1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Replays kan je altijd opslaan hoor! Time je wel goed?
    Heb inmiddels 20 replays opgeslagen ofzo.. Alleen jammer dat ik de mooiste vaak nog mis/vergeet, echt zuur is dat.
     
  2. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb hem net besteld op yourgamezone.nl voor 40 euro, is er enige lagg op xbox?
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ja, af en toe heb je wat lag in de potjes. Maar het is goed te doen hoor.
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Het is idd niet geheel lagvrij maar zeker speelbaar :) Ik kan me er goed mee vermaken.
     
  5. Donwesje

    Donwesje Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem net toch maar gekocht naast Fifa die ik al had. Die online competities iemand linkje hoe dat precies werkt etc?
     
  6. emek10

    emek10 Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Menno0

    probeer eens een 4-1-2-3 opstelling

    ik speelde eerst 442 me obinna en jaromton (Fantastishe spits was het uit zweden)
    dat liep lekker maar na de update zijn ze beiden enorm in stats en waarde gedaald... dus moest ze wel weg doen heb toen odemwingie en chevanton gehaald maar dat liep ook niet bepaald lekker ze liepen beiden niet goed diep of waren niet balvast creerde zelden kansen
    dus ik ging mijn strategie aanpassen en speel nu 4123 en op een of andere manier heb ik een enorme veld overwicht alles loopt goed spitsen vleugels lopen perfect! alsof de spelers elkaar echt voelen heb ik het gevoel gewoon!

    and BTW wat me ook opgevallen is dat de keeper enorm belangrijk kan zijn! tijdens een uittrap van hem! heb oscar cordoba ofzo als keeper maar heeft een geweldige trap !
    ELk lange bal van hem is gewoon scoringskans! schiet de ballen gewoon net als romero
    in de loop van de spelers en loop ik gewoon 1 op 1 tegen de keeper!

    het gebeurt wel vaak! maar denk niet dat het een bug zal zijn denk ik maar meer een specialiteit van een keeper met een geweldige trap! want toen ik ivarov had kwam de bal niet eens over de middellijn
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ivarov heeft gewoon lage shooting power, geen bug.
     
  8. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    edit
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2010
  9. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk begin ik te wennen aan pes. na een lange slechte reeks en geregeld opnieuw starten eindelijk een goed elftal gevonden/gemaakt.

    -------- Defoe ---------
    Elia --- Lodeiro --- Verhoek
    -- VD bergh -- Enoh --
    4 slechte verdedigers die standaard bij het elftal zaten
    -------Mulder----------

    Ziet er misschien niet super uit maar het werkt prima met snelheid over de flanken
    en een wereldspits. En pff wat geef die lodeiro mooie steekballen zeg :eek:
    Tevens als je een goede keeper zoekt, mulder pakt hier echt alles en heeft zon zijwaarde trap uit de handen als van de sar.
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Wat zijn de stats van Mulder dan?

    Ik vind een keeper kopen maar erg maf.. Heb eerst Luparelli geprobeerd.. Goede stats, alleen kwam hij altijd 10 meter z'n doel uitlopen. Geen idee waarom en welke stats dat beïnvloedde 8).
    Nu heb ik maar Rui Patricio gekocht, kijken of dat wat is. Al heb ik het gevoel dat hij nog teveel los laat.
    En Ivarov was echt goed, maar zijn stats waren veel lager dan deze 2 8).
     
  11. Nky1988

    Nky1988 Guest

    ligt bij jullie de server er ook uit ?
     
  12. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Wekelijkse maintenance waarschijnlijk ( + comp update ).
     
  13. Nky1988

    Nky1988 Guest

    hij doet het al :D
     
  14. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren weer eens gevoeld hoe super frustrerend PES kan zijn.....
    Stond 4e in divisie 4 met 560 punten, toen gebeurde het volgende;

    2 potjes tegen D5 mensen gespeeld, twee keer gelijk. Had in toaal 44 schoten in 2 wedstrijd, hij telkens 1 of 2 en in een skrimage gaat hij er dan in. Toen competitie gedaan, want ik wilde cashen. in 5 minuten tijd wat eigenlijk niet mijn ding is. Soms zit alles tegen en zo ook gister. Tegenstanders die net sneller dan ik bij de bal zijn, terwijl in soortgelijke situaties zij ook al sneller zijn dan ik. Paal, lat, paal, keeper. Hij scoort telkens bij het eerste schot. Of doorsteekballen waar ik gewoon 3 meter voorsprong heb en ik ook naar de bal toe loop, maar hem mis en hij 1 op 1 op de keeper afgaat. Ik mis dan 2 uit de 5 keer, tegenstanders scoren altijd..... Enfin was pissed, maar ging door en door en door. Daarna snelle match ging ook niet chill en ik ben van de 4e plaats (560) naar 463 (2046 plaats) afgezakt. Ik nog bozer worden en toch doorgespeeld........ Heb er uiteindelijk nog een 502 uit kunnen slepen en ga dus promovoren, zucht wat een kut avond:)

    opstelling nu:

    Ivarov
    Onuehu 75 Santacroce 73 Criscito 73 Sankhare 74
    Gosso 65 Biondini 73
    Krasic 81 Pastore 75 Giovinco 75
    Macheda 64
     
  15. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Heb al een poosje niet meer gekeken op t forum door school enz..
    Welke versie zitten we nu met de OF
    en wat komt er nog in de OF bij een latere update
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Zo dat is een flinke daling zeg :p.
    Ik blijf lekker in D4.
    Je hebt wel een lekkere goede defense!

    @Ex..:V1.1 Einde van de week/maandag komt v1.5 met alle international squads gedaan.
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2010
  17. Mr.NrG

    Mr.NrG Voetballen is kunst

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Probleem met bewegen

    Beste mede PRO-ers,

    Even een korte vraag. Met veel plezier speel ik PES al sinds ISS, heeeel lang geleden :) Het spel is fantastisch, een verbetering, en stemt mij zeer tevreden.

    Mijn vraag betreft -hopelijk geen bug- het instellen van schijnbewegingen. Als ik een nieuw type instel gaat dit over het algemeen goed, en kan ik mijn eigen combi's maken. Echter, het gebeurd wel eens dat een speler, soms heel mijn elftal, dan 'stottert' met lopen, gewoon NIET wil rennen als ik wel dit knopje indruk.

    Het klinkt heel vaag, en werkt me behoorlijk op de zenuwen. Als ik types schijnbewegingen verwijder is het in 9 van de 10 gevallen opgelost, maar toch. Bovendien was het gister zo een probleem, dat ik een file verwijderd heb van mijn memory card, waarna het weer allemaal 'normaal is'.
    Kan iemand mij helpen? Wat is hier aan de hand? Kan dit aan het spel liggen (de cd) of is het een verkeerde instelling?

    Ik hoor graag van jullie, thanks!

    Mr.NrG
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Hoeveel schijnbewegingen stel jij in per richting? In mijn ervaring is het beste gewoon 1 (!) feint per richting in te stellen, maximum 2. Als je er 4 doet en bv de 3e lukt niet, kan het misschien zijn dat die vastloopt omdat hij de 3e niet gedaan heeft?
     
  19. Mr.NrG

    Mr.NrG Voetballen is kunst

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik stel er 1 in, omdat idd, als ik er 4 instel, het er nogal onbeholpen en ongecontroleerd uitziet :)

    Anyway- ik snáp het gewoon niet. Het rennen gaat met horten en stoten.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Heel vreemd, nog nooit meegemaakt! Je gebruikt gewoon L1 + R stick?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina