[XOne] Fable 3

Discussie in 'Games' gestart door Juunanagou, 30 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Je bedoelt wanneer je je save voor het eerst inlaad of gewoon van gebied naar gebied? Ze zijn beide opzich vrij lang inderdaad. Heb de game zojuist geinstalleerd op de HDD(memory stick), eens kijken hoe dat gaat.
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Beide, tergend hoeveel laadtijden er wel niet zijn. Menu is ook zwaar sloom/kut, gelukkig hebben ze dat al verbeterd in deel 3.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.754
    Laten we het hopen. ;)
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Klopt man, het is echt sloom als de tyfus dat menu. Ik zag een F3 filmpje net en daar zag ik de speler een gebied of huis ingaan waar F2 normaal zou moeten laden, en nu ging de game gewoon verder.

    Trouwens, net na het geinstalleerd te hebben deed ik continue game vanaf main menu, en ik vond de laadtijd aanzienlijk korter hoor :). Ik vond het 't wel waard om te installen aangezien ik het nu ga uitspelen en daarna overnieuw om met een character als 'good' te spelen en alle sidequests te klaren.
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Hoor jij dan geen Fallout te spelen? Vrijdag kwam ie toch? :+

    Ben momenteel ook bezig met Fable II, maar nu ik weet dat je niks kan meenemen naar deel III heb ik helemaal geen zin meer. :mad:
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Fallout 3: Point Lookout moet ik nog altijd uitspelen,maar geen haast. En ook echt geen haast met New Vegas, ben helemaal niet toe aan een nieuwe Fallout nu. Juist veel meer toe aan een soort Oblivion achtige RPG qua omgevingen en tijdperk, en das Two Worlds II. Fable II moest ik nog altijd uitspelen en ik begin er echt plezier mee te hebben. :)

    Ben weer overnieuw gegaan met Fable II nu, en nu wil ik goed zijn, 100% een goodguy. Ik blijf het begin wel echt geweldig vinden in dat dorpje met de sneeuw, echt super sfeervol ook. Grafisch nog steeds erg mooi hoor, vooral daar is het echt prachtig te noemen nog. Ik begin toch wel uit te kijken naar Fable 3 nu. Ik heb misschien genoeg te klagen gehad over Fable II, toch zit er ook genoeg goeds in.
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2010
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wel een bump waaard -->


    http://g4tv.com/games/xbox-360/62712/fable-iii/videos/


    5 nieuwe videos, wel heel tof wanneer Peter uitleg geeft over hoe Bowerstone een industriele stad is geworden met zelfs kinderarbeid. Dat je uiteindelijk koning zal worden en dat je dan je belofted moet nakomen, en dat dit alles heel moeilijk gemaakt is voor de speler. Het begint echt heel goed te klinken eigenlijk. Zou verassend genoeg voor mij misschien wel een day one buy kunnen worden.
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.684
    Leuk Bevonden:
    17.893
    Jaja, nou ik neem al die shit met een korrel zout.
    Fable >>>>>>>>>> Fable 2 tot nu toe.
    Fable 2 was goed, maar eigenlijk ook veel te slecht.
     
  9. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat? Ik vind het nog steeds een heerlijk sprookje, je pakt het makkelijk op. Je gaat verder met de MQ of wat Sidequests, desnoods pak je een DLC erbij. Fable 2 > Fable 1 (al is het alleen al omdat Fable 1 veel langere laadtijden had dan Fable 2)
     
  10. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat had je dan gewild, als je Fable 2 veels te slecht vind? Volgens mij verwachten sommige mensen de ideale game van Fable (misschien omdat Peter iets te enthousiast is soms ;) ). De Fable-reeks dusver kreeg toch redelijk hoge recensies, dus zo slecht zijn die games ook weer niet. Ik heb me er uitstekend mee vermaakt. Deel III haal ik dan ook zeker in huis.
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.684
    Leuk Bevonden:
    17.893
    Als meneer Peter zegt dat die dingen in de game komen, dan moet hij die beloftes ook nakomen.
    - Fable 2 zat vol met bugs..loopte af en toe echt niet vloeiend.
    - Ongeinspireerde vijanden: helft uit deel 1, andere helft waren vliegende stenen.
    - Verhaal ging helemaal nergens over.
    - Eindbaas is echt om te huilen tegenover deel 1. Er zit gewoon eigenlijk geen eindbaas in.
    - Veel te makkelijk.
    - Niks vernieuwends ten opzichte van deel 1.

    En dat maakt Fable 2 veels te slecht. Game is gewoon een 7 waard en echt niet die hoge scores.
    Maar Fable 2 is ook goed, want het gaf een heerlijke sprookjesvibe en die spreuken uitroepen was gewoon te baas. Ik vond het ook echt vermakelijk hoor, maar als je er zo op terugkijkt en hem vergelijkt met deel 1..Kies ik toch deel 1 boven 2. Zwaar. :+
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2010
  12. Luke Bioware

    Luke Bioware BioWare-fanboy

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand :$?
     
  13. kevinhomachine

    kevinhomachine Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan diegenen die Fable 2 te makkelijk vonden: Er komt een achievement die inhoudt dat je 0 keer geraakt wordt in het spel :p

    ( Zei de gast op Firstlook )
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Ik neem de grote beloftes ook altijd met een korrel zout, maar dit kan heus wel waar zijn. In het begin van de game zorgt de koning voor al die armoede en kinderarbeid, wanneer jij uiteindelijk koning bent geworden, moet jij je aan je beloftes houden. Als Lionhead echt de keus geeft aan de speler om te kiezen of je alles voor jezelf wilt houden of echt de mensen wilt gaan helpen, dan is dat echt tof. Een evil speler houd al het geld voor zichzelf en laat al die arbeid gewoon doorgaan. Iemand die goed wilt doen, maakt het stadje weer helemaal kleurrijk en haalt al die duistere shit weg. Als het goed is uitgewerkt, kan het heel tof zijn :)
     
  15. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het dus mogelijk is om de game zo uit te spelen zal ie vast wel te makkelijk gaan worden inderdaad.
     
  16. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Nee de achievement is dat:
    Je 0 keer buiten westen raakt. (knock out).

    You Can't Bring Me Down 50
    Complete Fable III without being knocked out in combat.

    En aangezien van het test team maar 2 personen zijn die het gelukt is dit in 1 keer te doen zonder reloaden, lijkt me toch wel wat moeilijker zijn. Nou weet ik niet hoe goed hun testeam is. Maar dat lijkt me wel redelijk.

    Zelf ben ik nog nooit knock out geweest in Fable 2. Dus weet niet hoe dat systeem precies werkte. :+
     
  17. kevinhomachine

    kevinhomachine Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm had hij het toch verkeerd verwoord.......

    Maar deze ga ik zeker bij de release kopen...
     
  18. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij zei Knockout gaan, oftwel soort van dood gaan zeg maar. Je mag wel geraakt worden.

    Edit: damn snelle replies, had de pagina al 5 minuten opstaan :+
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2010
  19. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil eerst Fable II die ik indertijd kocht nog verder spelen en als me die wat kan bekoren dan koop ik misschien ook Falbe III.
    Ik hou wel van fantastieverhalen (sprookjesachtige taferelen en sfeer) .... en avontuur. Als dan de RPG-elementen minder uitgesproken op de vorogrond staan vidn ik dat niet zo erg als al de rest me kan boeien ! Ik wacht nog af.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.754
    Fable serie is nooit echt moeilijk geweest, met Fable II als hoogte- dieptepunt. Als dit was is verwacht ik weer geen eindbaas te hoeven verslaan. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina