[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik heb een vraagje, ben een net beginnend wow'er dus misschien dat dit vaker voorkomt, maar ik kan niet meer inloggen?:{
    Ik was aan het spelen, sloot wow ff af omdat ik iets wilde opzoeken voor quest, start wow weer op, vul m'n email en wachtwoord aan, en hij logt niet in... M'n internet doet het gewoon, pass+email zijn ook in orde. Iemand enig idee?
     
  2. rhijbeek

    rhijbeek Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb als lvl 18 Night Elf Priest maar 377 HP maar wel 989 mana points. is dit normaal of komt dit doordat ik niet echt goed gegeared ben of omdat ik Discipline dus Healer gespecced ben?
     
  3. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    hmm, ligt er ook een beetje aan wat voor gear je hebt. Op lvl 15 kan je dungeons doen, daarin kan je goeie gear halen, als je meer hp wil, moet je gear met stamina hebben.
     
  4. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik vind dit weinig. Volgens mij heb je weinig tot geen goede gear. Zoals smirnoff boven mij al zei, doe wat instances, met lvl 15 kan je die al doen. En met de gear die je daar krijgt schiet je health en intellect al snel omhoog.
     
  5. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Take a chill-pill? Ik zeg toch ook niet dat hunters zelf het geweldig doen? De bonussen zijn gewoon erg sterk van de tier 10 die ze hebben, that's all. :emo:
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Servers zijn in onderhoud op moment. Iedereen heeft er last van en in het inlogscherm staat nu wel een bericht van Blizzard maar tot vanavond.

    Over vanavond beste mede XBWérs: Wat komt er na Sindragosa? :)
     
  7. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    meh, aight, las je post iets anders dan íe bedoelt was :+

    Offset pieces zijn voor een hunter waarschijnlijk beter als je MM bent. Meer stats om te reforgen naar Mastery, wat een enorme boost geeft aan je damage.
    Heb zelf 22 mastery oid, wat een 38% kans geeft op een Wild Quiver schot -> is m'n 2e dmg ability.. :')
    Maargoed, daar heb ik nog niet de theorycrafting voor gedaan, en zal ik ook niet meer doen. Toch zonde van alle moeite die ik in dat kreng heb gestopt :F
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Sommige vergen gewoon klere veel tijd en anderen zijn lastig omdat je dan naar vijandelijk gebied moet. In dit geval zo'n klote Horde stad ofzo. :+
     
  9. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Iemand commentaar en/of tips voor als ik ga beginnen? :+ Zou sowieso wel graag beetje horen hoe het er tegenwoordig een beetje aan toegaat.
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Raiddisband, omdat niemand skilled genoeg is voor de LK :+
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Is dat in de beta? Heb nog geen mastery gezien namelijk :)
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Met 70% al op de klok geven ze echt niet op. Vanavond 3e poging voor de guild, 1e voor mij.
     
  13. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Mastery zit al in de game, je kunt je extra stats (hit/haste/crit/expertise) al reforgen naar mastery. Mastery geeft bij elke spec van elke class een ander effect en is truly awesome!
     
  14. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb een trial gemaakt, maar weet nog niet welke server ik moet kiezen.

    Wou eigenlijk dus Undead Warlock en Troll Rogue maken, maar al mijn vrienden zijn Alliance xD.

    Iemand hier die een goede Horde server kan aanraden? Tenminste, beetje 50/50 qua verdeling oid, niet perse super PvE want Rogue gaat als alt denk.
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hmm heb ik nog nergens gezien. Waar kan ik dat vinden?
     
  16. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Guard > Reforge > Tá-dá.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Runetotem zou ik zeggen. Zelfs met een 3-1 een verhouding wint de Horde nog in PvP. Raid is wel redelijk 50/50, maar heb mij al laten vertellen dat Horde vaak wel betere gear heeft. Ook de guilds schijnen, wat ik van een Hordie begrepen heb, iets beter te zijn. Al is de beste op onze realm een Alliance guild.
     
  18. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    PVP ligt niet aan je Realm, maar aan de Battlegroup he.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ja en in dit geval wint die van Horde 2/3 van de gevallen, soms wel 4/5 van de gevallen. Vaak zijn ze nog in de minderheid ook. 8)
     
  20. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    zo, net lvl 50 geworden, na mijn eerste maand spelen.

    het beviel wel, maar ik verleng nog even niet. (met tentamens lijkt me dat geen goed plan8))

    Daarna ga ik toch maar door, volgens mijn vrienden word het rond 58 pas leuk:cool:.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina