de site is online en je kan nu een trailer downen de trailer wel leuk. alleen die site is echt weer geen fuck aan. wolfenstein site
en al helemaal omdat ie live gespeeld kan worden en de graphics zin ook erg goed, dat waren ze op de pc ook al *KOPEN*
lees net ff dat stukje van "de games van mei" en daar staat dat hij 15 mei uitkomt wat is het nou 15 of 30
Word zeker een Game Voor LIVE. Kheb um op de pc een tijdje gespeeld en het is een goeie game. Vooral de map mp_beach dat is dat je land op Normandie. Dat is heel vet.
Wordt kiezen strax...of Enter the Matrix erin...of RtCW....waar ik bang ben dat de Live! functie ETM uit mijn xbox zal houden
Klopt het dat je de co-op via Xbox Live kan spelen of was dat nog niet zeker? /co-op kan, maar niet via system link of Xbox Live.
Ik weet het niet of ik dit spel zal kopen, ik heb wel Xbox Live! etc. en was ook helemaal gek van halo, maar ik vraag me af of dit wel een echt leuk spel is. Wat maakt deze game nou zo goed en leuk?
de quake III engine maakt het spel errug kut vind ik helemaal niet realistisch enzo, de wapens zien er lomp uit etc
jezus zeg...wa moet je nou met zo'n site? (de officiele van RTCW) dan klik je op TRAILER staat er COMING SOON...en verder kun je 'm alleen kopen via die site...verder helemal noppes info
Soldier of Fortune 2 Nou zuigen als de tering vindt ik te veel gezegd, maar ik ben inderdaad ook lid van OXBM en heb de demo gespeeld, ......en na Splintercell valt volgens mij alles tegen. Ook ik houdt niet van monsters en die ongein geef mij maar realisme en een grafisch goed spel. Dan maar wat langer wachten maar dat heb ik er voor over. Trouwens is Soldier of Fortune 2 niet iets voor ons