Zoek n Clan.....

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pride, 28 okt 2010.

1. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Hey mense,

Ik zoek een clan, wel een echte gaming clan dus mensen die veel online zijn en vaak samen spelen.

Mijn Games:

CoD:MW2
    BFBC2
    Halo Reach
    CoD: Black Ops( 9 november ofc)
    Assins creed: Brotherhood(19 november ofc)

Verder heb ik ongeveer 45 andere spellen nog liggen dus heb games zat om mee te gaan game.

Ben 21 jaar game veel MAAR heb er nog wel een leven langs.... dus ik ben niet 24/7 online.

Ik game al ongeveer 11 jaar ben begonnen op de PC met Medal Of Honor Allied Assault ben daar ook met 8 anderen( dus ook een clan ) ongeveer anderhalf tot 2 jaar lang eerste europa geweest, zou het nu nog spelen maarja het word ouder en iedereen begon te cheate dus dan zoek ik het nietmeer.

Speel nu zon 5 jaar ongeveer op de xbox.

AUB PM als je interesse hebt.

Wil best een trial doen is geen probleem maar dan word de naam nog niet aangepast, de naam word veranderd als ik word toegelaten van te voren word er niks aan gedaan.

2. DutchMada

DutchMada Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is je clanhistory op de xbox360?
    En welke games heb je gespeeld in welke clan?

Grt

3. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Gamehistory op de xbox 360 = 0,0 haha nog nooit een clan gehad wel is wat wedstrijde moeten freelance maar echt een clan nog niet gehad ik ben wel gewend om in een clan te spele ivm het spelen op de PC.

4. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Beschrijf jezelf eens als MW2 speler.

5. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik zit al bij Reflex nu in de try out dus deze thread kan weg ;) heb toenstraks al met paar mannen van reflex gespeeld egt relaxte mense :thumbs:

6. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Succes bij Reflex:)! Ik ken ze niet maar ik hoor er altijd goede dingen over;)

Deel Deze Pagina