prijsverlaging morrowind

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wervel, 2 mei 2003.

1. Wervel

Wervel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ook TJ&E3 kost daar maar 30 euro :)

3. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    hehe is ie meschien classic geworden ?

4. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    :eek: *rent naar de bart smit*

5. So1aris

So1aris Headshooter

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was laatst bij de free record shop in tilburg, en daar kostte amped nog 60 euri. Geen classic doosje overigens...

6. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja...tis gewoon nog ff goed rond kijken...er zijn heel veel verschillende afprijzingen....een Nightfire bijv. kost ook ergens tussen de 30 en 60 euri

7. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    Jah sommige winkel lopen gewoon beetje achter das beetje jammer vind ik :confused:

8. Hendriks

Hendriks GOD

Leuk Bevonden:
    0
    rent naar de bart-smit voor morrowind
    lekker weer het hele weekend spelen

9. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Hoe loopt morrowind eigenlijk op de xbox, in verschillende reviews heb ik gelezen dat hij nou niet echt geweldig soepel liep. En met welke feiten kun je mij overhalen om het spel te kopen, ik zit namelijk wat te twijfelen of ik heb wel zou kopen.

10. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    nou bij mij doet ie het geweldig maar ik heb hem dan ook nog maar heel even..... zou wel bij bepaalde gebieden zijn :confused:

11. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Zodra je in grote steden of drukke gebieden treden er vaak nog wel haperingen op. Maar dit kan je helemaal geen moer schelen voor de graphics die je terugkrijgt.:cool:

12. jelle333

jelle333 Guess de Groente!

Leuk Bevonden:
    0
    de graps zijn niet echt top.. maar wel gewoon goed. Verder heeft de game een goed RPG-systeem en een goede gameplay en ben ik er nu al 4 maanden elke dag mee bezig en hij kost maar 30 eurootjes... Genoeg redenen om dit pareltje in huis te halen dus.

13. martines

martines Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dat ook bij Agent Under Fire. Bij de Dixons lag het originele hoesje voor 70 euro. Toen zei ik tegen de vrouw achter de kassa dat hij classic zou zijn en dan 30 euro zou kosten. Ze scande hem, en het was zo. Teon heb ik hem gekocht.

Ik had ook nog een keer bij de media markt Morrowind zien liggen voor 25 euro, Fuzion Frenzy voor 25 euro, en Dave Mirra voor 20 of 15 euro. Ik had daar ook nog een nieuwe classic gezien: Crash Bandicoot, maar die kostte 40 euro :'-(

Laatst bewerkt: 4 mei 2003
  14. Pudding3d

Pudding3d SK8 or die

Leuk Bevonden:
    0
    Whooooooohoooooooow eindelijk gaat Xbox prijsverlagingen doen Heil _O_ Bill Gates _O_

15. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    dixons is er een van, fuzion frenchy nog steeds 70 euro :+

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    had jij nog mazzel, ik had Burnout(die hoort Classic te zijn) gezien voor 70 euro, zei ik dat hij 30 euro hoort te zijn tegen die mevrouw, scande ze hem en hij was nog gewoon 70 euro... |:- :'-(

Morrowind lijkt me wel leuk, al m'n vrienden hebben het, maar ik ga denk ik voor NBA Street Vol 2 (wel duurder maja)

17. martines

martines Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Burnout kostte al voordat de classics er waren 30 euro (bij de Free Record Shop :)

18. Jacko099

Jacko099 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had volgens mij nightfire bij de intertoys gezien voor 30 euro, hij was een dag later toen ik vrolijk kwam kijken al weg. Nu kan ik alleen niet meer herrinneren of ik nu naar de xbox of de pc versie aant kijken was :confused:

19. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    MotoGP is ook classic, heeft die nu ook Live?
    Het doosje zegt er namelijk niets over

20. IcedToM

IcedToM Guitarshredder

Leuk Bevonden:
    0
    Als je je Live kitje koopt zit daar de MotoGPlive demo bij, en als je een save game van MotoGP hebt worden alle banen e.d unlockt. Dus MotoGP classic geeft je als het ware toegang tot alle opties v/d Livedemo.

Deel Deze Pagina