1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nee tuurlijk niet, maar omdat ze al zoveel Cata content uitbrengen voor Cata uit is. :+
     
  2. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Misschien voor de mensen die Cataclysm nog niet nodig hebben?
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je kunt nog steeds geen 85 worden, nieuwe dungeons en raids spelen, nieuwe Qs doen. Dat is toch waar het om gaat?
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja idd, maar vind dat die patch wel behoorlijk veel Cata content vrijgeeft. Dat is de reden dat ik zei waarvoor hebben we Cata nog nodig. ;)
     
  5. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    omdat het nodig is, aangezien de wereld compleet veranderd en zo ook de level 1 tot 60 quest gebieden. Anders kunnen mensen die nog geen expansion hebben immers ook niet spelen.
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Kan ik beter voor de punten T10 kopen of losse i264 items kopen?
     
  7. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ligt een beetje aan de class, en aan de set-bonus.
     
  8. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    De setbonus is bij de meeste wel nice dus tja... :)
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat had ik al door. Hopen dat die patch ruim voor Cata komt. :)
     
  11. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    T10, bonusen zijn OP.
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ook van de i251?
     
  13. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Toch nieuwsgierig geworden en beetje research gedaan. Zijn toch wel veel verbeteringen. Er zijn een aantal veranderingen ten opzichte van voor mijn tijd (:+), oftewel tot beginnende 2-3 maanden van WotLK, die mijn inziens wel positief zijn.

    Zo bevallen de veranderingen aan de talent trees (korter) en stats (duidelijker) wel en uiteraard ontwikkelen veel mechanics zich met de game mee (mana regen, ui aanpassingen, raid lock) en dat is natuurlijk over het algemeen ook positief.

    De gigantische toename aan health en damage en alles vind ik minder, maar is aan een kant natuurlijk ook logisch om het gevoel van progressie en betere tegenstanders realistisch te maken. Als dit een beetje in balans blijft lijkt het me toch enigszins interessant om opnieuw te beginnen.

    Dan wel gewoon onwijs casual. Was ik vorige keer, januari 2009+- toen ik stopte, nog best intensief aan het spelen en raiden. Dit keer zal ik dan, net als met andere spellen, geen activiteiten vervangen of laten vervallen door deze game, maar gewoon als het uitkomt even spelen.

    Zal aan het eind van de dag waarschijnlijk toch niet gebeuren gezien de maandelijkse kosten en dat ik natuurlijk elke uitbreiding enzo opnieuw moet kopen. Komt nog bij dat ik al mijn vorige accounts heb verkocht en allemaal gezeik heb gehad :+ Is natuurlijk wel al twee jaar geleden, maar weet niet of ik sowieso wel weer risicoloos kan beginnen :+. Over risico's gesproken, je hebt nu toch zoiets van battlenet oid? Zag dat een keer bij iemand geloof ik, zo'n apparaatje waar een code op komt ofzo. kan iemand dat uitleggen en is het nodig?

    Als ik ga beginnen dit keer denk als horde en dan een keer als Warlock (samen met Priest enige class waarop ik nooit echt heb geraid, wel incidenteel, maar nooit echt hele instances oid). Kijk wel even nog :+
     
  14. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    251 en 264 sharen de bonus.
     
  15. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nog vrij nieuw met WoW (heb een mage, en thats it ;p). Zojuist een ICC25 gedaan, was nog nooit verder gekomen dan de eerste 4 bosses op 25, nu met een pre-made group tot 8 bazen gekomen :). Blood-Queen ging helaas fout, PP helaas ook, iedereen out of mana op het kritieke moment, best zuur.

    iig, ik checkte net even mijn recount data, een arcane blast crit van 106.310! Was ook top dps :), nog nooit eerder geweest in een raid. Ik heb puur Arcane Blast gespammed, en geprobeerd mijn mana te managen. ging best aardig, alleen bij PP zonder mana gekomen.

    anyways, was fun.

    oh, en dankzij mijn nieuwe zooi (ring van Valanaar en 264 shoulders) heb ik nu veel te veel hit, terwijl ik net hitgems had gekocht omdat ik undercapped was. bah.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2010
  16. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan even reforgen ;) hit er vanaf en een andere stat erop.

    Ik was even klaar met raiden en wou een nieuwe class. Dus ik maak een hunter. Maar door het nieuwe focus systeem + pet vanaf lvl 1 was ik in 29 minuten /played al lvl 6.

    En the hallowed title gehaald op me pally. Helaas de mount nog niet :mad:
     
  17. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Die titel halen wil ik ook wel, maar lijkt me verdomde kut met die rare achievements. Winter Veil idem dito. Brewfest is zeker de makkelijkste.
     
  19. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is niks raars aan hoor. :) Veel te easy eigenlijk.
     
  20. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ach kom. Hunter is op het moment gewoon kut.
    Ik kom net in de buurt van mijn warrior op het moment, terwijl ik een stuk beter gegeared ben op mijn hunter (6.2k gs vs 5.6k gs).

    De hele playstyle spreekt me niet aan, net als wat vele andere hunters vinden.
    Ben op m'n beta account aan het bepalen welke char m'n main wordt, denk op het moment aan paladin; wil toch wel een Hybrid spelen omdat ik healen ook echt cool vindt, vooral met rated BG's die eraan zitten te komen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina