1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TK/TR] Fable 3

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door Daanos, 28 okt 2010.

  1. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb te koop of te ruil: Fable 3. De game is nog nieuw in seal. Het betreft echter een promotional copy wat kan betekenen dat er geen boekje bij zit (weet ik niet zeker aangezien ik hem dus niet open gemaakt heb, de kans bestaat dat het boekje er gewoon bij zit :) ). Verder is het natuurlijk gewoon exact hetzelfde als wat er in de winkels ligt, het enige verschil is een gele streep met 'promotional copy' op het doosje.

    Ik wil de game het liefst ruilen voor Fallout New Vegas, of anders een mooi geldprijsje.

    Kom aub niet met oude games (ook geen combo van twee oude games), daar heb ik geen behoefte aan en zo besparen we zowel mijn tijd als die van jou ;)
     
  2. San

    San Active Member

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    20
    Hoeveel geld wil je er voor hebben, er mee rekening houdende dat het toch een promotional copy is?;)
     
  3. geursel

    geursel Sailing home

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb Fall Out New Vegas voor je, heb hem enkele uren ook hier te koop gezet. Hij is nog in nieuwstaat. Ik hoor het en zal je voor de zekerheid ff PM-en ;)
     
  4. blackboss

    blackboss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Fable 3 voor Halo Reach?
     
  5. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Deal met geursel als het goed is :)
     

Deel Deze Pagina