[Centraal] MotoGP @ Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dester

    dester Nature one

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0


    Iedereen die een beetje hoog staat in de rankings heeft een honda v4 en de punten op 30/20/30/30 staan. Dit is dus de snelste motor die je kunt maken.

    Ga als je gas geeft naar voren hangen dan ga je ook sneller.
    Ik dacht eerst ook dat de rest gewoon snellere motor had maar je kan veel tijd winnen met een bocht goed in te sturen.
     
  2. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Das inderdaad jammer, t zijn altijd net die kleine dingen die t m doen, ik heb sinds zondag niet meer geoefend ,ga vanaf vandaag weer aan de slag:D
     
  3. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Lekker, heb eindelijk Sachsenring naar een 1.06.43 kunnen brengen. Assen naar een 1.46.77 .. sta nu alleen op Suzuka en Donington nog niet in de top1000!

    Overall sta ik nu 1002 :D Mijn doel was top1000 lol hehe nog ff wat tijd winnen!

    p.s alle tijden zonder cuts en glitches
     
  4. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb een Honda V4 : 27/23/30/30

    Gaat nu al wel wat sneller, maar naar voren hangen etc. wist ik al hoor. :cool:
     
  5. p1m

    p1m Guest

    ik sta nu 90ste op de wereld met fishbouncer
     
  6. dester

    dester Nature one

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0

    Wat moet je doen om fishbouncer te kunnen spelen.
     
  7. p1m

    p1m Guest

    code invoeren zoek maar even onder cheats motogp fish bouncer op google
     
  8. dester

    dester Nature one

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    OK dan thnx
     
  9. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoe doe je die credit shooter?
     
  10. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb een 1.33.33 op Mugello gereden, maar er zat nog 3 tiende meer in....
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2003
  11. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Het gaat weer lekker met Moto GP. Vandaag is Thor NL boven mij gekomen op de Overall Rankings en dat kon ik natuurlijk niet op me laten zitten. We hebben verschillende races gereden, waarvan een keer Sachsenring (real laps = 31). Toen haalde ik hem weer in en toen hij mij weer. Ik sta nu weer iets voor, maar dat zal ongetwijfeld niet lang duren. Ik ben vandaag van de +/- 5500ste plaats naar de +/- 4900ste of +/-4700ste plaats (welke plaats weet ik even niet uit mijn hoofd) gestegen. Het is wel gaaf als je elkaar zo op kan naaien om beter te presteren.

    Wat is trouwens de Fish Bouncer? De Credits shooter heb ik in single player wel gedaan, maar online lijkt het niet te werken. Je moet dan tegen die arcade kast aan rijden, maar er gebeurt helemaal niets.
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2003
  12. Youngster

    Youngster Guest

    Ik heb een vraagje, hoe krijg je die balkjes van je costum bike helemaal vol, je weet wel acceleration enz, ik heb training al helemaal met goud beindigd en al 2 keer grand prix uitgespeeld op rookie en pro, maar nog zijn mijn balkjes nog niet vol... hoe moet ik die nou vol krijgen?
     
  13. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Je hebt totaal 110 punten ter beschikking die je kan verdelen over 120 vakjes. Ze kunnen dus nooit vol. De meeste toppers hebben de verdeling op 30/20/30/30
     
  14. Youngster

    Youngster Guest

    Ahaa thnx, dat moest ik weten, ik verdeelde ze gewoon van boven naar beneden :) ff nieuwe costum maken.
     
  15. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    arg ik moet echt die allerlaatste track rijden, ikzelf heb het nog neit gedaan, maar toen had me zwager gereden. en van die tijd kan nog wel 15/20 secs af.

    Nu sta ik over het algemeen best laag op de overall ranking.

    Zo maar even een game opzoeken met die track (hoe heet ie ook alweer?)
     
  16. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Sheridan, kijk bij iemand met 11 tracks of unlock hem zelf in de full.
     
  17. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn damn, heb net naar verscheidene game winkels gebeld en ze geven allemaal 6 juni als release voor MotoGP2.
     
  18. G8 Cra$her

    G8 Cra$her MGP Team Silver

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb niet echt op elke baan behalve jerez, philip island, mugello, sachsenring en le mans serieus gereden, dus ik sta vrij hoog in de overal rankings

    motogp2 is denk ik wel klaar, maar gewoon uitgesteld om nog wat motogp classics te verkopen denk ik.
     
  19. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk om wat meer kopien te maken. Veel mensen zullen dit spel gaan kopen. misschien meer als verwacht.

    G8 als je dit nog leest nu, LE Mans nu zometeen?

    Ik heb namelijk een handige tip gekregen van Sonic Circle.
     
  20. jorjo

    jorjo G-Force

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    In dat boekje van Bart Smit die ik in Amsterdam in brievenbus kreeg, staat dat Moto Gp 2 deze week uit komt, klopt dat :confused: of kom ik daar dan voor lucht, want k zie het verder ook nergens
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina