1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XBLA] Sonic The Hedgehog 4: Episode 1

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MetalSonic, 14 okt 2010.

  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Sonic is gewoon nog steeds hetzelfde.

    Neem nu Mario als voorbeeld. Mario Bros 3 had dezelfde soort gameplay als 1 maar was totaal anders, hetzelfde kun je zeggen voor Super Mario World en New Super Mario bros (ik laat de 3d games eruit)


    Maar Sonic is altijd hetzelfde. Alleen rennen en springen.
    Weinig Powerups en weinig afwisseling. Het is gewoon zijn tijd niet meegegaan.

    Mario en Zelda zijn wel hun tijd meegegaan. En maken nog steeds goede en vernieuwende games
     
  2. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Muaa, zou ik niet zo zeggen. Het Sega Team heeft van alles geprobeerd, 3d Sonic, Sonic met vriendjes, Sonic Kart, etc etc. Zelfs Sonic in Smash Brothers. Ze gaan wel met de tijd mee, maar de beste Sonic games zijn gewoon de 2d Sonic games en daarom ben ik zo blij met Ep1 :)
     
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik reken van die games niet mee waar een figuur in voorkomt.

    Mario Golf, Mari en Sonic Olympische spelen heeft niks met de characters te maken.

    Ik kijk alleen naar de platform games.

    En ze hebben veel geprobeerd maar in al die spellen kwam het neer op lopen en springen met Sonic.

    Als je kijkt naar andere platformers: Jak&Dexter, Mario, Ratchet &Clank, Zelda, Banjoo en Kazooie dan is er gewoon veel meer afwisseling in gameplay
     
  4. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Muaa dat hoeft niet te betekenen dat het spel dan ook beter wordt.
    Banjo tooie vs banjo kazooie betekende een te grote en open wereld. Jack / ratchet vind ik troep dus daar kan ik verder niet op in gaan. Paar keer gespeeld maar ik had iets van (? wat is hier nou leuk aan). Mijn mening.
    Mario heeft het ook niet altijd perfect gedaan, Mario Sunshine bijvoorbeeld was gaar door al dat schoonmaken. Zelda, hmm elke nieuwe Zelda heeft toch bijna automatisch een hoger seen 't been there gevoel. Laatste Zelda krijgt veel kritiek door de volgens critici niet goed gekozen grafische setting.
     
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Klopt niet elke game is evengoed, al vond ik Sunshine wel leuk, het was eens wat anders.

    Ik vind dat Sonic te weinig gameplay elementen heeft.
    Een game kan wel een keer minder goed zijn, maar andere platformers hebben meer afwisseling.

    Maarja dit is mijn mening. Ik baal zelf dat er te weinig platformers uitkomen voor de 360.

    Kameo was bijvoorbeeld erg vermakelijk.
     
  6. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Uiteraard respecteer ik jouw mening:thumbs:. Zelf vind ik de simpelheid in Sonic perfect, beter zelfs. De dash had er van mij ook wel uit mogen zijn. Een goede/ simpele Sonic game die nu zou moeten uitkomen?

    :
    http://sonicfanremix.com/

    Youtube filmpje


    zo hoort het te zijn!
     
  7. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo gedaan. Qua uiterlijk is het veel meer Sonic van de MD. Ik krijg er ook het oude Sega (16bit era) gevoel van. En datbis positief. Sega gaat deze gast contracteren, dat kan haast niet anders. Dit is Sonic die velen terug willen zien. Sonic was 'stoer' vroeger en 'kiddie' nu. Daar heeft Sega de laatste jaren flink de plank mee mis geslagen (naast de baggere gameplay).
     
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Vroeger was Sonic stoer, maarja hoe oud waren we toen?
     
  9. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zet het ook tussen haakjes he syke. Mario en Sonic waren tegenpolen, op die manier.
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.759
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik heb die remix demo ook gespeeld van de week, en die is echt gewoon ontzettend goed, en als zo'n game dan op zo'n manier zo goed is, dan is Sonic gewoon weer 'stoer' en cool.

    Echt briljant gemaakt, die remix. Echt veel beter dan Sonic 4. Maar Sega kennende zullen ze hun kop in het zand blijven steken, want die hebben al tijden geen flauw idee meer wat de fans willen.
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    echt zo bizar dat twee fans een heel ontwikkelteam zo even passeren :eek:
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.759
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Het zegt wel iets over de incompetentie bij Sega de laatste jaren. Daarnaast zegt het dat games helemaal geen miljoenen euro's en grote studio's nodig hebben om toch gewoon goed te zijn.

    Deze fans hebben gewoon geluisterd naar wat de fans WILLEN, ipv Sega die denkt te weten wat de fans willen, maar het telkens weten te verneuken...
     
  13. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    +levendige/ snelle achtergrond
    +remix van klassieke tunes
    +scherpe graphix/ hoge resolutie
    + ontzettend goed ontwerpen sonic personage waarin alles er snel uitziet en oogt.......

    Levels zijn soort remakes, net weer eens het YT filmpje gezien, snap echt niet dat Sega dit niet gaat maken.
     
  14. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Heb sonic 4 nu ook! vind hem leuk maar geen 1200 ms points waard!

    Helaas!
     
  15. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Sega is sowieso al jaren van het padje af. Niet alleen op het gebied van sonic.
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.759
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik weet het. Als we heel eerlijk zijn blunderen ze al ongelooflijk lang, zoals bijvoorbeeld destijds al met de 32X voor de Megadrive (en misschien mag je de MegaCD ook nog wel als flop rekenen). Saturn en Dreamcast waren ook niet echt een succes, qua verkopen.
     
  17. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem ook, en helemaal uitgespeeld nu, inclusief Sonic's avatar awards. Maar het blijft wel bij episode 1. Inderdaad te duur en maar vier werelden, leuk om deze uigespeeld te hebben maar ben totaal niet benieuwd naar het volgende deel, jammer.
     
  18. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er al iemand die de untouchable achievement heeft? btw wel gaar, de achievement van secret stage 1 gehaald (15 gs) maar hij heeft 'm niet genoteerd bij mijn gamerscore
     
  19. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, :cool:.
     
  20. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    nog tips?
     

Deel Deze Pagina