Rare kleuren op het scherm?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Granaatappel, 1 nov 2010.

1. Granaatappel

Granaatappel Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

Vandaag deed ik mijn xbox aan om weer wat MW2 te spelen. Eerst moest ik een update downloaden (het foeilelijke nieuwe xbox dashboard en dergelijke), daarna begon ik met spelen. Maar na een tijdje, 1/2 games, veranderde de kleuren opeens en soms kwam er een zwart scherm. Ik heb alle draden er opnieuw in gedaan en het ligt niet aan de cd want ook het xbox dashboard is gevuld met pixels. Als ik alles er opnieuw in duw doet hij het even, maar na een half potje is het weer raak. Ik hoop dat het aan mijn kabeltjes ligt, maar ik vrees dat het mijn tv of mijn xbox is. Is een van jullie bekend met dit probleem?

2. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Heb je nou de oude Xbox 360, dus niet de slim? Zo ja dan krijg je waarschijnlijk een red ring of death en moet je Microsoft bellen, zie hier.

3. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Had dit probleem ook. Kreeg 2 dagen later de RROD. Dus ik zou Microsoft bellen.

4. Granaatappel

Granaatappel Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb een oude, niet de aller oudste maar alsnog. Ik heb al eens een RRoD gekregen, en ik meen te onthouden dat ik daarom langer garantie kreeg op een nieuwe RRoD. Kan dit kloppen? Wel echt zuur, dit zou betekenen dat ik mijn xbox tijdens de launch van Black Ops kwijt zou zijn :'-(

5. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Je hebt idd 3 jaar garantie op de RROD, maar kijk dus even in het topic waar ik naar linkte in mijn vorige post. Als je je Xbox opstuurt ben je m ongeveer 2 weken kwijt.

Deel Deze Pagina