2 kleine dingetjes

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door alcatel, 6 mei 2003.

1. alcatel

alcatel sluwe schaduw

Leuk Bevonden:
    0
    ik wou even zeggen dat ik het een gezellig forum vind

en een vraag is het ook mogelijk om je nick name te veranderen ik haat alcatel weet ook niet hoe ik ooit aan die naam ben gekomen meschien mijn modem
    ik hoor het wel
    groetjes

2. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Haha grappenmaker!! Je nickname veranderen kan volgens mij niet je status wel. Maar aangezien je toch nog niet zoveel posts hebt zou ik gewoon even een nieuw account aan maken met een naam die jij wel mooi vind. En ik vind het hier ook wel gezzelig :p .

3. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Yup, even nieuw account aanmaken. Nicks changen doen we niet, dat brengt alleen maar verwarring met zich mee. Heel zelden maken we maar uitzonderingen.

4. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad één van de betere forums op het moment, ik heb mijn account ondertussen ook alweer een tijdje en het bevalt mij allemaal heel goed, deze site geweldig! In het begin las ik altijd alleen intensief al het nieuws en forum posts, maar poste zelf niet zoveel, maar dat is nu ondertussen anders, ik probeer volop aanwezig te zijn!

5. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind mijn nickname ook erg slecht al zeg ik hetzelf.
    Maar jullie kunnen dan toch de postcount van het nieuwe account net zo hoog zetten als de oude?

6. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Ach bij deze,als er uitzonderingen gemaakt worden(bij mij niet zo nodig),maar als iemand een lange rot nickname heeft is het ome-des wel :+.En ja het is een gezellig forum,gezellig sfeertje.

7. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Is dat dan zo heel belangrijk dan je posts? Of wil je uber graag op de green mile?

Zeker lachu hier op XBW forum.

8. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou het liefst ook mijn nick veranderen in een nieuwe maar ja, ik zit hier nu al zo lang denk niet dat mijn nick nog wordt veranderd.

nu we toch opmerkingen aan het maken zijn, ik zou wel graag wat meer ranks willen zien op dit forum, blijft leuk om steeds wat nieuws te zien en hardcore poster verveelt zo :D

Laatst bewerkt: 6 mei 2003
  9. alcatel

alcatel sluwe schaduw

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben wel benieuwd naar the green mile
    maar ik maak wel een nieuw acount aan
    bedankt voor de snelle reacties toppie

10. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Laat dan wel ff weten aan de rest dat je een nieuw account aan hebt gemaakt (bijvoorbeeld in je user title), dan wordt het voor de rest ook duidelijk :)

11. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ranks ???

Titels heette die dingen, en die kan je gewoon makelijk wijzigen naar keuze in je profile *)

12. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, hij bedoelt ranks, soort onderscheidingen. Is wel eens besproken, maar nooit meer wat mee gedaan. Moeten we nog maar eens over nadenken. Misschien tijdens introductie van V3 :+

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Neh hij bedoelt eigenlijk ranks binnen de custom user title. STandaard verandert die nml als je een bepaald aantal posts behaalt.

14. sOn

sOn Guest

Ik snap niet waarom het zo belangrijk voor veel members is dat je erkend word voor het aantal posts wat je heb behaald. Ik krijg bijv. echt niet meer respect voor iemand met 300 posts dan iemand met 3 posts, maar misschien zit ik er wel helemaal naast..dus: leg mij maar eens uit wat er zo belangrijk is aan de erkenning die je krijgt nadat je veel (mayb 50% nutteloze) posts heb behaald, ik ben benieuwd!:)

/edit

Ik ben hier gewoon voor de gezelligheid en als ik iemand kan helpen zou ik dat graag doen, maar ik heb geen 400 posts nodig om "belangrijk" te zijn. Ik zou veel liever zien dat er mensen zijn met 100 posts die die allemaal te danken hebben aan het meedoen in zinnige discussies,mensen helpen en nog meer van dat soort dingen, dan mensen met 800 posts en die dingen als "ja zo denk ik er ook over" "w000t, dat spel moet ik hebben" etc etc..daar heb het forum namenlijk ook niks aan.

of ben ik de enige die zo denkt??:eek:

Laatst bewerkt door een moderator: 7 mei 2003
  15. Destruction

Destruction Destruction is near

Leuk Bevonden:
    0
    Nickchangen is weldegelijk mogelijk. Of dit wel of niet gedaan word ligt natuurlijk aan de admins.. :)

16. CecilBDemented

CecilBDemented demented 4 ever

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik heb mijn naam veranderd
    ik heet voortaan CecilBDemented thanks

17. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Klopt. Het is wel mogelijk, maar we doen het gewoon niet. Het levert alleen maar onduidelijkheid op.

Gwahahaha een hele verbetering! :D

18. CecilBDemented

CecilBDemented demented 4 ever

Leuk Bevonden:
    0
    nu is mijn avantar ook online have fun
    CelilBDemented is online

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    OMFG jij bent echt de uber-member gek! Dat soort mentaliteit is idd belangrijk

20. sOn

sOn Guest

*) At your service

Deel Deze Pagina