[XOne] Gears of War 2 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Syn3rgy, 30 jul 2009.

  1. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu haalt iedereen 't wel, blijkbaar moet dat echt voor Gears of War 3 :). Toch als je niet boost, dan ben je nog wel even bezig..
     
  2. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Wie nu nog de all Fronts collection niet heeft moet zich diep en diep schamen maar er is een mogelijkheid om het goed te maken :)

    Epic is zo lief geweest om tot 18 oktober het pakket met 50% te verlagen naar 400 ms points.

    Kopen dus als je het nog niet hebt :thumbs:
     
  3. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Gedaan.
    Als iemand nog Horde mode wilt spelen add me maar en invite etc. :)

    ps. Friendlist beetje opgeschoond van mensen die niet online zijn of inviten/er op reageren.
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2010
  4. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog mensen die dit spel veel online spelen? Voeg mij maar toe. Wil graag weer ouderwets GoW 2 spelen met wat nederlanders.

    Its the Cole Train Baby!
     
  5. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren heb ik mijn Gears of War 1 singeplayer data overgezet naar een USB-stickje, zodat ik bij mijn vriend de Singeplayer uit kon spelen op Hardcore.
    Dit is gelukt. Maar toen ik bij me achievements keek, zag ik dat ik er vier miste. Namelijk de volgende vier: 'Complete ACT 2 on Casual/Hardcore dificulty en Complete all ACTS on Casual/Hardcore dificulty. M'n vriend heeft de achievements wel gekregen, maar ik niet. Hoe kan ik dit oplossen?

    En dan nog het volgende: toen we de hardcore campain uit hadden gespeeld (en ik nog niets van de achievements wist), wilde we verder met de insane dificulty. Maar deze optie was echter niet mogelijk. Eerst dacht ik nog dat het kon komen, omdat de Xbox dacht dat ik het spel niet al een keer had uitgespeeld op een andere moeilijkheidsgraad. Maar toen die vriend het probeerde (hij had dus wel de achievements) lukte het ook niet.
    Hoe kan ik dit oplossen?

    Ik hoop op reacties!
     
  6. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    @hierboven: wrong topic.


    Anyway, tot 2 november krijg je 31x de normale xp in gow2!
     
  7. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    En dan level je heel snel up
     
  8. End of zero

    End of zero Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt he, ik las over het XP-event en ik dacht dat ik op deze manier alsnog legit (dus zonder boosten) mijn wings kon halen. Ik was level 94 na het vorige event. Toen ik het van de week checkte was ik nog 94. Nu kom ik online en ben ik fucking level 1?!:mad: Blijkt dat hier meer mensen last van hebben en ik heb alles al geprobeerd om het ongedaan te maken (incl. account recovery) maar ik ben mijn rank van 94 dus voorgoed kwijt...

    Weinig zin om nu weer opnieuw te beginnen (ondanks 31x XP). Zeker niet nu je na de laatste TU update niet zo snel meer in een game komt.

    Zo'n vette game en dan dit soort dingen (samen met het bekende host-advantage) die het online gewoon verpesten!:{ Please Epic, fix dit in Gears 3!
     
  9. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat is echt kut man.. Kvind het ook 1 van de vetste games ooit maar die problemen maken het idd wel lastig.
    Maar ik moet zeggen dat ik de laatste tijd niet zo veel problemen heb online, meestal wel goede connectie en vind redelijk snel matches.
    Nieuwe update was echt een hele verbetering, alleen is de shotgun range nu wel weer iets te groot. ( Het is ook nooit goed :+ )
     
  10. PimLadenn

    PimLadenn Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit weekend eindelijk legit lvl 100 gehaald! Nu nog 80.000 kills maken voor seriously 2.0 en dan heb ik alle chievo's....
     
  11. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Van level 30 naar level 51 gegaan dit weekend. Jammer dat horde mode per level een fixed amount xp geeft en scores negeert want ik zuig in normale multiplayer maar schop kont in horde. Maargoed, na 2 uur horde spelen (vooral deze mode) gaat het ook heel snel vervelen helaas (wel elke ronde 4650 xp, maar vind dat nog te weinig).

    Maar level 100 geeft geen cheevo toch?
     
  12. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Zeker wel, "Reach level 100 and win a match on each of the 4 Snowblind Map Pack maps (Public only)". :)
     
  13. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Het duurt wel vreselijk lang voordat je een match heb. Gisteren 20 minuten gewacht op een Horde match. jammer, het is een mooi spel
     
  14. 5tefan

    5tefan Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vraagje.
    Ik heb geen enkele map pack, maar wil eigenlijk heel graag dit spel spelen. Is er nog een community online die dit spel spelen? Duurt het zoals bovenstaand bericht zegt echt lang voordat je in een game zit?? Met map pack dan natuurlijk. Zo ja, dan ga ik die map packs kopen..zo nee... :mad:
     
  15. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ik vind het best lang duren ja, vaak iets van 3-4 minuten hier. Maar er spelen volgens mij nog redelijk wat mensen online hoor.
     
  16. Pinohelmond

    Pinohelmond Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel het nog vrijwel dagelijks en met de meest gespeelde modus als Horde en Guardian heb je binnen 1 minuut een match gevonden. Het kan wel een verschil maken als je je xbox op locatie Engeland ingesteld hebt staan, dan gaat het beduidend sneller.
     
  17. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het nog waard om hem te kopen? Want ik heb GOW 1 helemaal grijs gespeeld vooral op Multiplayer gebied. Alleen als ik de reacties lees over de Multiplayer bijv: (Lag,Langzame gameplay) dan twijfel ik nog wel een beetje? of zijn die dingen al gepatched?
     
  18. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou hem gewoon kopen, de singleplayer is awesome alleen online duurt het eventjes voordat je in een match ben (3-4 minuten)
     
  19. Pinohelmond

    Pinohelmond Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Begrijp die klacht niet goed, horde / Guardian / Annex heb je vrijwel meteen een match gevonden.
    Misschien je locatie (in het xbox menu) op Engeland zetten ipv Nederland, dat scheelt al aanzienlijk.

    Overigens lijkt het wel of er met de dag meer cheaters zijn bij GEARS, het is ronduit dramatisch.
     
  20. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Ik heb GoW 1 ook grijs gespeeld en ik ben nog steeds van mening dat de multiplayer van Gears of War 1 beter is dan deeltje 2. Desondanks is GoW 2 een hoop verbeterd sinds de release. Ik kan niets zeggen over hoe het momenteel is want ik heb het spel al een tijdje niet meer aangeraakt maar enkel de singleplayer en horde zijn al genoeg om een aankoop te rechtvaardigen. (Voor mij dan)
     

Deel Deze Pagina