Hahaha, dit is echt te grappig, t zou helemaal cool zijn als t werkelijk zo gaat zijn dat je stem vervormd wordt. We zullen t zien, hopelijk zeer binnenkort...
Nee, het is van een LIVE stream van de ECT (die heb ik live gekeken, dus vandaar dat ik weet) misschien releasen ze die nog ooit...
Hey als de reclame klopt kunne dus straks de europeanen en amerikanen en jappies dus tegen elkaar spelen ik dacht dat dat niet kon Met PAL en nog wat
Word allemaal mogelijk, dit was omdat Halo physiek anders was op 60 hertz consoles, maar die onlien games worden gewoon gemaakt erop dus dat lukt allemaal!
ik wil online spelen, en zo'n headset hebben...... halo spelen...... hoe moet je dat allemaal doen/regelen????? komt er misschien een soort handleiding ofzo (in NL graag?????)
dat kan nog nog, pas aan het eind van het jaar kun je die head sets kopenen online gaan met officiele online spellen, (halo is geen online spel) online spellen zullen zijn, Unreal championship, Mechassault, etc etc
Denken jullie dat dat Chrono Warriors Tournament en dat Gridiron Gladiators echt games zijn en gereleased zullen worden??? Want ze lijken me zwaar k00l
idd Mirik weet alles.. maar is dit toevallig niet iets uit dat filmpie? Dat zou toch misschien ook komen onder de naam Fighter X (projectnaam denk ik)