[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 29 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Webshops weet ik niet maar op de game mania site wel.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Vandaag een tijdje gespeeld, intro blijft geweldig. Allemaal heel tof gedaan, maar uiteindelijk zijn de omgevingen gewoon exact hetzelfde en zijn alle bewoners(afgezien van een paar) en de beesten zombified, en that's it toch? :) Wel tof, dat zeker. Hoe is de MP mode?

    Enneh...SPOILER over eind van RDR.

    John gaat dus dood heb ik begrepen, helaas kwam ik achter deze spoiler, zonder het spel nog uitgespeeld te hebben,maar ja. Hoe zit dit in deze DLC dan? Dit verhaal is zeker uiteindelijk echt een nachtmerrie , vandaar de 'Nightmare' ? Of gewoon iets wat volledig los staat van RDR's echte verhaal..ondanks dat je bekenden uit het verhaal tegenkomt?
     
  3. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij zavvi kost die 22 euro en bij een NL webshop zal die vast nog duurder zijn en op XBL kun je hem voor 15 euro kopen. Die 3 packs voor 1600 + 2 (?) keer die free.
     
  4. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Undead nightmare speelt zich af tussen het moment dat john thuiskomt bij zijn vrouw en zoon en dat hij dood gaat. Als je undead nightmare hebt uitgespeelt, word je zelf een undead:)
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als je de tag niet helemaal typt is het dus een echte spoiler ;)
     
  6. Breezz

    Breezz Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft lang geduurd maar heb hem eindelijk gekocht, en wat een kanjer!
     
  7. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand deze review gezien? Is de 1e keer dat ik dit punt zie.

     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Een 10? :+

    Heb hem gisteren uitgespeeld, ik vond dat het verhaal best wel abrupt tot een eind kwam:

    Die non vertelt je dat ze misschien de president wel verdenkt, jij gaat op bezoek, ziet dat hij ook een zombie is en ontdekt daar dat masker en je duikt dan die catacombe in. Je killed nog even wat zombies, legt het masker ergens neer en klaar is kees. Hadden ze beter wat langzamer naartoe kunnen werken, en ook wat meer informatie over dat masker/catacombe en hoe dit dan alle zombie perikelen kon veroorzaken.
    Wel bruut trouwens dat die psycho Seth weer dat masker moet vinden op het einde he. 8)

    Ook nog even die Unicorn gevangen die blijkbaar pas tevoorschijn komt nadat je de Chupacabra hebt gekilled. En ook mooi om te zien dat je weer zo'n deed krijgt waarmee je al die 4 Apocalypse paarden kan roepen.
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2010
  9. wouterblack

    wouterblack Tilly Till i die

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb nog steeds het probleem dat ik niet online kan spelen omdat hij steeds zegt dat ik uit de room ben gekickt wegens connectie problemen met de andere spelers in de game

    weet iemand hoe ik dit op kan lossen??
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Het kan misschien zijn dat je NAT settings op Strict staan? Want daar had ik vandaag ook even last van.
     
  11. wouterblack

    wouterblack Tilly Till i die

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    1
    nope die is gewoon open
     
  12. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 30 okt 2010
  13. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    100% Undead Nightmare. :+
     
  14. Rubinioow

    Rubinioow Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben echt blij geweest met het dubbel XP weekend :p
    Even makkelijk level of 6 omhoog ;)
     
  15. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem vandaag gekocht, en wat is jhet leuk. Ben nu pas in Amadile omdat ik ff wilde uittesten enzo (keertje dood ook van de partij). Zometeen na het leren lekker weer paar missies spelen enzo. Top game in het begin. :D
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.821
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Ik begrijpdat hele duel-gedoe nog niet echt. Meestal wil ik wel gewoon door met linker-trigger en r-stick in te drukken in slow-mo te gaan, en vervolgens kan ik dan een beetje mijn punten uitzoeken die ik wil raken en dan knalt Marston hem af... maar soms doe ik dat en dan heb je 6-7 keer die vent 'geraakt' en dan alsnog knalt die tegenstander je gewoon neer...!?
     
  17. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan waar je hem raakt ;) De crosshair geeft aan waar zijn zwakke punten zitten. Hoe meer zwakke punten je aanvinkt, hoe hoger het metertje rechtsonder staat. Wie het hoogst heeft na een bepaalde tijd, die schiet en wint.

    Ben gister trouwens tot Wave 24 gekomen met Undead Overrun. Jezus, wat werd het toen onmogelijk zeg.
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.821
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Thanks :) Volgens mij had ik hem ook gewoon in het gezicht aangevinkt.

    Het liefst wil ik alles gewoon met 1 schot doen, en dan dus het liefst ontwapenen...
     
  19. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Ontwapenen lukte me heel vaak niet, dus meestal schoot ik ze maar dood.
    Ontwapenen lukte me maar 1 keer en toen schoot ik ook gelijk z'n hoed van z'n hoofd :cool:
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Als ik Undead Nightmare(plus al die DLCs) nou zou kopen in de winkel, en in installeer het op mijn HDD. Heb ik dan elke keer die disc weer nodig of dat niet? Kortom...kan ik UN gewoon spelen als ik de RDR disc erin heb zitten of moet je persé switchen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina