Controller instellingen bestuuring verandere? Wie weet hoe dit moet want de stick waarmee je de camera beweegt daar is onder boven en boven onder dat wil ik graag veranderen alvast bedankt.
Dit kun je in de game zelf waarschijnlijk veranderen, kijk eens bij de controller settings in het options menu. Misschien dat je even de game kan noemen waar je dit wilt doen. Waarschijnlijk is er invert look ingesteld, dit kun je makkelijk uitschakelen.
Om welke game gaat het? Maar 9 van de 10 keer moet je in de options -> controller options kijken. Hetgeen wat je zoekt heet Invert Y axis.
Het gaat om call off duty maar ik heb het ook bij andere games. Ik kijk wel even nu laat zo wel weten of het gelukt is moet het in de game dan op in de instellingen van xbox? En hebben jullie er wel is last van gehad?
Iets met X en Y Axis Inverted oid. Kun je ook instellen bij Preferences in je Guide Menu zodat hij het bij elk spel automatisch pakt.
Xbox games spelen op xbox360 Xbox games spelen op xbox360 Waar kan ik dat programma downloaden want kan dat niet meer vinden weet dat dat ergens kan.
Je hoeft geen programma te downloaden om Xbox 1 games te kunnen spelen op de Xbox 360. Ze moeten enkel Backwards Compatible zijn. Klik hier om alle games die gespeeld kunnen worden op je 360 te tonen.