1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fable 3

Discussie in 'Games' gestart door Juunanagou, 30 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Maar in Fable 2 video's zie je toch ook altijd de meest lame chars? Terwijl mijn evil guy zwaar badass was! :cool:

    Alleen jammer dat ik geen foto meer heb.

    Mijn goede char is trouwens echt een pussy. Zo'n wannabee mooiboy dat wanhopig mysterieus probeert te doen met z'n masker. :+
     
  2. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb in fable 2 geen eigen char gemaakt omdat ik de game niet zo uitgebreid aan het spelen ben,bij fable 3 zal dat inderdaad anders zijn.
     
  3. Vigor

    Vigor Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie PDF :thumbs:
     
  4. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog altijd niets van de reviews .
     
  5. Vigor

    Vigor Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb liever een globale release, die street dates komen me de strot uit.
    Ondanks dat het een euro game is komt het toch weer eerder uit in de states :'-(
     
  6. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep vind ik ook maar is de laatste tijd wel meer zo.
     
  7. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik wist niet eens dat deze game eraan kwam :p

    Fable I heb ik amper gespeeld, Fable II vond ik veelbelovend, en het sfeertje van de proloog/intro was top, maar daarna vond ik het niet boeiend meer.

    Hoe zit het met Fable III?
     
  8. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Vrijdag is de release.
     
  9. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    I know, maar ik ik reserveer mn geld eerst voor Black Ops en Forza 3 Ultimate.

    Wordt deze Fable nou eindelijk eentje die de verwachtingen waarmaakt en die de hele game door sfeervol is en niet alleen het eerste stukje, zoals bij Fable II?
     
  10. Avantar45

    Avantar45 OpticonNL

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus hij komt niet morgen (26e) uit zoals overal vermeld staat?

    *edit*

    Laat maar... met overal bedoel ik alleen xbw.nl :p
    online shops geven wel 29e aan als release date.
     
  11. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Fable II ook wel sfeervol hoor. Niet zo sfeervol als de originele Fable, maar dat komt denk ik puur door het feit dat het toen nog een nieuw concept was. Met Fable III slaan te ontwikkelaars wel een nieuwe weg in (bijv. met het worden van koning, zwaarden die transformeren, verbeterde sim-elementen e.d.). Ben benieuwd hoe gamers hierop zulllen reageren.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    De kans is groot dat je de game gewoon of donderdag of vrijdag in huis hebt (of in de winkels ligt) in mijn geval, mediaoffer. Ik wil eigenlijk nog even wachten tot een review, gewoon puur om te kijken of er niet extreem tegenvallende dingen inzitten. Of dat ie idioot kort is ofzo, ik verwacht het niet maar you never know. Morgen komt de game uit in de US. Dus morgen of later vandaag zullen er wel wat reviews komen.

    Australie heeft als het goed is de game nu al, lees ik hier. Dus user impressions/reviews zullen ook niet lang meer duren denk ik.

    http://lionhead.com/forums/t/290491.aspx


    Qua vrijheid van expressions, dat is er dus helemaal uit gehaald.

    http://www.gamefaqs.com/boards/971431-fable-iii/56885621

    Je kunt alleen maar de expressions doen die de game wilt dat je doet...




    I'm a guy who absolutely adores Fable 1 and 2, so much so that they're two of my many favorite games of all time.
    I believe Fable and especially Fable 2 to be pure works of art, they're two of the most beautiful, heartwarming and charming games ever made.

    So what about Fable 3?
    Here's the thing, Fable 3 is essentially Fable 2.5 and that's perfectly fine since God knows I wanted more Fable...but that's also where the problem is I wanted more Fable, more immersion and more stories to come up with on my own in the beautiful and rich world of Fable.

    Well forget that, it ain't happenin this time around, no sir.
    Get ready to quack like a chicken, dance like a fool, tickle random people like a pervert because the game tells you to.

    The expressions system from the first games has been entirely removed and in its place you have a two option expression system where the game chooses two random expressions for you every time you want to interact with an NPC.
    Even if you exit and enter interact mode with an NPC a bunch of times, chances are, you'll get the same stupid options you don't even want.

    Get ready to dance, whistle and tickle random people like an idiot in order to get them to like you...or you might try farting in their faces or acting like a chicken since option A is usually Dance/Whistle/Something stupid and Option Y(the button) is the "joke"/bad option.

    Forget role playing, forget taking out your lute in the middle of town and playing for the ladies or your family, forget choosing your own way of interacting with NPCs, your kids and wife.
    Now? The game decides what you can and can't do, if the game says you dance you better ****** dance or you'll have to try real hard to maybe get a new option and even if you do, you'll have to dance again after that.

    Fable 3 is the most disappointing game of all time for me, because they managed to ruin the one thing I didn't think it was even possible to ruin in the Fable games.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2010
  13. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ziet er slecht uit dan voor deze game. Ik heb Fable II gespeeld, vond het hele sprookjesachtige winterse uit de trailers en het eerste stukje gewedlig! Toen kwam ik in het zigeunerkamp en hoorde ik van een vriend dat het nergens meer het sfeervolle van het begin kreeg en toen heb ik de game eigenlijk amper meer gespeeld. Fable 3 is dus geen verbetering omdat iig de gameplay dus erg beperkt is en het de vraag is of het sfeertje nu wel de hele game wordt vastgehouden. Ik koop hem nog maar even niet en er moeten overtuigende argumenten bijkomen wil ik hem wel kopen.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2010
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik weet niet of het juist beperkter is, ze willen het dit keer denk ik anders brengen.



    You can perform expressions whenever you're talking to someone. The game picks one positive and one negative one depending on which expressions you've learned, which ones you've used and what point of a relationship you're in with that person.

    While this system does allow for some more natural-ish interactions with people, it also takes some freedom away especially at the start of the game when you don't know many expressions.
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Dat is toch wel jammer ondanks dat het toch niet veel voorstelde. Boeit geen reet of je aan het dansen bent of een scheet laat, uiteindelijk kan je na 5x met heel Bowerstone naar bed. :+
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Die expressies gebruikte ik toch nooit.
    Ik hoop gewoon dat de battles wat meer uitdagender zijn, wat meer nieuwe vijanden, gewoon weer Fable 1 style!
    Die crap in Fable 2 was way too easy. Maja dat zal het helaas allemaal niet worden. Word dan maar weer Fable 1 spelen.
     
  17. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    [yt]fS0bdkM_UOs[/yt]
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Hahaha ain't that the truth. Maar nu lijk je echt iets te moeten gaan doen voor die expressions, je hebt niet gelijk in het begin al heel veel keus. Maar toch jammer als je niet bijvoorbeeld ten alle tijden op je guitar kunt spelen of dergelijken....ah well, we zullen wel zien.

    Van de Lionhead forum



    Didnt realise there was such a time differance i'll try to post as early as I can. I'll stop playing at one nz time hopefully that'll give me enough time to work the combat and other mechanics a bit more, playing the game now its 1.50am here i got the midnight release so far all I can tell you now is its looking very good and i am throughly enjoying it. I'll play it for a little bit more tommorow and post the artical as early as I can. goodnight

    Oh btw John Cleese ROFL Count: 4 in a little bit less than an hour
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2010
  19. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    Filmpje van Juun heeft mij overgehaald deze toch maar te gaan halen. Eindelijk word het co-op gedeelte zoals het hoort te zijn. Fable II had beter de co-op mode achterwege kunnen laten aangezien je maat het waardeloze knaapje mocht besturen. Samen door de wereld van fable questen met een maat online is geniaal en zal deze game echt naar een nieuw niveau tillen. 3x is dan toch misschien scheepsrecht.....?
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2010
  20. The_xbox

    The_xbox Bulykin! наш герой

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga deze game zeker halen met deze geweldige co-op :+*)*)*)*)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina