nou ja ik was dat van plan om te doen, tot nu toe ben ik daar niet echt in geslaagd, alleen Halo heb ik uitgespeeld, en met sega gt ben ik n eind op weg. 'k heb nu n stuk of 10 games dus ik heb nog ff te gaan, zeker in het tempo waarmee ik tegenwoordig aan het gamen ben. Maar eigenlijk vind ik er wel wat voor te zeggen, wat jullie?
Ik probeer het ook. Maar nu ik in mijn eind-examen jaar zit, en dus even voor mijn eigen bestwil geen nieuwe spellen gekocht heb, heb ik bijna al mijn spellen uitgespeeld. Ik vind dat je dat ook altijd moet doen. Als je een spel halverwege laat liggen, omdat je steeds nieuwe koopt, heb je nog niets aan je spel. Dan kun je net zo goed alleen demo-disks kopen.
Maar het is wel heel verlijdelijk om steeds nieuwe games te kopen. Er blijven namelijk steeds goede games komen voor de xbox.
Ik speel wel alles uit en ga dan pas een nieuwe halen (daarom heb ik in 2 jaar al 3 games LOL...... nee hoor) Ik heb nu 7 games voor me Xbox en 2 voor de cubes. Xbox: Moet ik alleen steel battalion nog uitspelen (zal me nooit lukken) Cube: Metroid en zelda. Zal zeker alletwee wel lukken.
ik was eerst van plan om dat te doen, maar toen kwam de verleiding a la steel batallion en nog wat andere titels die ik toch wel heel graag wilde hebben en toen ben ik ook maar meteen van dat systeem afgestapt. Ik heb nu nog niet al mn spellen uitgespeeld, maar ik heb nu wel wat meer variatie in mijn games. Dus ga ik mezelf minder snel vervelen met als gevolg dat ik uiteindeljk mijn games sneller uitspeel (leuk bed8 he?! )
Ik heb van mn in totaal 191 gekochte spellen er maar 32 uitgespeeld hahaha shame on me. Ik ben bij veel spellen tot de helft ofzo, en dan kocht ik weer wat anders. Soms koop ik 5 spellen in 1 keer, vaak zit er dan wel 1 bij die ik never nooit aanraak. maar ja, had ik maar meer tijd
ehm...ik heb 2 levels blinx gespeeld, omdat ik er gewoon niet aan toe kom.... MGS en The Sims zitten hier zelfs nog in Seal...wish I had more time *sigh*
da lukt mij dus echt nie... heb zelfs Halo nie uitgespeeld... Alleen bij Shenmue 2 en JSRF heb ik t einde gehaald... SC lukt me deze maand ook nog wel...
Ik heb alleen Project Gotham Racing niet uitgespeeld. Maar ja, ik denk dat, dat er meer zijn. Ook zit ik met blinx in de ijswereld. Daar ben ik ook mee gestopt. Verder speel ik alles uit. Zelfs Morrowind bijna uitgespeeld.
Hmm.. heb vele nog niet echt uitgespeeld. Tja.. ik speel voor de fun en als ik op een gegeven moment geen fun meer in een game heb stap ik naar de volgende..
Precies! Engiste spellen die ik heb uitgespeeld zijn PGR, Munch's Oddysee, RSC, Amped,THPS3 en DOA3 bijna (maar haal de hits niet geheel) en tja...Blinx/LOTR/etc. speel ik haast nooit...Ben helemaal in de ban van DOAX en gelukkig is die niet echt uit te spelen
Ik vind het niet noodzakelijk om een spel eerst uit te spelen voor je een nieuwe koopt... Als je je oude spellen maar niet laat liggen. Uiteindelijk probeer ik alles uit te spelen. Maar ik vind het eigenlijk leuker om meerdere spellen tegelijk uit te spelen. Zo ben ik de ene keer bezig met Zelda en de volgende keer Metroid, GTA:VC of iets anders.... Als je non stop met een spel bezig bent kan je dat spel ook zat worden. Dat is helemaal zonde...
Ik heb echt werkelijk nog nooit een game uitgespeeld daar heb ik het geduld niet voor. Wel gebeurd het me regelmatig dat ik games ruil die ik nog niet eens gespeeld heb omdat ik dan weer een leukere zie ofzo.
Ik probeer wel een beetje om alles uit te spelen maar het kost te veel tijd, en ik heb er gewoon geen geduld voor. Ik speel ongeveer de helft uit denk ik.
meestal denk ik ook wel dat ik een spel helemaal ga uitspelen voordat ik een andere koop, maar dat lukt me nooit. ik heb HALO helemaal uitgespeelt. en Harry Potter: the chamber of secrets. meer spellen nog niet. JSRF wil maar niet lukken. ik heb geen idee wat ik moet doen. en Morrowind is zo groot dat ik geen zin meer heb om de hele tijd heen en weer te gaan reizen. (ben master thief en bij de sixth trial.) race spellen speel ik sowieso nooit uit. en bij Deatrow heb ik nog lang niet alles unlocked.