Ben benieuwt of je na de update wel de sector 3 tijd op je monitor kunt zien. In die patch info stond ook niks vermeld over de multiplayer... Het gemis van een replay optie en een fastoenlijke info screen na de race zou wel gewenst zijn. Bv de snelste lap times.
Speciaal om jou en alle anderen een plezier te doen zeg ik het dan maar eventjes: 'Formule 1 2010 is geen goed spel.' Iedereen tevreden nu*) Niet meer zeuren en gewoon lekker verder spelen!
Zo het 2e seizoen zit er weer op, kampioen en constructeurstitel gewonnen Helaas rijd ik dit seizoen bij Torro Rosso door een foutje tijdens het weigeren van contracten! Maar het gaat op zich nog wel goed, heb Bahrein al weer ruim gewonnen en in Australiƫ sta ik op pole!
ik zat eerste seizoen bij Lotus, 6e geworden ik zat te hopen op een contract bij Renault, maar toen kwam ineens McLaren na de laatste dag .. tjah *) edit ook geen kunst meer aan met zo'n McLaren, pole+1e en team1-2. M'n teamgenoot kwam op 25sec binnen de nr3 op 45 tijd om iets moeilijker te rijden dan easy
lol zo goed ben ik niet hoor misschien had ik hoger geeindigd als ik vanaf het begin al m'n flashbacks had gebruikt, al die spins en strafseconden Reed net in de stromende regen in Maleisiƫ, wel leuk om te zien dat de baan dan steeds droger wordt en dat je steeds snellere rondetijden neerzet. Ze zeiden wel dat ik m'n banden in kon wisselen maar ik hoefde die race helemaal geen pitstop te maken. Volgens mij heeft niemand er 1 gemaakt. Gek spel
Haha de eerste keer twijfelde ik echt hard of ik geen pit stop moest maken , toen wel gedaan.. Daarna nooit meer kan ik je vertellen
Heel goed mogelijk met een klein team dat nog geen echte upgrades heeft. Ik sta nu 3e in het kampioenschap en ben geloof ik in Budapest nu. Toch nog zo'n 60 punten achterstand op Hamilton. Is wel te overbruggen nu ik dus de upgrades wel heb.
Het ligt vooral aan je instellingen. Ik speel met abs en traction controll aan op legend en kan daar gewoon kampioen worden met een virgin. Sommige banen is het ff aanpoten maar het is te doen. Ik heb geprobeerd om op expert te rijden maar dan spin ik echt in elke bocht Als je dus op easy speelt maar wel zonder abs en traction controll dan kan het opzich nog best lastig zijn.
Expert is niet te doen! dat ben ik met je eens, Je moet teveel zelf doen, zelf schakelen, en heel voorzichting zonder TC. De "easy" banen zou met veel oefening wel lukken, maar banen als Suzuka pff wish me luck....
I know, gaat mij dus niet lukken Er zijn wel tips of trucjes, om tijdens de Kwalificatie en de Race de driving aids aan te zetten, maar dan moet je VOOR je volgende "save-point" het allemaal terug zetten naar Expert.
ben ik de enige bij wie soms de banden 3 of 4 keer soms in 1 race kapot gaan soms zelfs 10 seconden na dat ik net gewisseld heb word ik gewoon gek van maar voor de rest echt een toppp spel