Probleem met disc.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ProSpiike, 26 okt 2010.

1. ProSpiike

ProSpiike Intervention (L)

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi.
    Ik heb een probleem met mijn MW2 CD zeg maar, ik stop mijn MW2 disc in mijn Xbox 360, hij start MW2 op, maar als ik op Multiplayer klik dan krijg ik ineens een melding dat de disc unreadable is. Ik heb dus mijn CD gepoetst met een zacht papiertje, en gepoetst, Xbox 360 uitgezet en opnieuw opgestart. Maar nog steeds krijg ik deze melding, enig idee hoe ik dit kan oplossen? :'-(
    Andere spellen leest hij wel btw! :)

Excuses als dit mischien in een verkeerde fora is geplaatst, ik ben nieuw hier...

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Probeer hem eens op de HDD/USB stick te installeren als je die hebt, bespaart je meteen een hoop geluid.

3. iSn1PeDuTcHk1Dz

iSn1PeDuTcHk1Dz Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad wat Lenny-T zegt. (Dit doe je volgens mij door op Play Modern Warfare 2 te gaan staan, dan staan er onder een aantal handelingen. Een ervan is opties o.i.d. dat is denk ik de Y knop. Druk daarop, dan staat daar 'Save to HDD/USB/HardDrive ofzo. Doe dat)

Werkt het nog steeds niet,
    probeer het schijfje dan schoon te maken met een brillendoekje en alcohol.
    Veeg hierbij van het midden naar buiten, dus niet in een cirkel.

Zitten er krassen op btw? Er zijn nl. winkels die schijfjes voor een paar euro, 5 dacht ik, repareren.

4. ProSpiike

Leuk Bevonden:
    0
    Hartstikke bedankt voor de reacties jongens, ik ga het meteen proberen!

Update:
    Guys, ik heb waar Play Game stond heb ik op Y gedrukt, daar stond er de optie om het spel te installeren, daar heb ik op geklikt, dus nu is het gewoon een kwestie van afwachten en naderhand opnieuw proberen?

Laatst bewerkt: 26 okt 2010
  5. ProSpiike

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, ik heb het geprobeerd. Maar het werkt niet, ik heb geprobeerd het te installeren op de HDD, maar ik kreeg een melding dat de CD unreadable is, toen ben ik met een brillendoekje en alcohol de CD van het midden naar buiten gaan poetsen, maar nog steeds werkt het niet. Ik ben echt ten einde raad, kut CD. -__-

6. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Zitten er zichtbare krassen op?

7. ProSpiike

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, er zitten helemaal geen zichtbare krassen op. ='|

8. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben geen expert hier in maar heel misschien game-mania kijken of ze er wat kunnen doen of terugsturen(als je nog de 90dagen garantie hebt!)

9. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Leen desnoods een disc van een maat om hem even te installeren op de HDD. Daarna spelen met je eigen disc.

10. ProSpiike

Leuk Bevonden:
    0
    @mrbeast
    Aan de Xbox zelf zal het vast niet liggen, want Halo: Reach kan hij wel lezen, maar MW2 niet. Dus ik denk niet dat het aan de Xbox ligt. =)

@Lenny-t
    Zal ik doen man. =]

Update:
    Jongens, Special Ops en Campaign doen het WEL he! =)

Update 2:
    Guys, het is opgelost, mijn MW2 CD doet het weer. Ik had een diepe kras over het hoofd gezien, en heb de CD gepoetst met een soort pasta voor krassen van telefoondisplay's eraf te halen. Bedankt voor jullie snelle reacties. Mod, doe je werk, dit mag dicht! =)

Laatst bewerkt: 28 okt 2010
  11. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon polijsten die handel.

12. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    jah wil wel met tantpasta :p
    laatst nog gedaan met crash bandicoot 1 zaten wat krassen op, en ps2 wou hem niet lezen, ff wat tantpasta er op goed met een stuk keukenrol er in wrijven half uurtje in de vriezer (geen idee waar het goed voor is) afspoelen en hij deed het weer :9

Deel Deze Pagina