Splinter Cell 2 ?!?!?!?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robbertos, 4 mrt 2003.

  1. masterape

    masterape Guest

    Of een nieuwe route8) Haha ik zal deze vakantie hem is proberen uit te spelen maar ben nu met UC in de weer war.
     
  2. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Da heb ik ook gehad ja, in die level, 2x die Nikoladze vermoord
     
  3. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je dan ook nog met hem praten??
     
  4. Xearo Li

    Xearo Li Active Member

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hij staat daar gewoon ... ik ging op mun best sluipen enzo .. maar dat was eigenlijk niet eens nodig. Stond zelfs voor hem en er gebeurde niets. Dus ik sloeg hem gewoon neer. Toen dacht ik .. wat nu dan ... heb hem eenmaal vermoord en dat was de missie , dus ik sprong het raam uit . Ik dacht dat ik dan het level had gehaald ... maar nee hoor .. game over 8)

    Later deed ik het opnieuw .. toen bleek het te zijn dat daar ergens gewoon een deur zat dat je naar buiten kon ........
    DUS NIET MET DE LIFT WEER NAAR BOVEN !!! 8)
     
  5. masterape

    masterape Guest

    Haha das een goede. Ik heb vanochtend weer ff gespeeld en ben nu eindelijk uit het CIA level. Er waren 8/9 levels? En dit was het 5e?
     
  6. Xearo Li

    Xearo Li Active Member

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat CIA level was zeer kut ja
     
  7. the stealthgod

    the stealthgod The time has come

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ze een vervolg er op maken, "Splintercell 1" was al supervet ik kan niet wachten op een vervolg :D
     
  8. masterape

    masterape Guest

    Ik hoop dat ze in SC 2 levels zoals het CIA level weglaten, want dit vond ik te langdradig. Maar ik vond het olieplatform level wel cool hier liep je snel doorheen met goede gameplay. Wat ik wel hoop is dat ze de mooie wisselingen tussen omgevingen blijven houden. Want je bent even aan het spelen, en dan ben je bijvoorbeeld in een garage en een kwartier later zit je weer in iemands kantoor data te joupen, dit vind ik echt cool en goed gedaan.
     
  9. x-boxter2003

    x-boxter2003 Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat zou wel leuk zijn! Viva Live!;)
     
  10. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Cia level was lekker moeilijk, maar ik vind dat je in SC2 wel meer vrijheid zal moeten krijgen. Meer wegen om je doelen te bereiken, want bij SC is dit niet zo.
     
  11. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat je in SC2 niet meer iets mag hebben dat je bv. in lvl 9 in de Chinese Ambassy moet komen en dan ergens op een balkon naar beneden gaat meteen game over bent.
    Van mij mogen ze dan een alternative route inbouwen, dus meer vrijheid, en er mogen wel wat easter eggs bij, en wat extra's zodat je het nog een x zou gaan spelen
     
  12. Xearo Li

    Xearo Li Active Member

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    SC , bij sommige levels moet je opeens een bende terroristen uitschakelen ... maar ze weten gelijk wanneer je tevoorschijn komt. Ook vlak bij het laatste level ofzo ... word je onder schot gehouden .. opeens valt het licht uit .
    Die mensen zien gewoon precies waar je zit enzo , je steekt gewoon ff je kopje uit en bam boem beng enz. Ze hebben neit eens een nightvision ofzo . Ik zou graag willen dat ze in deel 2 wel wat realistischer maken in het donker.
     
  13. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het juist raar dat ze je vaak niet zien, je hebt toch van de lichtjes op je pak zitten?? Die zien dan weer niet.
     
  14. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is een herkenning voor jezelf, dan zie je zelf waar je zit in het donker :9
     
  15. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens ik zie soms ook van dat soort wit licht (wazig) soms op de muur als ik in een donkere omgeving sta en die draaien mee met het beeld.
     
  16. SOF

    SOF Voormalig newbie

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben wel nightvision.:{
    Dat staat in een notitie in je OPSAT, en je kunt nightvision goggles op hun gezichten zien als je ze eenmaal gedood hebt.
     
  17. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    dus waarschijnlijk toch gelijk gekregen
     
  18. gegron

    gegron Guest


    Tom Clancy's|:- ??? hoe heet dat spel dan dat je dat in je eentje kan doen hij heet Sam Fisher hoor
     
  19. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Gwahahaha, dat zou vet zijn, een spel met allemaal Tom Clancy's, die elkaar met pennen te lijf gaan. En als hidden weapon kun je met typmachines smijten 8)
     
  20. MeSsA01

    MeSsA01 Xbox

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    binnekort komt ook metal gear solid 3 dus we zullen zien wat de toekomst onz brengt maar welke zou nou beter worden :confused: :confused:
     

Deel Deze Pagina