@MrX_Cuci, dat is geen uitbreiding, stand alone multiplayer only, die niet goed genoeg was voor de verkoop, masterlijk genoeg gratis aangeboden
JEZUS wat een nep kut spel zeg, donker ezno en tegen MONSTERS weet je wel hoe GAAAAAAAAR dat is, hier kan ik gewoon niet tegen zeg FUCK!!!!!!!!! sorry hoor maar dit.... rest van de demo's zuigt ook trouwens komt ook door die quake 3 engine, het is te kinderlijk die wapens als ze schieten geeft ook geen feeling het spel is zo simpel in elkaar gezet lijkt het
Helemaal mee eens. Ik dacht, leuk zo'n demo van RTCW. Maar echt serieus jongens, wat een **** spel...
mischien toch niet zo´n topper als iedereen dacht, maar als het een singleplayer demo is zou ik niet zo vroeg oordelen. Mischien is de multiplayer wel super kewl, want op pc vond ik single player idd niet echt zo goed.
Ik ga hem ook halen mij lijkt ie wel geinig. Maar ja wat moet je anders halen voor live. Meer gaafs is er nog niet.
Maybe gewoon wachten ..... Je gaat toch geen game kopen die je niet echt heel leuk vind. Tenzij je geld te veel hebt of course