1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Medal of Honor [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 15 okt 2010.

  1. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel toch alleen online , singleplayer is wel leuk maar als je er 2 avonden over doet heb je nog weinig waar voor je geld.
     
  2. Bulletino0031

    Bulletino0031 Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    De meningen zijn en blijven toch flink verdeeld over deze game.. Hou deze game toch al geruim en week in de gaten ( youtube, dit forum en een ander forum ) en de meningen blijven uit een lopen. Snipers online echt z'n probleem?
     
  3. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Snipers zijn 1 shot 1 kill dusja.. dan weet je het wel als de levels niet super groot zijn.
    Ook kan je je tegenstanders soms lastig zien en je hebt geen killcam.

    Het is verder wel echt een topgame online hoor maar voor mij heeft het teveel frustraties.
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Meeste mensen kopen die game om online te spelen. Dus moet dat gedeelte ook het beste en verste uitgewerkt worden? De rest is dan extra.
     
  5. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Sinds ik geen last heb van de lag. Speel ik het spel wel paar uur per dag. Dat is voor mij wel positief. Af en toe heb ik nog wel eens momentjes dat ik denk wtf.

    En aangezien ik alleen hardcore speel. Vind ik het totaal niet leuk om elke keer stomme objective te spellen. Wil gewoon lekker team assault en sector controle spellen en niet elke keer weer die andere gare troep.

    Vooral dat je 2 bommen moet plaatsen. Kut potjes duren maar 2 min en soms is het al over in 40 sec:-S
     
  6. Bangsat

    Bangsat Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet super veel last van snipers, maar doe wel me best om ze te ontwijken. Ben zelf level 13 rifleman en vind het tot dusver een erg vet spel. Soms wel last van lag, hier bedoel ik mee dat ik al het hoekje om ben en toch nog dood ga, best vervelend dus. Ook maai ik iemand helemaal verrot, maar hij gaat niet dood en vervolgens killed hij met met 3 kogels (hier zijn ook youtube filmpjes van te vinden: http://www.youtube.com/watch?v=sg2epbnBGuI)

    Verder vind ik het super tof om niet gekilled te worden door Noobtubes (niet vaak althans), commando pro enz. Online bevalt mij, maar dat is mijn mening maar. COD MW1 vond ik ook super tof!
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik ben een die hard SPer. Vind al dat online gedoe lang niet altijd leuk. Het moet pakkend zijn en complex, al moet ik wel toegeven dat ik de MP van MOH wel leuk vind. Je hebt zo een stuk of 8 MP achievements. :+
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Meeste CoD games hebben ook alleen SP achievement. Dit is puur om het boosten daarvan te voorkomen.

    Daarnaast gaan ze tegenwoordig echt geen games maken voor die 10 personen die de game alleen voor de SP gaan spelen ;)
     
  9. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    heb de game nu aardig lang online gespeeld, maar het spawnen in sommige speltype gaat echt nergens over:lol: heb je een vijand in je scope en pop,pop,pop
    zo staat er een hele groep, dat overkomt jezelf dus ook en dan word je achtermekaar gespawnd en ben je dus meteen weer kapot
    sniperts ook erg kansloos, de helft campt en met 1 shot kill kan elke noob hoge scores halen als je maar blijft campen en niet geraakt word...

    al met al vond ik het best een leuke game online dan, maar nu na een uur of 20 ben ik er klaar mee
    teveel ergenissen en imo is het spel half af
    Hadden ze er meer tijd ingestoken had het zeker wat kunnen worden

    En dan roepen dit word de cod killer, dikke faal8)
     
  10. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Weinig vooruitgang in gameplay de afgelopen jaren check
     
  11. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ze bij ea vooral gepusht hebben op de multiplayer aangezien ze daar cod bij de ballen moeten pakken om terrein te winnen.

    De singeleplayer is daardoor een beetje erbij ingeschoten voor m'n gevoel.
    Het is wel leuk maar niks nieuws en 2 keer knipperen en je bent klaar.

    De tier 1 is dan wel tof , maar ik begin er niet aan.. wat een frustratie}:]
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dan hebben ze gruwelijk gefaald. Kijk straks maar eens bij de verkoopcijfers van deze game tegen CoD. Moeten ze toch echt met iets beters komen dan dit! BC2 was een stuk beter in de richting.
     
  13. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Battlefield 3 is toch de opvolger van modern combat?

    Misschien wordt dat wel een kraker..
     
  14. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Volgens mij vallen de verkoop cijfers van MoH zeker niet tegen, dus gruwelijk gefaald is een beetje overtrokken. Je moet het geheel in een breder perspectief bekijken.
     
  15. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vermaak me er prima mee, ook al is het niet het mooiste spel en is het een beetje buggy af en toe.
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2010
  16. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet hem nog steeds maar een keer gaan spelen.
     
  17. Bulletino0031

    Bulletino0031 Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Na het bekijken van verschillende video's op youtube ( wat steeds beter wordt / de meningen ). Vooral het commentaar van maxqubit. Toch besloten om straks het spel op te halen :D. Heb het zelf helemaal gehad met die ventjes in COD met die kut perks. Black ops met dat bestuurbare auto'tje ( zo fucking nep )

    Tot straks :D
     
  18. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    same mind!
     
  19. coen the stig

    coen the stig Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    vind de gameplay af en toe wat weg hebben van counter strike. Ben dat cod gedoe ook een beetje zat. en bf2 lijkt er wel op maar dat is toch weer anders. dat is echt op afstand.
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat bedoel ik er ook helemaal niet mee. Ik bedoel dat ze tegenstand aan CoD wilde geven. Daar zijn de cijfers gewoonweg veels te laag voor.
     

Deel Deze Pagina