[X360] Alan Wake [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 19 mei 2010.

  1. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg gewoon af en toe tegen mezelf "wen er maar aan dat hij rechts loopt" en nu gaat het steeds makkelijker :).. Gewoon niet over opwinden en doen alsof je neus bloed.

    Edit: Net Episode 3 uitgespeeld, heerlijk, volgensmij ook 2 keer zo lang als ep2. Je komt echt langs heel veel verschillende gebieden enzo _O_
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2010
  2. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Vandaag beide DLC's maar eens gedownload en uitgespeeld :). Leuke toevoegingen, het verhaal is ook leuk en wordt wel duidelijk, maar het is toch wat vaag :9.
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik vond het meer een epiloogje dan echt een nieuw hoofdstuk in het verhaal.

    Maar ik vind The Writer wel beduidend beter dan the Signal. Betere sfeer, beter setpieces, betere expositie.

    Aan de ene kant vind ik het erg leuk om meer Alan Wake te spelen maar aan de andere kant denk ik dat het misschien beter was geweest als ze het gewoon bij die magistrale afsluiter van de volledige game hadden gelaten (tot deel 2 dan uiteraard)
     
  4. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, zo goed eindigt The Writer ook weer niet (zoals ook het einde van het hoofdverhaal een beetje meh was) en het is nog maar de vraag of er ooit een sequel van komt. Hopelijk doet de game het mid-price nog aardig, dat ie net zoals Dead Space na loop van tijd toch nog goed genoeg verkoopt dat er een sequel kan komen.
     
  5. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Gameplay technisch is het spel echt niet bijzonder, maar qua sfeer/ graphix is het gewoon het beste spel van de Xbox 360 naar mijn mening. Zo meteen maar eens Episode 4 doen :) Heb er zin in!
     
  6. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja gistet de dlc ook gespeeld!

    Vond m erg gaaf, goeie sfeer!

    Het verhaal is idd nog erg vaag...

    Maargoed! Eens kijken of ik
    de chivo kan halen voor het doorlopen van the writer zonder dood te gaan
     
  7. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Episode 4 gaat weer even lekker over Episode 3 heen, waarom ownd dit spel toch zo fucking hard. Vanavond weer genieten\o/\o/\o/\o/
     
  8. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Epi 4 is in de Anderson Farm toch? Dat is echt een van de beste momenten die ik ooit in een game gezien heb _O_
     
  9. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    :)
     
  10. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    DLC 2 was erg vet maar wel beetje kort. Morgen nog maar een keer spelen en dan de laatste achievo halen. Please Remedy maak een derde DLC!!!!
     
  11. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke chivos moet je nog?

    Ik moet volgens mij whirlwind en no puctuation nog
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2010
  12. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik moest no puctuation nog, maar die is inmiddels al binnen. Moet zeggen dat de achievement weer erg makkelijk waren, als er een DLC 3 komt dan mogen ze wat mij betreft wel wat moeilijker worden gemaakt. En liefst geen verzamel achievements, die zijn zo lame als de neten.
     
  13. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Amen! Achterlijke verzamel achievements in games altijd...
     
  14. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff zit tegen die zero punctuation op. Had het bij de vorige dlc dat je op het einde dood gat
     
  15. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Bij de 2e DLC is het niet het einde waar je bang voor moet zijn. Als je voorbij alle 'platform' gedeeltes bent, heb je het moeilijkste gedeelte wel gehad. Je merkt pas hoe 'slecht' de besturing van Alan Wake is als je op kleine stukken rots, boven de afgrond, wordt gezet.
     
  16. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou idd. Al sta je er net niet op dat glijd hij er vanaf!

    Ja je kan 1 flaregun vinden in de dlc...
     
  17. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff irritant zeg dat platform gedoe!

    ben nou al 3 x gevallen om niets!

    Iemand btw tips voor de whirlwind chivo
     
  18. Leroyy

    Leroyy Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister gekocht en nu episode 1 uitgespeeld :) echt een leuke game, en de sfeer is ook perfect! (vooral geluid lekker hard aanzetten)
     
  19. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Blijft een geweldige game dit. Voor wie hem nog niet heeft, zeker halen! Hij is nu al voor twee tientjes te koop en dat is de game meer dan waard. Mijn GOTY van 2010 samen met Mass Effect 2.
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Sinds gister weer Alan Wake opgepikt uit de kast, ben bij chapter 5. Komt er net deze briljante quote van je buddy voorbij:

    "When somebody throws a damn schoolbus at your head and you're about to take a helicopter ride with someone who may or not may have a pilot's license you're cleared for departure... to Night Springs"

    Geniaal, zeker na wat er daarvoor nog werd gesproken over Night Springs. 8)
     

Deel Deze Pagina