1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beest101

    beest101 Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij staat Reparatie in uitvoering, hoelang denken jullie dat het duurt totdat het aankomt!
     
  2. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond kreeg ik na 1 kwartiertje spelen een RROD (kwadrant 1, 3 & 4).

    Ik zag in het startpost dat ik dmv sync up button/eject knop combinatie kan achterhalen welke melding het precies is. Zal ik vanavond dan even doen. Hopelijk kan ik vanavond dan gelijk al een reparatie aanvragen, aangezien ik de rest van de week aan het kamperen ben

    Mijn Xbox (manufacture date 2006-04-0:cool: heb ik al bijna 3 jaar (gekocht bij Mediamarkt medio december 2007), aankoop bon heb ik denk ik niet meer. Geeft MS nog steeds 3 jaar garantie op RROD's bij de oude xboxen? Dat deden ze destijds wel, maar telkens kwam er een discussie over de vraag of MS die uitgebreide garantie zou gaan inperken naar 2 jaar.

    Ik kan me nu eigenlijk geen nieuwe xbox veroorloven (kind op komst) :mad:
     
  3. beest101

    beest101 Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij staat er De spelcomputer is verzonden, maar ik heb nog geen UPS tracking number gekregen...
     
  4. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    hoe kun je dit allemaal na kijken waar hij is? Ik heb geen code ofzo volgensmij
     
  5. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Even bellen naar MS, zeggen dat je erg teleurgesteld bent, zeker niet een nieuwe gaat kopen enz. Komen ze hem zo ophalen:thumbs:
     
  6. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    na een half uur aan de telefoon gehangen te hebben kreeg ik eindelijk een medewerker. Blijkbaar had ik mijn xbox nog nooit geregistreerd dus deden we dat eerst. Volgens hem heb ik nog gewoon garantie :D

    krijg vandaag of morgen de mail met etiketten.

    Waar ik wel benieuwd naar ben is of ik nog garantie krijg op de reparatie of dat ik gewoon pech heb als de gerefurbished xbox het na een maand weer begeeft en ik net over de 3 jaar zit.

    Foutcode was trouwens 0102
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Heb mijn 360 Elite zojuist terug ontvangen. Tot m'n grote verbazing is er bar weinig aan gerepareerd. De DVD Drive maakt nog steeds hetzelfde geluid.

    De meegestuurde HDD is nog niet binnen gekomen en dat terwijl deze eerder was opgestuurd :eek: Met HDD = hangen, zonder HDD = lekker doorgaan.
     
  8. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben bang dat ze bij mijn xbox ook geen reet hebben uitgevoerd. Er staat nu: terug verzonden naar verzender.

    word hij nu vanzelf bij mij thuis gebracht?
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ja, gewoon even afwachten :) Alles komt goed!
    Ik ga wel even bellen voor meer informatie. Want ik wil weten wat er aan gedaan is.
     
  10. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd, gewoon gaan klagen als ze verder niks hebben gedaan! Dat lijkt nergens op. Je stuurt hem op, en ze doen er niks mee8)


    en ik zal even afwachten. Hopelijk krijg ik hem straks of morgen
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Goed, m'n DVD-Drive maakt sinds kort een raar, kreunend geluid ... het is me nog nooit eerder opgevallen. Noujah, dat is het wel, daarom stuurde ik hem ook terug.

    DVD's lezen e.d doet hij allemaal prima. Maar zodra de tray leeg is, maakt hij een raar kreunend geluid. Dit doet hij maar eventjes en dan begint hij een lage-zoem te produceren wat OOK maar eventjes duurt. Hebben meer mensen hier last van? Of ben ik de enigste?
     
  12. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Mn broertje en ik hebben alle 2 Xbox360, nog nooit last van gehad
     
  13. beest101

    beest101 Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    27-10-2010 0:00:00 BILLING INFORMATION RECEIVED DE

    Bij mij staat er dit, vraag me af wanneer het aankomt!
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Het is NIET constant, alleen tijdens het erin stoppen van een GAME / DVD ... daarna houd het op. Ook tijdens het opstarten trouwens ...
     
  15. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Heb ik ook. Denk dat het bij iedereen zo is.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik herken dat ook wel , heb ook een wat oudere 360 (uit 2006 geloof ik) en dat geluid maakt hij al zolang als ik me kan herinneren . Misschien ligt het aan het type drive wat er in zit?
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    T'is een Elite model, maar hij is getest door Microsoft dus er zal vrij weinig mee aan de hand zijn.

    Hoe dan ook ben ik van plan om mijn Elite te verkopen en een Slim model aan te schaffen.
     
  18. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij het erin doen heeft mijn broertje het ook wel:b:
     
  19. fernandes24

    fernandes24 Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het trouwens normaal,dat die power brick zo veel lawaai maakt?

    Dat ding maakt meer geluid dan de xbox360 s zelf.:{
     
  20. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    xbox360 weer terug bezorgt

    nou ik sluit xbox aan. Gooi fifa erin. Zelfde probleem|:-:F:

    Zag er wel helemaal nieuw uit, in zo'n plastic hoes, 2 engelse brieven erbij.

    Nu heb ik niet het serial nummer opgeschreven, maar als ik op reparatie verzoek druk op de Xbox site staat het zelfde serial nummer er al, als op de xbox.

    Dus waarschijnlijk niet nieuw. Hoe weet ik nou wat ze gedaan hebben
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina