1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout: New Vegas

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sev, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabet

    Sabet Hangmat

    Berichten:
    277
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad en dan zijn er ook nog van die opdrachten die niet onder quests vallen maar soms best wel veel werk vereisen. Zoals je er moet achterkomen wat er is gebeurt in Vault 11. Dat was echt gruwelijk_O_
     
  2. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    1 tot 2 minuten?!? dat lijkt me niet gezond en zoals het hoort.
    Ik ben nu level 23, geinstalleerd op de HDD, maar de laadtijden lijken amper te verschillen met die van fallout 3.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Zo even overnieuw beginnen. Flikker die oude savegames er wel af, heb geen zin om nog een tijd te wachten op DLC. Of die komt is een ander verhaal, maar meende dat ze met F NV geen Broken Steel achtige DLC zouden doen.
     
  4. kos5000

    kos5000 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is Freeside toch een sfeervolle stad.:b:
     
  5. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Schiet die rat neer waar die kinderen achter aan rennen:)
     
  6. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    En dan? Ik had t ook gedaan... Niks gebeurt verder. :9
     
  7. Sabet

    Sabet Hangmat

    Berichten:
    277
    Leuk Bevonden:
    0
    Over die rat in Freeside. Het is niet echt een spoiler maar toch:
    Dan eten ze hem op en zeggen ze dankjewel als je tegen ze praat:p
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2010
  8. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste quest die ik tot nu toe in de game tegengekomen ben.
    Einde was echt een leuke verassing. _O_

    Hoop dat er nog meer van dit soort missies inzitten. :D

    Ging net een of andere mierenhoop in met hoge verwachtingen, al die beesten vermoord, zat er gewoon niks. :F:
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2010
  9. maybe1984

    maybe1984 Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook geinstalleerd op de HDD maar het is echt gewoon een drama aan het worden. Het spel zit bartensvol met bugs en glitches. Ik kan ook zodra ik uit VATS kom en ik heb iemand niet gekilld niet schieten/herladen of opnieuw in VATS. Dit duurt dan seconde of 5. Dan werkt alles wel. Vijanden zitten regelmatig vast in muren of rotsen. Ik ben mijn follower boone al 3 keer kwijt geweest. Dan moet ik een paar savegames terug voordat ik hem weer heb.

    Ook kan ik bij diverse merchants wel aanklikken dat ik dingen wil kopen. De caps worden dan ook van mijn totaal afgehaald maar het artikel blijft in de inventory van de merchant zitten.

    Wordt er op deze manier helemaal schijt ziek van.
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2010
  10. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Vergeet jij daar niet een [​IMG]? Want ik heb daar echt niets te doen. :+ Of ik moet nog iets missen. Ik heb ook nog niet gevonden waar je een bodyguard voor nodig zou hebben.

    @ Lequero: Ja daar onder Vegas in die kapotte schuur? Die heb ik ook gedaan. Ik had ook op iets vets gehoopt. Maar zelfs de koningin had niets waardevols bij.
     
  11. susanne

    susanne Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    1
    heb ik een save game aangemaakt speel ik verder loopt de game vast ben ik alles kwijt. kan ik helemaal van vooraf aan beginnen . begin er wel eens een keer opnieuw aan nu geen zin meer in
     
  12. Forty

    Forty Guest

    gfffff
     
  13. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Er waren al problemen gemeld met Corrupted saves.
    Ik save dus zelf op 3 verschillende saves omstebeurt. Maar goed ook heb al 2x een corrupted save gehad.
     
  14. Sabet

    Sabet Hangmat

    Berichten:
    277
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook mijn HDD geinstalleerd, maar ik niet zoveel last van bugs. Ik heb last van die "Merchant" bug waar maybe het over heeft, maar voor de rest zijn het vooral scorpions die in rotsen vastzitten. Daar heb ik geen problemen mee. Ik heb wel 1 keer gehad wanneer ik tegen Neil zei(Quest Crazy, Crazy, Crazy) "I'm ready lets go" hij gewoon niet mee ging.
    Voor de rest erg leuke game:thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2010
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Bij mij ging die er zelfs weer vandoor en kwam ik hem helemaal niet meer tegen. ;)
     
  16. Sabet

    Sabet Hangmat

    Berichten:
    277
    Leuk Bevonden:
    0
    Had hij nog wel eerst de Nightkins die boven waren afgeleid, want daarna gaat hij toch weg? Dan zegt hij dat hij gedaan heeft wat hij kon doen en nu moet jij jouw deel doen.
    Maar bij jou loopt hij gewoon weg zonder iets gedaan te hebben?

    Over dezelfde quest:
    Kan je Tabitha ook niet vermoorden? Wanneer ik haar kantoortje binnenkom wordt hij/zij meteen hostile. Kan ik dat veranderen door die kapotte robot van hem/haar te reparen?
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2010
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Weet je wat de beste truc is:
    De plek waar die quest zich afspeelt en dan fast travelen naar dezelfde plek.
    Waarom? Omdat je dan een stuk of 8 super mutants eerst kan vermijden. ;)
     
  18. kos5000

    kos5000 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan sowieso naar de Kings gaan, daar is een leuke quest
     
  19. kos5000

    kos5000 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik dit lees vraag ik me af of we wel dezelfde game spelen8)
    Ik heb alleen last van schorpioenen die vastzitten...
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb nu een paar uur gespeeld, super! Vind het echt tof, net zo leuk en divers als Fallout 3. Veel vernieuwingen. Ik ben flink aan het verkennen geslagen, dat kan in de Hardcore mode nog wel eens erg spannend zijn. Zo heb ik een gevecht maar net overleefd. Zie ik wat huizen in de verte, dus ik denk: mooi, veiligheid! Kom ik daar aan, allemaal Ghouls. Fuck, rennen! Heerlijk, geweldig.
    Ik heb wel één vraag. Hoe kom ik aan de onderdelen voor kogels? Hulzen heb ik genoeg, maar bijvoorbeeld kruit ben ik nog nooit tegengekomen!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina