1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DJ Hero 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 15 jan 2010.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Sure. Vanmiddag vergeten te doen. Was te druk bezig met steeds op Y te drukken als in de Hero Feed jou naam voorbijkwam. :+

    Deze vind ik btw erg leuk om te spelen


    Of die van Daft Punk (al wordt ie op het einde wel een beetje erg crazy 8)). Dat is echt zo een nummer waar het soms wat te snel kan gaan maar je vingers het op een gegeven moment overnemen (totdat je erover gaat nadenken). Dat vind ik meestal nog het leukste om te doen. Een hoop crossfades met taps ertussen. Galvanize heeft ook zo een stuk. Dat voelt altijd heerlijk aan als je daar alles raakt. :9

    En voor de rest eigenlijk geen idee. :+ Moet nog steeds alle nummers leren kennen. Al zal het wel gemakkelijker zijn om de nummers die ik niet leuk vind op te sommen.
    De DJ Shadow setlist. Zo.

    (wilde nog meer nummers gaan opsommen, maar hier heeft eigenlijk niemand wat aan. :+ Laten we het hier op houden: Ik blijf veel plezier hebben met DJ Hero (2). Het is misschien niet precies the real thing zoals mensen dat graag hebben, maar ik zit wel vaak genoeg met een grijns te spelen. :D En dat is imo het enige wat telt.)
     
  2. Trajanus

    Trajanus Active Member

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je nog challenges nodig?
    Stuur er dan ook even naar mij aub ;)
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ben al bezig. :+
    Heb er inderdaad zelf ook nog nodig. Maar ook al heb ik ze niet meer nodig; blijf maar sturen. Is best leuk. :p

    Wel jammer dat je niet oude scores als challenge kunt doorsturen. O-)
     
  4. Trajanus

    Trajanus Active Member

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ok, maar mijn scores trekken op niets hé, ben nog bezig op medium, haal daar nu wel altijd meer dan 90 procent, maar wil het gewoon gewend komen ;)

    En kan je dan ook even een gewoon deck selecteren? Want kheb die andere nog niet unlockt =P
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2010
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maakt niks uit. ;) Ik ben niet zo prestatiegericht dat ik je ga uitlachen als je lagere scores als mij haalt hoor. :+

    Die Hero Feed is best kort, dus ik verstuur niet meer dan 3 challenges tegelijk, anders vallen ze misschien van de lijst af. (ze hadden beter een apart challenge menu kunnen maken...)

    edit: Hm, Een ander deck... Stom dat het wat uitmaakt met welk deck ik de challenge verstuur.
    Heb je een voorkeur voor een deck? :9
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nieuwe clip van Tiësto is volledig gemaakt in DJ Hero 2.

    [yt]Txwd7XFrwvQ[/yt]
     
  7. Trajanus

    Trajanus Active Member

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb dat TapMaster deck, dus ;)
     
  8. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil dit spel zo goedgoop mogelijk hebben met een draaitafel.
    Maar de vraag is, waar. 8)
     
  9. Trajanus

    Trajanus Active Member

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb heb hier in de Saturn gekocht voor 79, met draaitafel, DJ Hero 2 en DJ Hero 1
     
  10. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar woon ik niet bij in de buurt, helaas.
    Voor die prijs had ik hem ook wel gekocht.
     
  11. Trajanus

    Trajanus Active Member

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ie ook wel voor diezelfde prijs in andere winkels moet liggen.
     
  12. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat je krijgt als je het nu pas ontdekt is echt een goede deal dj hero 1 & 2. Maar als je fan van het eerste uur ben dan mag je ff 60 euro neer tikken echt belachelijk. als de game al los kan vinden. Had het een beter gebaar gevonden als je 40 euro betaal voor de game zonder draaitafel. Maar ik wacht wel tot hij onder de 30 euro zit want voel me nu echt benadeelt dat ik fan van het eerste uur ben.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2010
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Een echte fan van het eerste uur zou de game al lang hebben gekocht en zich niet druk maken over dat soort dingen. :+
    Het is gewoon een tijdelijke bonus om mensen te lokken. Moet kunnen. Hoe meer mensen aan DJ Hero hoe beter. \o/

    En verdorie, het lukt me steeds net niet om de magische barriere van 1 miljoen te doorbreken. Vandaag al 980 en 970k gehaald. (op 2 verschillende nummers)
    Bij die van 970 had ik het denk ik gehaald als ik niet 2 keer vergeten was op een knopje te drukken. Stom. :'-(

    Zeg het btw maar als jullie mijn challenges gedaan hebben, dan stuur ik wat nieuwe. Het heeft geen zin om er nu al meer te sturen want die vallen dan toch van de feed af. Denk ik. Dus maar steeds een paar tegelijk. :9
     
  14. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    De enige die nog beschikbaar stond bij mij was die van Daft Punk - Human. Kon hem overigens niet verbeteren, alhoewel we volgens mij allebei bij de top 0,3% behoren m.b.t. dat nummer :b:
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Awesome. :cool: Dat nummer zou ik nooit op mijn MP3 speler willen, maar wel erg leuk om te spelen. Je kan daar ook (vooral in het begin) vrij gemakkelijk rewinds halen. Dus een nummer van ~3 minuten wordt opeens een nummer van 10 minuten of meer. :+

    Maar ik had een stuk of 4 challenges gestuurd. Ook nog ná die van Daft Punk, dus stom dat die er niet staan. Zat volgens mij ook nog een mooie score tussen om te verbeteren. :p

    Ach, morgen stuur ik er wel weer een paar. :thumbs:
     
  16. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je niet wat gameplay filmpjes maken en hier posten? :thumbs:

    EDIT: Is de draaitafel van DJ Hero gewoon het zelfde als die van DJ Hero 2?
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2010
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zijn er dan mensen die daarop zitten te wachten? :+ Ik zal morgen eens kijken of ik wat kan filmen. Maar verwacht niet de gehele soundtrack of de moeilijkere nummers. Niemand zal willen zien dat ik de helft mis. O-)

    Kijk in de tussentijd van DJ1 maar. :p

    Ik hoop wel dat de capturecard deze keer mee zal werken

    En zover ik weet zijn de draaitafels hetzelfde.

    edit: Ah, een geniaal idee voor DJ Hero 3. Replays van je beste run kunnen opslaan. :9 Zou me al flink helpen bij het capturen van filmpjes. Het lijkt alsof ik vaak last heb van lag als ik speel met de capture card. Dan is dat probleem ook gelijk weg.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2010
  18. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben al tijdje opzoek naar DJ hero, maar ik dacht, ik wacht gewoon tot 2 uitkomt, dan is 1 vast stukjes goedkoper, en het is vast precies hetzelfde! Maar nu zag ik dus staan dat je voor 79 euro allebei kan kopen + draaitafel. iemand enig idee welke winkels deze aanbieding nog meer hebben? Als iemand het ziet, zou die dit dan kunnen posten?

    Bedankt!
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ^De meeste winkels dacht ik. Maar de meeste hanteren een hogere prijs dan €79.
    http://www.gcshop.nl/XBOX_360/DJ_Hero_2_Bundel.aspx

    Ik ben nu bezig met wat gameplayfilmpjes. irriteert het je erg als ik geen 100% haal? :+ O-)
    Door die slechte capture card van mij herken ik sommige noten pas wat laat. :p (en natuurlijk zijn er ook fouten die niks met de apparatuur hebben te maken)

    Ik maak een nieuwe post als er wat geupload is.
    Ik heb tot nu toe
    Eminem vs Lil Wayne
    Deadmau5 Megamix
    Daft Punk
    gefilmd.
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2010
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    :)






    Er is nog meer zooi aan het uploaden (of nog aan het processen). Als ik eenmaal begin met filmen... :+ Straks heb ik de gehele setlist geupload. 8)
     

Deel Deze Pagina