Confirmed: GTA Vice City komt op XBOX!! Aankondiging op E3!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sam Fisher Jr, 27 apr 2003.

1. Ik heb GTA vice city nog nooit gespeelt maar ik hoor er altijd van die goeie verhalen over. Voor mij is het dus nog een heel nieuw spel.

Zouden de graphics ook beter worden? Want de graphics van PS2 zijn nu een beetje slecht. Zou mijn XBOX die graphics nog wel herkennen?:)

2. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk wel dat ze de graphics beter zullen maken, als ze de gameplay maar het zelfde laten.

3. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    nou ja, stel dat 'ie al op de Xbox komt, dan wordt het waarschijnlijk wel een goedkope poort... Het lijkt me sterk dat ze voor de GC en de box extra moeite gaan doen...

4. DEKO

DEKO XBOX is relaxt!

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja, al met al... 't zou geweldig zijn als ie voor de XBOX komt. Natuurlijk heb ik liever een 'opgepoetste' versie van GTA VICE CITY (of GTA San Andreas/GTA 5...), maar als het een goedkope poort is koop ik 'm alsnog!!!

5. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    gta is de enige rede om een ps2 te willen, zal wel mooi zijn als gta xbox owned werd, laten we dat maar hopen

6. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ja zou echt lau zijn als ie naar xbox komt, gta is gewoon te gruwelijk vet!!

ik wilde bijna een ps2 kopen omdat ik dan gta vice city dan kan spelen!

7. Ik heb idee dat de PS2 zijn zwakke punten gaat vertonen. Veel spellen raken ze kwijt en komen naar de nieuwe consoles.

De PS2 heeft zijn tijd wel gahd denk ik.

8. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, ik vraag me ook af met Xbox Live en die goede pc's van tegenwoordig wie er dan nog zo'n ouderwets kreng wilt.... Nou ja, het zal me ook wat. Als GTA niet op de Xbox komt doe ik 'em wel op de pc.

9. Xbox_lover#1

Xbox_lover#1 pc addicted

Leuk Bevonden:
    0
    Dit zullen m'n vrienden met een ps 2 niet leuk vinden. Nu is 1 van de 2 redenen om nog een ps2 te kopen dus weg

10. Meneer Eric

Meneer Eric High Performer

Leuk Bevonden:
    0
    Sam Fisher Jr, je moet niet in elke post van je zeggen dat de Ps2 afgedaan heeft blabla....

11. Shin

Shin choco

Leuk Bevonden:
    0
    en die andere reden is dat je dom bent

12. Chief Bram

Chief Bram *Xbox-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    yes ik hoop het maar men vriend zegt dat het goed is

13. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel nog nooit gespeeld maar als ie dan dus toch op DaBox gaat komen ga ik me er een beetje in verdiepen<die game is zo ongelooflijk gehyped>We zullen zien.

14. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    sorry hoor jongens maar waar maken jullie je druk om?
    tuurlijk GTA is een fantastisch spel en ik hoop ook dat hij naar Xbox komt, maar het contract loopt pas eind 2004 af en tegen de tijd dat GTA dus naar Xbox komt is Vice City al weer verleden tijd.

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    ja dat is waar, maar dan nog...GTA is nog altijd een absolute topgame...waar iedereen toch op heeft zitten wachten...en waar elke anti-ps2 toch altijd jaloers op was..en dat ie nu eindelijk naar de xbox komt is altijd goed!

16. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    oke daar geef ik je helemaal gelijk in. het is toch altijd lastig als ze GTA als argument gebruiken. maarja dan gooi ik er HALO. Project Gothem, en Fable tegenaan.:p

17. RoCkEFeLLeR

RoCkEFeLLeR veelveelgroot

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm GTA naar xbox..

Altijd lekker...

Op de Ps2 wassie al lekker :D

thank u rockstar ; als ze de boel niet zitten te fokken

18. Jacko099

Jacko099 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wel jammer dat het pas eind 2004 is... :mad:

19. underground911

underground911 kap nâh!!!

Leuk Bevonden:
    0
    true crime streets of la lijkt me veel doper, maar natuurlijk is het goed als we weer een blockbuster van ps2 afjatten! nu gran turismo nog!!*)

20. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    hehe nou zover komt het denkik niet:D

en true crime word misschien wel beter dan gta, maar hij is alleen niet xbox exclusive

Deel Deze Pagina