1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Medal of Honor [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 15 okt 2010.

  1. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en als dat je 2 a 3 keer achter elkaar gebeurd heb je er de balen in.. en dat is heel zacht uitgedrukt :mad:
     
  2. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Die combat missions zijn wel vet zeg... Behalve als de OF alleen maar uit snipers bestaan.
     
  3. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    wel jammer dat die rondes maar 5 minuten duren !
     
  4. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik had gedacht dat combat missions leuk waren, maar de laatste week enkele potjes gespeeld en ik kan geen andere conclussie trekken dan:
    Deze maps zijn gemaakt om de defenders tot het einde van het potje te laten campen en zodra je als attacker bij het laatste punt komt is het helemaal onmogelijk!

    Ik heb er in ieder geval nog geen 1 gezien die niet gewonnen werd door defenders, uit +- 15 potjes.

    @YC Style

    Volgens mij kan combat mission wel tot 20 minuten duren in totaal.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2010
  5. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh dan ben ik met een andere mode in de war.

    Er is ook een mode waarbij elke ronde 5 min duurt.
    Echt te kort !
     
  6. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb als attacker al meerdere keren gewonnen (ik denk ongeveer de helft van de potjes dat ik aanvaller was). Alleen die ene op het vliegveld is echt kut om aan te vallen (vooral de 3de basis).
     
  7. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo,

    Even mijn gedachten zeggen over dit spel.

    Zal ik dan maar even beginnen met Multiplayer?
    De multiplayer is niet echt een WOW van MOH, echt niet.

    - Snipers die te overpowerd zijn
    - Pistools die na 5-6x schieten niet meer schieten
    - Maps te klein voor een 12-12 actie
    - TE weinig uitbreiding voor wapens
    - TE weinig wapens
    - En de lijst gaat zo een beetje door

    MAAR!

    De singleplayer, man man man man man !!
    Zoveel lol, zoveel oog plezier heb ik nooit gehad.

    Op een gegeven moment dacht ik oké dit is het dan. Hoor je die soldaten allemaal roepen "THIS IS IT GUYS I THINK IT'S GONNA END HERE!!", komen er ineens Apaches aan. Een soort "WOW" gevoel had ik, juist op tijd! (5.1 surround aan, 50" scherm)

    De beeld die je tijdens het Singleplayer hebt, is totaal anders dan diegene die je hebt op Multiplayer. Verschilt volledig.

    Wel een min puntje aan de Singleplayer, het duurt NIET lang. Binnen de 4 uurtjes heb je hem zeker uitgespeelt. Zelfs op Hard.

    Qua betreft punten die ik zou geven?
    4/10 Multiplayer
    8/10 Singleplayer

    Aanrader? Indien je wacht op Black Ops, haal hem zeker. Houd je nog wel bezig voor een tijdje, maar indien je hem gaat halen. Ga dan zeker voor de Limited Edition, zo heb je de BETA voor BF3 er nog eens bij. (Hint: Mediamarkt)
     
  8. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind de singleplayer een beetje tegenvallen. Ik had misschien high-hopes. De graphics vind ik redelijk en geluid vind ik prima. Waar ik aan stoor zijn de bugs (bijvoorbeeld, dat iedereen een opening van een deur kan lopen en jij niet, of er net een onzichtbare deur staat). Ik word tot nu toe nog niet echt in verhaal getrokken.
    Met Airborne speelde ik dag in dag uit. Nu na een stukje te hebben gespeeld gooi Bioshock 2 of Mafia 2 in.
     
  9. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, heb 'm bijna uitgespeeld en ik ontdek nu pas dat je kan leanen...
     
  10. Bulletino0031

    Bulletino0031 Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vermaak me prima online :D doet me flink terug denken aan cs.. had je ook niet van die perk rommel
     
  11. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je iemand muten in de MP?
     
  12. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg hem zo dadelijk van een vriend om te lenen.
    De singleplayer uitspelen voor de achievements en even online natuurlijk.
     
  13. Bangsat

    Bangsat Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet!! Je Kan enkel de settings veranderen van voip en dan friends selecteren. Dan hoor je je team niet, maar alleen je vrienden!
     
  14. DutchGamer X

    DutchGamer X Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0


    een montage van medal of honor
     
  15. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik probeer het leuk te vinden, maar ik heb zo'n gigantische hekel aan snipers... Nee.... Waarom!? :mad:
     
  16. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Ach snipers, die deren me weinig. Vanaaf liep het eerst helemaal niet. Echt bagger. Toen raakte ik in een potje iets op dreef, out-of-ammo en pakte een ander wapen, dat was een rifle+combatscope. Hee, dat vind ik nix, maar toch maakte ik 2-3 kills.

    Toen maar eens toch opnieuw daarmee aan de slag (want ik vond die combatscope helemaal niks), M16, en wel de suppressor erop TDM Kandahar Marketplace. Damn daar ging ik toch huishouden. Die suppressor zorgt dat ze je niet snel doorhebben en die combat scope geeft (short burst) toch lekker wat meer afstand dan RDS

    [​IMG]
    (btw, was wel een12-12 match, en ehhh, als een 49 jarige gamer dit kan, kunnen jullie het vast ook, en beter zou ik zeggen:))

    Ik moet ook niet zo snel mijn oordeel klaar hebben. Combatscope niks, combatscope geweldig:)

    Ach ik had het zelfs met de hele game. Eerst vond ik MoH helemaal nix, had hem bijna teruggebracht. Een paar kills in 1(!) lekkere macth en toen viel het kwartje. Nu vind ik het een heerlijke game (die kwa gevoel veel weg lijkt te hebben van CounterStrike)
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2010
  17. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Bah had ik maar de 360 versie ipv PC, begin controller leuker te vinden :)
     
  18. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Graag gedaan Sven :p

    (Kben het, F1 is ook nie echt wat het moet zijn ... )
     
  19. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Zie ik nu iemand de game vergelijken met CS? Ik stap bijna gelijk op om hem te halen. :p

    Ik krijg de vinger maar niet op de juiste (niet zere) plek bij deze game. Twijfel nog steeds of ik hem moet halen. Er is geen demo dus ff testen zit er niet in....
     
  20. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahahaah :p
    nja i know man !
     

Deel Deze Pagina