1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 25]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door fredfenster, 3 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Bij LCD's heb ik daar nog nooit van gehoord. Met de oudere plasma's was dat wel het geval.
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Worden die dingen nog verkocht 8)
     
  3. MaasMaas

    MaasMaas Active Member

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6

    Geloof mij, aan een grootte wen je zo ontzettend snel!
    Ik had eerst een 32" scherm en dat vond ik echt enorm. na 2 weken aan gewend. Paar weken over gestapt op 46" en was weer big diffrence. 2 weken weer aangewend. voordeel van 32" is idd dat het 32 " is en je dus meer scherm hebt :D
    Nou, nieuw is die tv iig niet 8)
    en nee, dat hoeft bij een LCD niet hoor. gewoon lekker maxen aan het begin ;)
    Idd 8) net paar weken terug mn le32r72b de deur uit gedaan en die was nog nieuwer dan die s :+ nouja, niet nieuwer maar je begrijpt het wel...
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2010
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Mijn LE32R71B (2006) staat nog steeds in de woonkamer :thumbs:
     
  6. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoe zit dat tegenwoordig eigenlijk met plasma tv's wat 'inspelen' betreft? Is het beter om de eerste x-aantal uur voorzichtig te zijn met games of bijv. films met zwarte balken? Of is dat inmiddels achterhaald?

    Zijn er nog andere punten waar je even voor moet opletten na aanschaf? Zoals bij een LCD op dode pixels o.i.d.?
     
  7. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    ding beviel me prima maar wou graag wat groter (+ full hd)
    maar ik dacht dat jij al lang overgestapt was op 50" plasma ofzo joh :+

    weet nog dat ik die oude tv voor dik 950 euro kocht en dat je nu al een 32 inch fullhd tv koopt voor 300 euro 8) gaat echt hard, lijp is dat...
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb een plasma van dit jaar en de verkoper vertelde me dat ik daar geen rekening meer mee hoefde te houden.

    Dat heb ik dus ook niet gedaan en heb nog geen retentie meegemaakt terwijl ik erg veel game dus erg vaak een vaste hud in beeld heb staan
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb voor de LE33R71B nog € 1089 betaald was in de aanbieding bij de MM (Hengelo).

    Bij de It's (Almelo) koste die nog € 1899 en bij de BCC (buurman MM) lag de prijs een stukje lager namelijk € 1599.

    Wilde eerst een Toshiba (€999) kopen maar deze had de MM gelukkig nog niet binnen gekregen.

    De R71B is voor dagelijks gebruikt (Teletekst en Analoge tv) nog steeds heel goed.
    Voor het andere werkt HD-gaming , HDTV en Blu-ray's gebruik ik een Sony FullHD Bravia.
    Voor de 40" FullHD heb ik 2,5 jaar geleden ook nog € 1599 betaald.
     
  10. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan dat?
    Ik heb hetzelfde gedaan maar ben toch na een week maar op lagere kracht gaan inspelen omdat bij mij wel de Halo Hud duidelijk te zien was als je iets ging laden of langs zenders zapte.
    Het wordt nu steeds een beetje minder, maar dat plasma's nooit meer inbranden is bij de mijne echt niet van toepassing. :'-(
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    hmm geen idee, wat heb jij voor scherm? Ik heb een panasonic 42s20 en speel ook veel Halo en MW2 en nergens last van gehad
     
  12. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Het blijft waarschijnlijk gewoon image retention. Het permanent inbranden zal alleen voorkomen als je de tv 30 uur op 1 scherm laat staan.

    De HUD's van Battlefield Bad Company 1 bleef ook enkele dagen/weken nagloeien. Maar, ook die vervagen en verdwijnen.
     
  13. dead eyes

    dead eyes Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je net je nieuwe hdmi kabel ontvangen, mooi beeld, ga je fifa spelen, (had altijd al last van vastloper) loopt hij nu ook ineens regelmatig vast bij kick off wedstrijd :F:
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Als het goed is wordt morgen mijn nieuwe plasma vervangen, ivm die audio drop-outs.

    Hopelijk dit keer wel een model zonder problemen.
     
  15. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    mwa dat ligt aan Fifa, niet aan de hdmi kabel hoor als je dat bedoelde ;)
     
  16. dead eyes

    dead eyes Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ik weet dat het aan fifa ligt, maar normaal gebeurt het alleen bij manager mode en be a pro, en nu bij kick off en dat speel ik nogl vaak tegen me broer haha nogal iritant.

    dus moest ik even kwijt ;)

    maar nou speel ik forza met me hdmi kabel, en nu zijn de auto's heel klein en dik? ;S
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2010
  17. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ok, bedankt! :) Heb gisteravond wat games geprobeerd, en zag 'm achteraf toch even nagloeien. Gelukkig trok het weer vrij snel weg. 8) De beeld mode heb ik nu op thx staan. Contrast is dan 36 en de helderheid 0. Dan laat ik het lekker zo staan, en hou ik er verder geen rekening mee.
     
  18. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga denk ik toch maar voor een monitor ipv tv naast monitor. Jammer genoeg kan ik nergens meer hetzelfde scherm vinden op internet als die ik nu bezit, een HP W2408H.

     
  19. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    welke reso gebruik je? zet m ff op n andere: 720p/1080i of p
     
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Vandaag de vervangende plasma ontvangen, en die heeft tot dusver geen kuren \o/ \o/ \o/

    Net even Battlefield geprobeerd (ging belachelijk slecht trouwens) en Super Meat Boy (ging verrassend goed...)

    Ow ja, Ferry... je had een PM gestuurd over bf43.com :) Thanks, goede site, en ik zag dat ik een iets betere K/D ratio heb dan jou \o/ (de rest van de stats zijn uiteraard veel slechter :'-( )
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina