Hallo,
Hierbij bied ik mijn Xbox 360 Premium aan (Voorloper van de de Pro). Er komen natuurlijk ook alle accessoires en spellen bij die ik op het moment nog bezit want ik wil mijn pakket verkopen.
Het totale pakket bevat onder anderen:
-De Console met Alle Kabels en toebehoren die met het Premium pakket kwammen. Zoals een 20 GB Hardeschijf, headset, Controller, en die scart/tulp kabel (geen Internet kabel maar ik verwacht dat meeste mensen deze wel een hebben! (zie Foto Onderaan voor weergave van wat allemaal precies.)
-Een extra Headset (dus 2 in totaal)
-een acculader (gewoon met stekker. kunnen 2 accus in)
-3 X Accu voor de controller, en eentje waar AA baterijen in kunnen.
-Faceplate van splinter cell double agent
-1 kabel om een accu opteladen terwijl je speelt of als je niet speelt kan ook.(gaat gewoon van xbox naar controller)
Games:
-Fable II/Halo 3 (Bundle Copy)
-Dante's Inferno Death Edition (Code enzovoort zitten er allemaal nog bij)
-Harry Potter en de Orde van de Feniks
-Harry Potter en de Vuurbeker
-Harry Potter en de Gevangene van Azkaban
-Harry Potter en de Geheime Kamer
Alle Games zijn nog in goede staat (Ik heb ze wel al lang want dit is een beetje wat ik niet de moeite waard vind om los te verkopen toen ik men xbox nog Wouw hebben. (Op Dantes Inferno na).
Ik heb aardig wat Arcade speletjes, Maar Ik weet niet of ik deze kan installeren en daarna alles eraf te gooien behalve dezen en of je die dan kan spelen..
Mensen die hier boven iets meer vanaf weten kunnen mischien zeggen of dit kan?
Het gaat over deze arcade speletjes:
-Geometry Wars Combat Evolved 2
-Risk Factions
-Trials HD
-DLC 1 en 2 van MW2 heb ik ook.
Garantie: Verlopen. Heb 4-5 jaar een xbox 360 gehad nu en hij is een keer kapot gegaan, dat was toen ik nog 2 maanden garantie van microsoft had. en toen heb ik een volgens mij helemala nieuwe gekregen.
Deze is gemaakt in 2009-09-03. en is nog nooit vast gelopen ofzow en ben er heel goed mee omgegaan.
Edit:
-Xbox 360 Afstandsbediening heb ik ook eentje!
-Xbox 360 Draadloze Headset zit er ook bij zonder oplader (dus je kan er niet veel mee)
-De Controller die er bij komt is Draadloos
FOTOS:
Console:
![[IMG]](http://xbox360stocktracker.co.uk/wp-content/uploads/2008/09/xbox-360-premium.jpg)
Accu Oplader:
![[IMG]](http://static.vergelijk.nl/fotos/183x160/6/5/9/3/microsoft-xbox-360-quick-charge-kit-5056593.jpg)
Richt Prijs: 85-90 euro voor alles (verkoop zowiezo het liefst alles in een keer.)
Nog vragen dan PM/Post maar!
Groeten Mij
Laatst bewerkt: 1 nov 2010