'n tijdverspilling. :+
     
  8. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik bekijk hem altijd wel even:) Was blij dat ik dat gedaan heb met FM 2009, want die liep voor geen meter op m'n laptop!
    Wanneer komt de volledige game uit?
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Beter, kan ik mooi de demo testen a.s. maandag op stage. :)
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
  11. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Chill!:)

    Het is weer even wennen allemaal qua indeling etc. Het loopt weer erg soepel allemaal, zelfs toen ik zowel FM 2010 als de 2011 demo aan had staan:+ Helaas kan ik een aantal spelers niet vinden die gewoon bestaan, maar dat komt vast doordat het een demo is.
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2010
  12. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Jammer dat dat weer via Steam moet...
     

Deel Deze Pagina