Raarste koop voor je Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door Maserati, 25 jan 2003.

1. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    de ergste koop die ik heb gedaan is GT2002. wat een bout spel.
    gelukkig dat ik hem samen met JSRF op 1 cd voor 50 euro heb gekocht. dat spel roelt teminste wel

2. northernlight

northernlight PSV!

Leuk Bevonden:
    0
    Vond je prisonar of war gaaf???
    Ik vond dit mijn slechtste 'koop'. Het spel is langzaam en kon me totaal niet boeien. Ik heb het echt 1 keer gedaan en meteen daarna weg gedaan.

3. pakard

pakard Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn stomste spel dat ik gekocht heb is wreckless,da kan gewoon ni, zo n saaie spel heb ik nog nooit gespeeld die moeten ze echt ni meer verkopen.

4. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn raarste koop voor mijn xbox is toch wel Burnout. Ik vond er geen reet aan. Alleen een beetje rijden en soms botsen. |:- |:-
    Zonde van mijn 30€. Maar ik heb hem de volgende dag geruild voor Unreal Championsship.

5. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Mijn raarste koop tot nu toe ?

Xbox Live
    Toen ik een nieuw spel wou gaan halen zag ik dat ze nog 1 Xbox Live kitje hadden staan... Die moest ik dus hebben *)
    Probleem is echter nog steeds dat ik geen credit card heb (ondertussen wel aangevraagd), en ik er niet zeker van was op dat moment of ik wel een CC kon krijgen |:- Later 1st nog ff aan pappa & mamma gevragen, maar die wouden geen CC voor me aanvragen :eek:
    Nu is 't probleem wel verholpen.. Over een kleine 2 weken is me CC er & kan ik Live :cool:

6. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe geen rare aankopen kijk eerst altijd 10 uur op het net wat voor spel het is en wat anderen er van vinden :D

7. Janssen

Janssen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Turok Evolution, echt een vreselijk spel. De ouwe Turoks op de N64 waren nog wel leuk maar dit slaat echt alles. Het loopt met een zeer laag aantal frames per seconde, 25-30 ofzo schat ik. Als er bijvoorbeeld 5 ventjes aankomen dan gaat het een beetje schokkend bewegen, echt heel irritant. Wat ook vervelend is: de controls en instellingen moet je elke keer opnieuw instellen wanneer je de xbox uitzet, zelfs als je saved. Dit zou op zich nog niet zon probleem zijn, ware het niet dat invert up/down standaard aan staat! Nu de wapens, die zijn ook echt geen bal waard. De oude Turok spellen hadden echt vette wapens, de guns uit dit spel zijn echt SLECHT, de shotgun bijvoorbeeld, als je daar iemand mee wilt killen dan moet je echt op point blank range gaan staan anders raak je hem niet eens. Ook het vliegen is slecht uitgewerkt, het sturen gaat zeer moeizaam en is lastig te leren. Het lijkt net alsof het spel in slow motion gaat. Nou, het lijkt me wel duidelijk: blijf uit de buurt van dit spel!!!!!

8. Major Payne

Major Payne Drunkenmaster

Leuk Bevonden:
    0
    Timesplitters 2......nep spel ik zon lelijke spel echt niet vergeten ik krijg nog steeds hoofdpijn als ik eraan denk

9. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Mijn raarste aankoop is Halo.

En nu komt de vraag waarom?

Iemand die ik kende had (nu niet meer) ook een xbox en hij zij dat Halo niks was, slechte graphics, slecht verhaal, slechte gameplay. Hij vond er dus geen hol aan. Ik heb hem ondanks al die negatieve dingen toch maar gekocht. En dat is maar goed ook.

10. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Toejam and earl 3: Missiom to earth opzicht wel een leuke game, maar hij ging vervelen en nu ik kung-fu chaos heb ligt ie helemaal weg te schimmelen!!

11. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    multiplayer is die droog! elkaar groeten enzo. maar ik vind dat nachtmonster echt fucking irri (heb de demo).

Mijn raarste koop moet toch wel de dvdkit zijn, want ik ging net daarna een eigen dvdspeler kopen|:-

12. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Raarste (lees: stomste) aankoop was toch wel PGR, was er na een weekend al op uitgekeken. :{

Een andere vreemde aankoop was toen ik m'n Xbox kocht, ik mocht twee games kiezen, toen heb ik Amped en DOA3 meegenomen (Amped was het eerste spel dat ik ooit op een Xbox speelde, demo-pod).

Twee weken daarna heb ik Halo erbij gehaald.

13. Koenjo89

Koenjo89 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    ik koop geen raare/kut spellen daar zijn reviews voor uitgevonden...

14. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn raarste koop was Nightcaster, het leek me wel leuk toen ik hem zag staan maar het was echt niks aan en heb hem na 3x spelen nooit meer gespeeld

15. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Een review is niks anders dan een uitgebreide mening van iemand, dat kan dus voor jou TOTAAL anders zijn. Eigenlijk zeggen reviews meer over de reviewer dan over de game :+

16. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Meer een teleurstelling dan een vreemde aankoop was Timesplitters 2, irritante aim, niet kunnen springen, saaie single player, en die 'briljante' multiplayer speelde ik nooit, omdat er ook nog Halo en Unreal Championship waren...:)

17. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn slechtste koop is Azurik: Rise of Peritaha (ofzo). Echt een shit game!

18. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Ik kocht eerst SSX....na 3 uur spelen fietste ik maar weer terug om vervolgens bij gebrek aan beter UFC te halen: deze is ook niet geweldig (alhoewel sommige multiplayerwedstrijden verrot spannend kunnen zijn) maar beter dan ssx (ik ging op reviews af).

19. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    mijn raarste was Whacked en online schaam ik me vaak nog steeds als ik het ga spelen.
    Maar was wel grappig

20. Horny Devil

Horny Devil Jackass Extrodinare

Leuk Bevonden:
    0
    nog geen rare of slechte aankopen gedaan naar mijn mening.

alleen maar wat mindere games zoals Dave Mirra 2 en Rally Fusion maar wat verwacht je anders voor een segapack vond het toch eigenlijk wel een goeie deal.

Deel Deze Pagina