1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Hoe lang moet je account eigenlijk Frozen zijn voordat iemand je een SoR kan/mag sturen?
     
  2. melvinvdb

    melvinvdb Professional

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie pb

    90 dagen
     
  3. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit 'knopje' staat er ook niet.... je begrijpt mijn probleem niet
     
  4. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    ...
     
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    En wat als je die folder gewoon zelf aanmaakt?

    Interface > AddOns > [drop je addon files hier]
     
  6. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook al geprobeerd!
     
  7. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Heb je vista, xp of w7? Wellicht dat je via een andere manier je WoW folder moet openen?

    Ik ben al een beetje aan het zoeken voor je maar heb nog niet echt veel gevonden voor je =( Alleen wat advies van andere spelers die hun folder ook kwijt zijn. Kijk maar even in inderstaande link. Wellicht dat je daar wat uit kan halen.

    http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=5687410720&sid=1
     
  8. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Zoek op je pc even naar "Interface" of "AddOns".
     
  9. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor je moeite, ik zit zelf ook op dat forum te zoeken en heb al een topic geopend! Ik heb ook geen windows7 of vista!

    @ Mcsparkle goed idee! Ik zit nu niet op mijn eigen pc maar ga het zo even proberen! Ik ga het nog maar een keer proberen om zelf die map te maken! Misschien dat ik toch iets verkeerd heb gedaan!
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    In je warcraft folder maak je een map aan die Interface heeft, en daarin maak je een map die AddOns heet, in de map AddOns zet je dan je addons neer die je gedownload hebt.

    Maar ik denk niet dat dat gaat werken, want de standaard interface van Blizzard staat ook die folder geloof ik. Ik denk dus dat je Interface folder elders op je PC staat. Misschien een 2e (beta? trial? ptr?) installatie?
     
  11. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Hoeft niet zozeer, kan wel. Bij mij was de Interface folder ook weg uit mijn map, en daarna zelf ook een interface map aangemaakt. Alleen deed die het bij mij ook niet gezien ik er niet vanuit ging dat zowel de Interface áls de AddOns map hoofdletter gevoelig waren. Daarna werkte het wel.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Hoofdlettergevoeligheid is bijna overal van kracht.

    Je had vroeger immers met MOH ook wel die codes en dergelijke. Als je wilde dat die werkte moest je die codes wel goed en letterlijk invoeren zoals ze op sites stonden. Je moest ook vaak een bestand aanpassen.

    Dit is in wezen hetzelfde. Ik ben er wel bekend mee, maar goed dat je het even meld. ;)
     
  13. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is hiermee gelukt! Thanks allemaal! Ik had hem op patch dag gereinstalled en bij de instalatie gewoon telkens op forward gedrukt waardoor hij bij mijn program files terecht is gekomen! Beetje dom van me!

    Nu kan ik eindelijk de dps testen van mijn SP en Ele Shaman :D
     
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Wat bedoel je nou allemaal?

    Netjes! Good luck :)
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dat het aanmaken van folders op deze manier bijna altijd hoofdlettergevoelig is.

    Met die ''cheat'' codes destijds van MOH moest je ook een aparte folder aanmaken. Sterker nog, je moest een compleet bestand veranderen.

    Het probleem, of de kwestie, die hier ter sprake is ben ik wel bekend mee.

    Het zou, mits het door Blizzard allemaal goed is gedaan, geen probleem moeten zijn zelf een folder, met de naam die nodig is, aan te maken.

    Hij zou dus in het kort gewoon moeten werken. ;)
     
  16. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Je kan volgende keer ook WoWMatrix gebruiken, dat is een programma, die alles zelf voor je download en installeert, werkt bij mij altijd..
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Moeten jullie ook skills en talents kopen bij jullie trainer die je allang geleerd had? Ook mijn hunter is alle pet kwijt die hij had.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Moet ik ook, maar dat is omdat er nieuwe spells zijn of dat het oude spells zijn die veranderingen hebben ondergaan. In de patch notes van 4.0.1 staat daar wel iets over aangegeven. Niet direct, maar wel het nodige over die spells. Gelukkig zijn ze niet allemaal zo duur meer. Waar je eerst op een hoog level 34 gold betaalde, betaal je nu geloof ik 19 gold. Andere soorten lessons zijn wel duurder geworden.

    Dual spec is nu ook nog maar 100 G. :emo:

    Edit: Kan nu eventueel ook weer 5K dokken voor 300 flying training. Terwijl ik het nog steeds heb. :emo:
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2010
  19. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Dat is 310% speed, niet epic flying? :)
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Het kost 5K, dus ik ga er vanuit dat het die speedlimit is die ook al in WOTLK zat. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina