1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 5]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Arjan, 9 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Wel eens gehoord van een netwerkkabel ;)
     
  2. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Iemand een idee of die Turtle Beach x21 headset zijn geld waard is?

    Ik ga straks veel COD spelen en mijn vriendin heeft geen zin in dat geknal terwijl ze op haar laptop zit/boek leest o.i.d.
    Nu snap ik de USB aansluiting, maar ik hoorde dat niet alles daar op werkt.
    Dus een Senheiser usb headset zou niet werken?
    Vandaar dat ik uitkwam op de turtle beach: Gesloten dus prima en geschikt voor de ps3.
    Alleen vrij prijzig, dus heeft iemand ervaring er mee?
    Of een andere gesloten headset?
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    volgens mij maak je een denkfout, koop gewoon een setje creatives of sennheiser oordopjes voor je vriendin :+
     
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Killahz,

    check even deze thread

    LINK
     
  5. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Thx anubis. Ik zocht al in deze thread :+

    @Delphi: Het is geven en nemen :+
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    en al gelukt? Ik vermoed dat door de overmaat aan zwart door de blackcrush het contrast veel hoger lijkt waardoor je denkt/het idee hebt dat het beeld mooier is. Maar goed als je dan dat idee hebt dan is het op zich ook prima natuurlijk. Alleen bij Heavy Rain en GoW III zie ik erg veel detail verloren gaan.

    Ik las ook een stuk dat je films altijd op limited moet zetten of nog beter op Y Pb / Cb Pr / Cr. Films worden namelijk nooit in full opgenomen


    nog een ander stukje mbt blu-ray en 1080p/24hz

    http://uk.playstation.com/ps3/suppo.../Adjust-BD-1080p-24Hz-Output-(HDMI)-settings/
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja ik denk het wel, als ik het contrast bij Limited wat hoger zet en de brightness wat lager dan is het beeld vergelijkbaar. Maar er gaat dan wel detail verloren door de te lage brightness dus dat het mooier is met Full zat denk ik inderdaad tussen mn oren.

    dus wat mij betreft is de conslusie van het hele Full/Limited debat dat je eerst moet testen of je tv het uberhaupt ondersteund. Alleen dan kun je er misschien een beetje baat bij hebben.

    Anders gewoon lekker op limited laten staan (en voor films op Y Pb / Cb Pr / Cr met super white On) en met de kleuren van je tv de voor jou mooiste instellingen zoeken.
     
  8. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een ps3 maar het beeld is heel erg slecht, vooral bij PES 2011 lijkt het zo kinderachtig en zit er zoveel kleur in. Nu keek ik bij mijn beeldinstellingen en dan de Video output instellingen. Daar moest ik eerst de type aansluiting selecteren dat is dus de AV Multi / Scart aansluiting daarna kies ik voor Y Pb/ Cb PR/Cr, en daar kan ik de resolutie kiezen maar ik zie daar alleen normaal (PAL) staan en daaronder 576p, hier moet normaal toch ook 1080p bij staan? Ik heb als het goed is een full hd tv, maar het moet er zowizo bij staan want op mijn Xbox 360 speelde ik ook gewoon op die resolutie? Weet iemand hoe ik dit fix?
     
  9. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Moet je niet eerst een HD kabel hebben?
     
  10. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik zie nu dat ik een Component AV-kabel moet hebben of een HDMI kabel voor 1080, dus het kan aan de resolutie liggen dat het beeld zo lelijk is? Is het zo'n groot verschil tussen 1080 en 576 op de PS3?
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja, dat verschil is gigantisch. Je speelt nu niet in HD maar in dezelfde resolutie als je op een oude SD tv zou hebben. Dus zsm een HDMI kabeltje kopen
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  13. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    Is het ook mogelijk om de games vanaf de hd te spelen net zoals de xbox?
     
  14. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb net een playstation overnomen van een vriend. Moet ik hem volledig herstellen of snel formateren?
     
  15. RizlaPlus

    RizlaPlus Hometown: Ass-en

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar vind ik PS3 buddies hier ? :cool: Wie wil toegevoegd worden ! Ik moet mn ps3 netwerk even uitbreiden!
     
  16. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Mij mag je wel toevoegen. Moet eerst een account zien te fixen. Kon geen naam verzinnen :D

    Iemand enig idee waarom mijn Playstation 3 geen wireless connectie kan maken met mijn router? De beveiligings code is gewoon goed alleen lukt het niet, met een kabel lukt het wel meteen.
     
  17. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik dacht dat je ging voor SYN3RGY, met de 3 die het afmaakt.
     
  18. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan niet man. Al bezet.

    SYN3RGI kan ook niet.

    Sigh.
     
  19. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Vervang de 3 met een E en misschien werkt het.
     
  20. RizlaPlus

    RizlaPlus Hometown: Ass-en

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0

    :thumbs: Cool :thumbs: Ik wacht af met spanning wat het wordt ! Ik ben RizzyNL :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina