Ach snipers, die deren me weinig. Vanaaf liep het eerst helemaal niet. Echt bagger. Toen raakte ik in een potje iets op dreef, out-of-ammo en pakte een ander wapen, dat was een rifle+combatscope. Hee, dat vind ik nix, maar toch maakte ik 2-3 kills.
Toen maar eens toch opnieuw daarmee aan de slag (want ik vond die combatscope helemaal niks), M16, en wel de suppressor erop TDM Kandahar Marketplace. Damn daar ging ik toch huishouden. Die suppressor zorgt dat ze je niet snel doorhebben en die combat scope geeft (short burst) toch lekker wat meer afstand dan RDS
(btw, was wel een12-12 match, en ehhh, als een 49 jarige gamer dit kan, kunnen jullie het vast ook, en beter zou ik zeggen)
Ik moet ook niet zo snel mijn oordeel klaar hebben. Combatscope niks, combatscope geweldig
Ach ik had het zelfs met de hele game. Eerst vond ik MoH helemaal nix, had hem bijna teruggebracht. Een paar kills in 1(!) lekkere macth en toen viel het kwartje. Nu vind ik het een heerlijke game (die kwa gevoel veel weg lijkt te hebben van CounterStrike)
Laatst bewerkt: 25 okt 2010