1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    leen me deel 1 dan als je klaar bent :+
     
  2. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    [yt]sWbIFihAzW4&feature=sub[/yt]
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is ingame, maar ik weet niet hoor. De omgevingen zien er zo saai en oninteressant uit :confused:
     
  4. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    De enige omgeving die ik er saai uit vind zien is die van de demo.
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    3 screens
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  6. Harry Henkel

    Harry Henkel Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit ziet er gewoon hartstikke vet uit. Ik heb er zin in.
     
  7. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las ergens als je pre-order kocht voor 1-11-11 dan kreeg je gratis een signature edition. Maar op de site zie je alleen specifieke sites aangegeven, dus ik ga er niet vanuit als ik bij 12game.com die game pre-order ik hem ook krijg?!

    En is deel 1 een must? En ik las ook ergens dat de download gratis was, maar waar kun je dat dan downloaden als je de game hebt?!
     
  8. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou ik ook graag weten!
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Combat blijft grotendeels hetzelfde of juist meer zoals Fable/Zelda etc?
     
  10. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Vooralsnog is de signature editie niet verkrijgbaar in Nederland. Maar ik verwacht dit uiteindelijk wel.

    Je moet ervan houden. Het verhaal, karakters, keuzes, Bioware maken dit een fantastisch spel. Mocht je rpg's/fantasy niks vinden dan raad ik je dit spel sowieso af.

    Het is (wat) sneller maar je zou de combat nog steeds kunnen pauzeren(al zou dit ook alleen op de pc kunnen zijn..)
     
  11. Beowulf

    Beowulf Intellectual Killer

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb 12Game even een mailtje gestuurd en ze zeggen dat EA Nederland dit nog niet weet. Dus gewoon even wachten tot de actie wel bekend is, lijkt me. Zou wel cool zijn :) Helaas worden niet altijd alle acties die in amerika zijn ook in Nederland gedaan door de uitgevers....
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  13. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Het ziet er wel veel simpeler uit, lijkt wel alsof je nu door de tegenstanders heen kan rennen bijna :mad: Al zien sommige animaties er wel best tof uit, nouja ga deze sowieso halen laatst DA:eek: weer opnieuw gespeeld en blijft een fantastische game.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Als dit echt is wat het lijkt, dan ziet het er stukken mooier uit dan deel I.

    Hoop dan ook dat deze totaal anders is. En een paar extra moeilijkheidsgraden. Vooral aan easy kant. :+:9
     
  15. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    :x
     
  16. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja, door mensen zoals Yellow 13 worden games versimpeld, helaas :mad:
    Geef mij dan maar Demon's souls _O_

    Ga DA2 zeker een kans geven, maar ik word nog niet warm van dit soort filmpjes...
     
  17. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik heb vertrouwen in Bioware dat ze de serie niet verneuken, zelfs na Awakenings. Hoewel Mass Effect 2 een makkelijker te doorgronden spel was dan deel 1, was het wel een beter spel dan ME1. Zolang de hoogste moeilijkheidsgraad maar uitdaging genoeg is, zie ik het wel zitten.

    Dit alles zorgt ervoor dat ik mijn best moet doen niet extreem gehyped te zijn om DA2. Vier maanden is echt nog lang wachten.
     
  18. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    ME1 was beter als 2 hoor 8). ME2 was gewoon ME1 minus de RPG elementen. Ik bleef iig met een leeg gevoel over na het uitspelen. Zoveel simpeler op alle fronten: Verhaal, RPG, Keuzes, Armor & Weapons, vrijheid(gevoel). Toegevoegd is de versimpeling.

    Ben bang dat ze met DA2 hetzelfde doen om een grotere 'massa' aan te spreken. Raar dat iedereen op dit forum tegen casual games is en zichzelf meer een hardcore speler vindt. Behalve als het om RPG's gaan, die moeten ineens wel casual worden.

    Nu is het veelte vroeg om al een oordeel over DA2 te vormen, but something smells fishy als je het mij vraagt.
     
  19. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    [gt]708283[/gt]
    Eerste DA laten liggen, kijken of deeltje 2 me meer trekt.
     
  20. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Dan zou ik DA gewoon lekker halen voor een mooi prijsje als ik jou was, een game die het zeker waard is om gespeeld te worden. Ben benieuwd naar de combat hoop zo erg dat het niet veel makkelijker is geworden in deel 2 :mad:

    Maar word verder als nog wel een top game, alle vertrouwen in bioware
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina