goeiedag, Kom geen lijstjes tegen... nog lang niet elke racegame wordt online gespeeld, zeker niet zonder cheats, waardoor een fatsoenlijke scorelijst mij op z'n plaats lijkt. Stel voor om een lijst te beginnen van een/meerdere racegames. Vooraf wordt een reglement opgesteld, waarna wekelijks (suggesties mogelijk) een parcours wordt afgelegd in een bepaalde auto of autoclasse. Nu ben ik in het bezit van de volgende spelen. Mijn eerste keuze is nummer 1. 1. DTM 2. GT-2002 3. RSC Start van de competitie per 15 mei 2003. Aankondiging welk kampioenschap en welke race volgt op 12 mei aanstaande. Suggesties en aanvullingen, , voor 9 mei zijn ze welkom
ok. Sorry teveel woorden. Heb je 1 van deze spelen (games)? Denk je dat je snelle tijden rijdt?? MAAK ZE BEKEND! Dit kan dmv vrije opgave in desbetreffende thread of je kan het organiseren, zoals bijv. bij de DTM. Mijn voorstel: Spel: DTM (van codemaster) Eerste race: A1 ring Klasse: DTM (mercedes enz.) Ingansdatum zie vorige post. NB alternatieven zijn mogelijk. Andere spelen (games), andere circuits of auto's.
Zou je die games gewoon niet verder bij deze kunnen posten,zodat het 1 groot topic word.(geen dubbele topics) http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=14687&highlight=records Dat is een thread voor highscore's en records bij alle games,best al een oude thread,maar lijkt me geen kwaad kunnen dat hij omhooggekicked word.
Dit is dus niet de bedoeling. Een competitie leek me leuk (1ste plaats 10 punten; 2e 8 enz. En dat een paar races achter elkaar, wat op een competitie begint te lijken), echter blijkt uit het aantal, en de reacties, dat dit wordt begrepen als een highscorelijst. Nu de 10e is de inschrijving gesloten en de wedstijd afgelast. Mocht er wel degelijk interesse zijn om toch een competitie te starten van een (race)spel geef mij dan in ieder geval een pm'tje CIAO
Jammer, leuk inititatief, alleen misschien niet de goede uitwerking.... Op verzoek van topicstarter bij deze gesloten, misschien echter nog wel een herstart waard, mits goed opgezet en de bedoeling duidelijk gecommuniceerd wordt.