1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Zou jij dan zo vriendelijk willen zijn te beseffen dat dit mijn eerste keer is dat ik een expansion periode mee maak. Ik ben begonnen na LK en weet, mede doordat ik er geen aandacht aan besteed, niks van periodes voor en na een expansion.

    Voor de rest is het nu wel duidelijk, zal proberen mijn mening anders te formuleren.

    Eerlijk ben je in elk geval wel. ;)
     
  2. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    De developer van Guild Wars.
    Ik was daar origineel naar toe gegaan in Washington voor een half jaar als stage voor Character Artist. Maar dan krijg je dus blijkbaar ook alle andere taken ertussen door zo nu en dan.

    Je staat er serieus versteld van hoeveel er bij komt te kijken om extra content toe te voegen, laat staan een grote patch als wat er nu bij WoW is gelaunched.
    (Alhoewel als een server down is, moet ik toegeven dat ze er te lang over doen, een restart hoort zo ong. 15 à 30 minuten in beslag te nemen voor een defined server (eg: battlegroup in Blizzard's geval als ze zo'n systeem gebruiken.).
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2010
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Heb btw mijn WTF folder flink opgeschoond. Nu zie ik in eens dat er een patch komt ofzo. Hij is nog niet echt aan het downloaden ofzo, maar misschien zijn dit de repairs voor afgelopen week?

    Naast dat ook ff repair gedaan met de game zelf. Wat blijkt: Ruim 350 MB is toch gerepareerd. Als ik eerlijk tegen je ben zat ik er volgens mij niet helemaal naast dat het zou helpen. ;)

    Kan iemand mij vertellen of ik al over de 1000 posts ben in dit topic en nog steeds grootaandeelhouder ben? :+
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2010
  4. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Je WTF folder slaat simpelweg al de settings en cache van je addons op (ook die van de Blizzard UI).
    Dus als je deze cleared moet je alles opnieuw instellen, maar dan weet je zeker dat het probleem niet UI gerelateerd is.
    Het is een erg uitgekauwde zin in de Blizzard forums, maar mensen snappen soms niet dat dit echt wel kan helpen.
     
  5. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Kan best zijn dat dit alweer data is voor de eerstkomende patch. Gezien cata in minder dan 7 weken te koop is, verwacht ik dat de pre event binnen nu en 2 weken gaat beginnen. Naar wat ik nog weet duurde de pre events altijd een week of 4 :)
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Precies en ik moet erbij zeggen dat ik niet eens van deze tip heb gehoord in al die tijd dat ik WoW speel. ;)

    Gelukig verander ik meestal nooit zoveel aan de instellingen, dus dat is het probleem voor mij ook niet.
     
  7. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    De 'patch' download die je trouwens binnen kreeg: als het een erg kleine patch was, dan waren dit simpelweg de nieuwe instellingen voor de blizzard UI.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Ik kon niet eens zien hoeveel MB of GB het in beslag nam. Wel die balk met die drie stadia van installeren. Wie weet morgenmiddag als ik wakker ben. ;)
     
  9. SysanApse

    SysanApse Guest

    Je staat al bijna 300 posts voor op nummer 2, en om heel eerlijk te zijn heb ik nog niet een "slimme" post van je gezien.
     
  10. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Liever nu wat problemen dan de weken nadat de expansion uit is. Zelf heb ik geen problemen ondervonden behalve dat de instance servers gisteren eruit lagen. Dus misschien ligt het probleem wel bij jezelf?
     
  11. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou vind ik het ook niet erg als er zo nu en dan een bug is, zolang het maar verholpen wordt. Echter, is met de laatste patch wel meer dan incidenteel iets mis. Gisteren even gespeeld en ze hebben het screen freeze probleem nog niet opgelost. Dit is toch wel aardig vervelend als de helft in de instance/battleground er uit ligt. Dit zouden ze voor de release al opgelost mogen hebben.

    Van jouw posts zijn er heel veel die yellow afzeiken. Reageer dan niet.
     
  12. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouja normal misschien niet maar de 25heroics zijn misschien wel te vergelijken hoor, okay 25 man is nog geen 40 man en nu gaat alles wel wat sneller (oa: buffen).
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Ik ben meer van de behulpzame posts. ;)

    @ Sjorrit: Lees de post van Angelus maar eens. ;)
     
  14. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu mijn vraagje dan maar!

    In mijn wow folder heb ik geen map voor interface, dus ik kan geen addons instaleren? Nu weet ik dat jullie gaan zeggen gebruik je repair button, maar die heb ik ook niet! Wat moet ik doen?

    Edit: Oke repair tool gevonden via de blizzard launcher, maar die zegt dat er geen problemen zijn!
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2010
  15. melvinvdb

    melvinvdb Professional

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan toch de mapjes aanmaken: Maak het mapje Interface aan in de World of Warcraft map. Dan maak je het mapje AddOns aan in het mapje Interface. En in het mapje AddOns zet je je addons. Dus dan krijg je: World of Warcraft\Interface\AddOns
     
  16. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm, heb je hem verwijdert? Zo ja, eerst wow opnieuw laden en dan afsluiten. Hij maakt vanzelf een nieuwe.
     
  17. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Mapjes aanmaken lukt niet, heb ik al geprobeerd, addons erin gezet maar dat zie ik ze niet terug als ik wow opstart.

    Hoe bedoel je verwijderd? Ik speel al een week lang zonder addons dus ik heb wow vaak zat opnieuw gestart en afgesloten!
     
  18. melvinvdb

    melvinvdb Professional

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ze ook aanzetten, dit kan je doen bij character keuze, staat er links onderin een knopje: "addons".
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Verrekte shit. Mount dropte vandaag wel bij iemand in mijn groepje. Ook zijn er weer een paar guildies bij, waarvan 2 hem al op alle chars hebben.

    Positief is dat ik deze versie van HH foutloos door ben gekomen. Was heel relaxed. Ik voel de game nu echt stabieler en beter worden.

    Mag ik dit wel zeggen trouwens? :+
     
  20. San

    San Active Member

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    20
    Kan iemand mij een Scroll of Ressurection sturen?

    Stuur maar wat je nodig hebt qua email etc. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina