1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 6 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. houdoeken

    houdoeken Houdoe Ken!!!

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik echt irritant vind bij player/manager mode zijn de speeldagen wanneer je ook Europees speelt. Soms zit er tussen 2 wedstrijddagen maar 2 of 3 rustdagen. Speel dus vaak 6 wedstrijden achter elkaar met een compleet andere opstelling omdat ze anders nog steeds vermoeid zijn.
    Streeft het realisme ook ietwat voorbij naar mijn mening.
     
  2. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    DNF is 0%. Ik mis WEL bewust binnen 5 minuten omdat ze anders weg gaan. Met clubs doet iedereen dat ik weet zeker als wij binnen 5 minuten zoudens coren hun ook weg zouden gaan. Eerste 5 minuten zijn nooit serieus je moet van alles instellen. Wedstrijd begint daarna pas. Boeit me verder niet heel veel wat je ervan denkt. Ik quit voor de rest nooit._0/
     
  3. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja wij gebruiken het om van alles in te stellen als je dan scoort heb je pech. Wil best een rematch doen zullen vast wel niet verliezen.

    Oja en even over dat berichtje, Nee mijn moeder is niet dood.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2010
  4. wtfisdit

    wtfisdit Guest

    Welke message, mijn gamertag is Hespere hé. En jullie verliezen gemakkelijk van ons hoor.
     
  5. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ach een van je teamgenoten denk ik. Hoeveelste staan jullie dan. Als je op de ranglijst kijkt weet je wel beter. Wij verliezen nooit gemakkelijk. Een goal in de 1e paar minuten is niet zo knap hoor.

    EDIT: Oh haha ik zie net dat je je virtual pro gedownload hebt. haha laat maar dan.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2010
  6. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu al een paar keer gasten gezien die AEK Athene kiezen, maar die club heeft dan als stats 88 85 85...
     
  7. HugoMoncler

    HugoMoncler Guest

    Fifa 11 gaat de deur uit puur alleen om die kut servers op de ps3 die eruit vliegen.
     
  8. Rplay

    Rplay Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie wil nu 1v1? GT: Desiler xNL
     
  9. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Was mij ook al opgevallen.....een glitch ofzo:confused:

    Weet iemand hier meer van?

    Heb er nooit tegen gespeeld, omdat ik het niet vertrouw en unranked speel in niet of nauwelijks.......
     
  10. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Is een glitch. Als je als favoriete team Classic of World XI hebt ingesteld en online AEK pakt krijg je een van die twee teams. Triest dus.
     
  11. Obelysc

    Obelysc Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net mijn eerste seizoen erop zitten als Speler/Manager en heb een nieuw contract getekend bij hetzelfde team maar nu is mijn VP weg. Heb 'm al een andere club gegeven bij het editen maar dat helpt niet. Enig idee hoe ik deze terug krijg? :emo:
     
  12. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, fail. Denk dat EA wel snel met een patch komt, al is het nou niet een heel groot probleem
     
  13. melvinvdb

    melvinvdb Professional

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is geen reden om dit te patchen, het is geen bug ofzo.

    Wat is er toch met die fifa mensen online, als ze achter staan leaven ze echt 8 van de 10 keer ofzo...

    Verder top spel trouwens.

    Weet iemand hoe je het beste kopduellen kan winnen bij bijvoorbeeld een corner? Ik probeer altijd in posititie te staan en goed te timen, maar is er nog een bepaald truukje waardoor je sterker bent of iemand wegduwt of iets?
     
  14. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, het hoort zo volgens jou? Classic XI en World XI horen niet te kunnen worden gekozen online, dus het is zeker wel een bug.
     
  15. Turbulus NL

    Turbulus NL Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Hé, is er hier iemand ng op zoek naar een Nederlandse FIFA club? Een vriend en ik hebben vandaag een club opgericht. Ik speel als GK, en hij als ANY maar maar hij kan overal wel, denk ik. In ieder geval zijn we op zoek naar Nederlandse spelers voor de club. Stuur maar een friend request naar Turbulus NL en dan zal ik je wel inviten voor de club.
     
  16. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    leuk idee :thumbs: ik zal je morgen ff een invite sturen
     
  17. Turbulus NL

    Turbulus NL Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooizo :) Vandaag hebben we al een keertje met 4-0 gewonnen, verder nog 2 keer gelijk en 1 keer verloren, maar dat was el allemaal tegen clubs die meer dan 2000 punten hadden. Ik denk dat als we nog een paar andere mensen erbij hebben we makkelijk meer dan de helft van onze potjes kunnen winnen :)
     
  18. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt je speler niet terug krijgen, had ik ook, je hebt na het voltooien van je seizoen per ongeluk op manager gedrukt ipv speler/manager. :):

    Je moet nu doorspelen zonder je virtuele pro of je moet opnieuw een manager/speler seizoen beginnen.
     
  19. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Als ik 3 streepjes heb is de verbinding gewoon prima.
    Beter zou zijn, dat je alleen nog mag leaven binnen 5 minuten als er nog geen goal is gevallen.
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Is clubs nou onderhand al gefixed? Want ik hoor echt veel verontrustende berichten over lag en disconnects.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina