Wow! Batman dark tomorow trailer

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 10 dec 2002.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik zag op xbox.ign.com de nieuwe trailer van dark tommorow ... met een woord ... Wow! dit is echt Batman!

moet natuurlijk batman zijn ipv .. batdman

Laatst bewerkt: 10 dec 2002
  2. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm ziet er wel goed uit.
    Lijkt me wel een wreed spel ook.
    Ben benieuwd.

3. tfo

tfo gta vc verslaafd

Leuk Bevonden:
    0
    zal wel een crap spel zijn, zoals alle batsy gamez

4. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt! Ik heb de game bij een kennis gezien, echt helemaal klote... Grafisch niet sterk, besturing raar en ga zo maar door... Avoid it...

5. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was ook wel te verwachten :)

6. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Your wish is my command!

7. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Batman lijkt mij nou helemaal niks, even weggelaten dat laatst BIJNA alle spellen over superhelden k*t zijn

8. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    alle batmans waren slecht dus waarom deze niet?

9. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal nog effe wat nadere uitleg geven over Batman - Dark Tomorrow, die ik dus zelf NIET heb (heb hem bij iemand anders in actie gezien, zoals ik al zei) en ook niet zal kopen, omdat het een baggerspel is...

In tegenstelling tot dat Batman een coole verschijning is, is Batman - Dark Tomorrow wat mij persoonlijk betreft één grote teleurstelling...

Grafisch is de game ondermaats, de framerate is slecht en de animatie van de spelfiguren lijkt wel uit het jaar nul... Batman zelf lijkt wel een krakkemikkig figuur, hij is wat mij betreft erg slecht gevormd, helemaal niet de stoere superhero die hij in werkelijkheid is... Meer een ouwe opa...

Ik begrijp echt niet dat zo'n slecht spel de markt kan halen... Ik waarschuw iedereen hier, wees a.u.b. uiterst voorzichtig met het kopen van dit spel... Desnoods huur je de game eerst... De camera is gefixeerd en je kunt dus nauwelijks om je heen kijken... In het begin van de game moet je over de stad Gotham City gaan zwaaien met de Batgrapple, maar je kunt dus niet om je heen zien en het lijkt ook wel een slechte platformer, want omdat je slecht ziet waar je kunt landen op een dak van een nabijgelegen gebouw, donder je steeds naar beneden tussen de gebouwen in... Gevolg: game over...

Het gevecht gaat erg stroef en de game kent eigenlijk geen goeie schaduweffecten, terwijl Batman een en al schaduw is... Je slaat of schopt er ook regelmatig naast... Verder ren je bijvoorbeeld over een binnenplaats, en dan zie je batman eerst van voren dat hij gaat rennen een stukkie, daarna verandert het cameraperspectief zonder enige vloeiende overgang opeens en dan staat hij opeens aan de andere kant van die binnenplaats... Ook hier zie je weer niet duidelijk wat je doet, omdat de camera gefixeerd en helemaal klote is...

Zonde, maar ja... Het is een spel wat van mij hooguit een 25:100 kan krijgen...

Batman - Dark Tomorrow, de trailers van het spel waren cool, maar het spel is nul-komma-nul, je bent gewaarschuwd!

10. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    spel lijkt me wel leuk maar hij krijgt niet echt goede cijfers

11. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    als elk voorgaand spel slecht is, wilt nog niet meteeen zeggen dat deze ook slecht is. misschien word dit WEL speelbaar.

maar ik zou er zeker niet op rekenen:D

12. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Heb Batman op de Sega Master system /genesis de Pc en op de Xbox gespeeld en op geen enkel systeem was het spel van goede kwaliteit.ben beniewd of ze een keer wel een goed Batman spel kunnen uitbrengen.Verwacht er maar niets van.

13. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben wel een fan van batman en dit lijkt me opzich best lachuh

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ik heb het spel nu .. maar valt behoorlijk tegen :mad:

slechte camera

15. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind alle batman games nie goed duz waarom zou deze dan wel goed zijn:D

16. martines

martines Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze leek me wel leuk. Maar toen ik bij gamerankings gin kijken schrok ik me rot: IGN: 2,2 GD Xbox: 2.... Dan ga ik maar wachten tot Batamn Dark Tomorrow goedkoper wordt....

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

Ik ben een batman fan en ik heb hem mogen spelen... maar dit spel is zo niet speelbaar dat het gewoon zwaar *Censuur* is

zelfs als je hem gratis krijgt wil je hem nog niet spelen .. en voor je het weet zit je zelf opgesloten in arkham

18. martines

martines Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bestuur je Batman eigenlijk?

19. njoyit

njoyit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond de Batman game op de Sega Mega CD (ik dacht Batman Returns) een goed spel: mooie graphics, goede bediening en 2 spelmodi (platform & racen)

Deel Deze Pagina