het valt me op dat de laatste tijd de gameplay toch wel iets achteruitgaat, de ouder spellen blijven naar mijn idee TOP! Mijn nummer 1: MARIO KART! Wat is jullie nummer 1 ?
Ik heb geen best game ever, ik vind niet dat ik games uit mijn jeugd (ben nog steeds bezig met mn jeugd hoor ) mag vergelijken met hedendaagse games, heb vroeger ook niet alle games gespeeld en lette niet zo kritisch op spellen. Heb wel een aantal games die ik erg goed en leuk vond..
consoles die ik heb gehad: GB GBA NES PSX XBOX en zo'n pong ding denk toch een van de beste of de beste zelfs: halo
best game weet ik niet. maar aan mariokart op n64 heb ik ook wel de meeste plezier beleefd (multiplayer)
Soul Calibur op de DC!!! Heb nog wel meer heftige spellen, maar dit was de reden dat ik toendertijd een dreamcast kocht!!
Cyberpunk,vergeet deze GODDELIJKE spellen niet voor de Dreamcast: -Doa2,vind ik beter dan DOA 3 omdat je betere combo's kan maken. -Sonic Adventures1 en 2 -Virtua Fighter 3th enz.. De DC was echt goed en mooier dan de PS2. Jammer dat bijna niemand het kent. Ik vind het beste spel:MK3 Ultimate voor de snes.
Ik vond Pacman altijd (vroeger) Kicken , ik heb gehad aan consoles : GB en nu de XBOX ( op de Xbox heb ik heel mijn leven gewacht !! geen PSX geen PS2 geen Nin64 geen dreamcast , maar ik wachtte op zoiets als de Xbox en die heb ik nu ook (natuurlijk)
Ik denk dat als ik die Controller S heb, dat ik dan nog betere combo's kan maken dan in DOA2.. Met officiele controller, lukt het niet altijd.. Die andere games waren zeker goddelijk!! Edit!! Streetfighter 2 turbo op de SNES, die was ook vet!!! Edit!!
PD was technisch misschien wel beter maar ik vond Goldeneye leuker om te spelen. Zelda was Ckerz te erg.
voor pc, sorrie geen consoles gehad voor pc oud - Golden Axe pc nieuw - Worms, THPS 2, dune 2000 Xbox - Halo GBA - Mario Advance
Ik weet dat me PC geen console is maar ik kan 't niet laten (aangezien de XboX me 1ste console is......) Command & Conquer (DOS version) Dat spel is zo VET
Controller S heb tijdje terug besteld bij Future Zone, €59,- Super duur maarja .. dan krijg je ook nog de verkeerde nl. de Japanse controller... heb ze al een mailtje gestuurd en ze hebben de site al aangepast .. er staat nu iets van Xbox controller JAP version ofzo