Ja, dat kan wel zo zijn, maar ik zeg net dat IK vind dat een FPS pas echt goed is als ook de SP goed is.. Dus UC kan wel leuk zijn in MP, maar dat maakt het in mijn ogen niet automatisch tot een goede FPS.. en tuurlijk wist ik ook wel dat je UC niet moest kopen voor de SP..
Te veel FPS = onzin. Er is nooit 'teveel' wat games betreft. Te weinig RPG's zijn er wel. maar ja, da' weer een ander topic.
het viel mij laatst ook op dat er veel FPS op de console's komen. en dat terwijl er nog niet zo heel lang geleden nog werdt gezecht dat FPS's niet op console's te spelen waren. Gelukkig maar dat dat veranderd is. Valt het jullie ook niet op dat dat zo is sinds HALO? en als je het zo bekijkt is HALO eigenlijk de moeder van alle console FPS's heil HALO
FPS's rulen.....(tsjek m'n sig maar) Dusssuh.... t kan me echt niet schelen hoeveel er naar de xbox komen, de goede ga ik zeker wel halen....(HALF LIFE 2 PLZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzz)
idd, en trouwens, hitman 2 kan je ook als fps spelen, is wel wat minder handig als 3th person, maarruh het kan wel.. verder vindt ik er ook echt te weinig. battlefield 1942 is ook al gecanceld
Zelf vind ik 3rd person shooters ook beter maar da's een kwestie van smaak denk ik. Van mij zouden er gerust een zooitje van deze spellen, zoals Splintercell uit mogen komen. REACTIES?
splinter cell is niet echt een shooter. meer sluipen en frustreren dat je weer helemaal bij het begin van het checkpoint moet beginnen omdat je die klotegast niet kan pakken. (ministery of defence level) echt irritant...
Ik ben een SUPER ULTRA HARDCORE FPS fan, en er zijn er toch al best veel op de markt, kijk maar onder mijn post welke ik heb, ik heb de JAMES BOND games niet gekocht omdat het toch meer First-person stealth game is dan een shooter, en ik hou sowieso niet van bond spellen. Frontline heb ik nietgekocht omdat ik al te veel daarvan heb gezien op de xbox. conclusie: Er zijn er toch best veel op de markt, en laat ze maar komen, ik bedoel: FPS is eigenlijk het enige genre waar ik geld voor uitgeef, de rest vind ik niet de moeite waard ( meestal ). Maar jullie moeten toegeven dat FPS het beste genre voor XBOX LIVE is, en daarom komen er voor mij maar niet genoeg
Hoe meer fps, hoe beter. Als spelmakers maar niet gaan denken we maken een fps voor de massa, boeit niet of het goed is, als het maar verkoopt.
Nee SC is geen shooter maar toch wel erg leuk om te spelen. Waar valt het dan onder? Action Advanture of wat?
ik heb juist mijn xbox gekocht omdat er veel top fps schooters voor komen of zijn er al, met name Halo zelf heb ik hele hoge verwachtingen van mendal of honor rising sun.
Ik denk dat het de FPS alleen maar ten goede gaat komen, want als er veel zijn dan hebben de developers veel concurrentie, en kunnen ze niet met een afgeraffelde game komen, want dan word die game niet verkocht, want er is toch keus genoeg. Ik denk dus dat het alleen maar ten goede zal komen van de FPS'