1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout: New Vegas

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sev, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
  2. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Whaha, stelt niet echt zoveel voor vind ik 8)
     
  3. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    Is dat nou de special reward?!
     
  4. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een leuk spel, er zitten alleen TE veel bugs en Glitches in.... Soms sta ik tegenover een enemy, schiet ik recht op z'n barst, maar ik raak hem niet... Gister met en shotgun, ik moest 3x reloaden voordat ik hem 1x kon raken, de eerdere kogels gingen recht door de enemy heen, like wtf...... Daarbij heb ik al een aantal keren meegemaakt dat kleine RadScorpions of andere beesten, ineens in de grond verdwijnen, dan zie ik alleen nog een staart boven de grond uitsteken..... Echt een vage game:p. Maar zeker wel vermakelijk!
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Wel een beetje jammer dat er niet uitgelegd werd dat hardcore mode geen moeilijkheidsgraad was maar echt een spelmodus. Als ik dat geweten had, had ik dat vanaf het begin af aan gewoon aangezet. Nu ga ik het niet meer doen, al die extra moeite en dan geen achievement.
     
  6. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Geen achievement?

    Edit: Maar daar gaat het toch ook niet om? Is juist extra dimensie aan de spelbeleving!
     
  7. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    De verassing is de achievement. :+
     
  8. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik wist dat het lame was, een perk oid, maar dit. 8) Nouja, care. :9
     
  9. Slender

    Slender Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al een aardig eind op weg in het spel en ik vind het geweldig. Ik heb vroeger Fallout 1 en 2 uitgespeeld en ik vond dat er in deel 3 iets van de Fallout sfeer ontbrak. De oude delen hadden namelijk veel bizarre scenarios en hele foute humor en Fallout 3 was een beetje te serieus.

    Je kunt merken dat veel van de makers van de oude delen hebben gewerkt aan New Vegas. De humor is echt weer helemaal terug en je komt weer heel wat rare types tegen (Fisto, Yes-Man en Lily zijn echt super!).
    Het spel geeft je ook veel meer vrijheid in het oplossen van quests. Iedere skill lijkt nu nut te hebben. Je hebt ook vaak verschillende mogelijke uitkomsten en ik denk dat het daarom leuk is om het spel nog eens door te spelen.
    Wat ook leuk is zijn alle verwijzingen naar de oude delen. Ik ben bijvoorbeeld een maatje uit deel 2 tegengekomen.
     
  10. Svennos

    Svennos Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet dat spullen die ik weg haal bij de powder gang wordt gezien als stelen. Zoals in de NCR gevangenis. Alles wat ik daar weg haal krijg ik bad karma ...
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Heeft dit eerste niet meer met je skill in small firearms te maken? Fallout New Vegas is namelijk geen shooter. Het lijkt er wel op, maar alles wat je doet is gebaseerd op de statistieken van je karakter.
     
  12. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Op een afstand zou ik zeggen jah, maar als ik een meter van iemand af sta, vind ik het vaag dat ik mis schiet:p

    Je zou wel gelijk kunnen hebben. Ik ben nog niet heel ver, en mijn punten zijn ook nog niet super hoog, dus mischien komt het later wel goed.
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    het zijn niet jouw spullen. dus je steelt
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    @ Willem: Heb net de review af voor EG. Ik heb gedacht aan de woorden die je me vertelde in het F-1 topic. Hij is voor controle naar eindredacteur daar.

    Ik zou graag willen dat je hem leest. Net als alle andere 2500 actieve mensen op XBW. :thumbs:

    Zal wel moeten schommelen met cijfers, maar dat komt om de kritiek een beetje aan te passen aan het cijfer zelf.
     
  15. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een helleboel van die Case, 9mm en andere Case shit in mijn inv zitten. Zijn dat alleen maar items om ammo voor te maken of kan je er meer mee? Dat is mij een beetje onduidelijk.
     
  16. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar kun je weer ammo van maken, heb je wel een aantal componenten voor nodig.
     
  17. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Die .44 magnum is geniaal _O_ Cowboyhoed en een lange jas, een soort post-apocalyptische Clint Eastwood.
     
  18. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik gebruik nu de Cowboy Repeater met 3 mods. Is net de Evans Repeater van RDR.
     
  19. Speedymike

    Speedymike Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kun je die mods kopen/halen dan?
     
  20. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Gun runner. Bij Las Vegas :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina